Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişilərin uzaq gəzdiyi qadın tipləri

Qızların diqqətinə!

  • 62% oğlanlar uzun saçların qızların ən gözəl bəzəyi olduğunu deyir.
  • 80% kişi hesab edir ki, topuqlu ayaqqabı əsl faciədir.
  • Bütün oğlanlar sevgilisinin əlini, əlində saxlamaq istəyir. Odur ki, manikürə diqqət edin. Kişilərin 75 % hesab edir ki, dırnaqlar orta uzunluqda olmalıdır.
  • Kişilərin 92%-i qısa ətək və parlaq makiyaja nifrət edir. Bundansa, makiyajsız gəzmək daha yaxşı olardı.
  • Kişilərin 79%-i arıq qızlara üstünlük vermir. Onlar vurulduğu qadını olduğu kimi sevir.
  • Kişilərin 100%-i donların qıza yaraşdığını düşünür. Bu qızları əsl xanım kimi göstərir.
  • Heç vaxt dava və mübahisə çıxarma. Kişilərin 99 %-ni həyasız qadınlar qıcıqlandırır.

Davamı →

Kişilərin baş bəlası yuxuda danışmaq

aha yenə başladı danışmaga...Gecənin bir aləmi həyat yoldaşın səni yuxudan oyadıb məşuqənin adını soruşursa, demək, yenə özünü ifşa etmisən. “Səhər hər şeyi açıqlayaram” deyib, həyat yoldaşını sakitləşdirməyə çalışırsan. Özünsə səhərədək yatmayıb için içindən necə çıxacağın barədə düşünürsən. 
Ya da səhər yuxudan duranda anan səndən gün ərzində etdiyin, amma heç kimə deməyidiyin bir hadisəni xəbər alır. Təəccüblənmə, sən yenə də sirlərini yuxudan ifşa etmisən. Bir çox kişilərin başının bəlası yuxuda danışmaqdı. Hətta bu xüsussiyyətinə görə ailəsi dağılanlar da olub. 

Qadınlar daha «iş yoldaşımın adıdır, bütün gün bir yerdəyik də», «yuxuda mənlə bir sinifdə oxuyan qızı görürdüm, onun adını çəkmişəm», «yəqin baxdığım filmin təsirindəndir», kimi bəhanələrə inanmırlar. Çünki psixoloqlar sübut ediblər ki, gecə yatarkən kişinin danışdığı sözlər realdır, özü də kişilər ancaq sirlərini etiraf edir. Belə insanlara yuxuda danışarkən nə sual versəniz, doğru cavab alacaqsınız. Yuxuda danışmaq lunatizmin bir növüdür. Bu yalnız kişilərdə aşkarlanır. Gənclərin 50 faizində, yaşlı kişilərinsə 5 faizində bu xəstəliyə rast gəlmək mümkündür. 
Ardı →

Kişilərin 15 yalanı

Sevgilinizin, ya da həyat yoldaşınızın heç yalan dediyini ağlınıza gəldimi?kişi yalanları

Əgər partnyorunuz “heç vaxt yalan danışmıram” deyirsə, ona qətiyyən inanmayın. Çünki kişilərin tez-tez dedikləri yalanlar var.

Üzr istəyirəm
Bu cümləni bütün kişilər istifadə edir. Kişilər əsəbi halda olan sevgililərini bu cümləylə sakitləşdirməyə çalışırlar.

Ananı çox sevirəm
Bəzən bir qadının ürəyini fəth etməyin ən böyük açarı onun ailəsidir. Kişilər də sevməsələr belə bu cümləni işlətməkdən çəkinmirlər. 

Romantik filmlərə bayılıram
Qadınların əksəriyyəti romantik olduğuna görə kişilər də bəzən özlərini belə göstərirlər. Guya onlar romantik olan hər şeydən xoşlanırlar. Əslində əksər kişilərin romantik filmlərdən zəhləsi gedir.

Bu ev artıq sənindir
İnanmayın. Çünki bu cümlə sadəcə birinci dəfə üçün keçərlidir. 


Ardı →

Jiqolo (+18)

Jiqolo“Bədbəxt insanları xoşbəxt etməkdən daha gözəl heç nə ola bilməz”
Jiqolo – onu bəzən “alfons”la eyniləşdirirlər. Lakin bu doğru deyil. Alfonsla jiqolonun arasında professional uçurum var. Əslində hər ikisi “kişi fahişəliyi”nin bir növüdür. Və nə qədər maraqlı olsa da, kişi fahişəliyi ən az araşdırılan mövzulardan biridir. İstər internetdə, istərsə də kitablarda bu sahə haqqında çox az məlumat var. Bütün bunları nəzərə alıb “Jiqolo” haqqında dərin araşdırma aparmaq qərarına gəldik. Təxminən 50-ə yaxın saytdan yığdığımız məlumatlar nəticəsində aşağıdakı yazı meydana çıxdı. 

Jiqolo nədir?
Jiqolo xüsusi peşə sahiblərinə verilən adla yanaşı, həm də bir peşənin adıdır. Bu peşə qadınları və homoseksualları istədikləri zaman istədikləri şəkildə tərəf müqabili ilə təmin edən sahənin ümumi adıdır. Yaranması ilə bağlı dəqiq tarixi yoxdur. Ehtimal olunur ki, jiqololuq fahişəlik qədər qədim olmasa da, amma kökü qədimlərə qədər uzanır. Qədim Yunanıstanda və Romada “kişi fahişəxanaları”na rast gəlinir. 

Ardı →

Kişi fobiyaları

kişi fobiyaları
1. «Bağlanmaq» qorxusu

Bir çox kişi bundan çox qorxur. Əlaqə güclü bir duyğudur. Onlar yalnız qadınlara deyil bir çox şeylərə bağlanmaqdan qorxurlar. Məsələn; çiçəyə, ev heyvanına… Əlaqə sözü kişi lekshikomunda 'dəhşət' sözünə sinonim sayılır.

2. «Seks əvvəli» qorxu
Onları doğru anlayın. Onlar seksin özündən qorxmurlar, bunu yaxşı edə bilməməkdən qorxurlar. Qadının onunla keçirdiyi vaxtdan zövq almamasından qorxurlar.  Bu da onlar üçün psixoloji bir təzyiq yaradır.

3.«Başqa bir kişi» qorxusu
Kişilər sevdikləri qadının həyatında başqa bir kişi peyda olacağından çox qorxurlar.
Ardı →

Kişi və qadınları daha çox nə qıcıqlandırır?

kişi və qadın
Britaniya mütəxəssisləri kişilərdə qadınları və qadınlarda kişiləri qıcıqlandıran səbəblərin siyahısını hazırlayıblar.

Belə ki, kişilər daha çox qadınların fikirlərini birbaşa ifadə etmələrindən qıcıqlanırlar.
Keçirilən sorğu nəticəsində aydın olub ki, kişilərin 50%-i sevdikləri xanımın fikir və istəklərini birbaşa deməmələrindən qıcıqlanırlar. 

Qadınlar arasında keçirilən sorğu nəticəsində aydın olub ki, onları ən çox qıcıqlandıran amil həyat yoldaşlarının paltarlarını hara gəldi ataraq evdə paltar zənciri yaratmasıdır. 

əllif: Muza E.F.

 


Davamı →

Ağıllı kişilər

Bu kişini əldə etmək çox çətindir. Çünki nə istədiyini və məqsədlərini çox yaxşı bilir. Duyğularını və məntiqini çox yaxşı idarə etməyi bacaran kişilər tez təslim olmur. Müdrik və ağıllı olduğu üçün qarşısında boş bir qadın görmək istəmir. 

Belə kişilər müzakirə aparan və söz dueli edə bilən qadınlardan xoşlanır. Davamlı diqqətdən sıxılır. Buna görə də qadının davamlı olaraq hisslərini danışmasından narahat olurlar. O sevginizi sizin davranış və hərəkətlərinizdən başa düşür. Ağıllı kişilər baxımlı və sadə olurlar. Onun üçün gözəllik çox vacib bir qavramdır. Günlük münasibətlərdən qaçar. Evlənməsə belə uzunmüddətli münasibətlərin tərəfindədir. 

Ağır, ciddi və lazım olanda zarafat etməyi bacaran qadınlardan xoşlanırlar. Özü də yüksək yumor hissinə malik olur. Buna görə də qadının zərif olması ilə yanaşı, zarafatcıl olmasının tərəfdarıdır. Səssiz və keyfiyyətli restoranlarda yemək yemək, bahalı içkilərdən dadmaq və həftə sonları idmanla məşğul olmaqdan xoşlanırlar. 

Gecə həyatı müəyyən çərçivədədir. Onu asanlıqla cəmiyyət və insanlar arasında görmək mümkün deyil. Bütün həyatını planlı şəkildə yaşadığı üçün proqramlı insan olur. Buna görə də sizdən də eyni şeyi istəyə bilər. Çox çətin bağlana bilər lakin bağlandığı zaman çox aşiq olarlar. Evliliyə və ailə qurmağa istəklidirlər.
Davamı →

Tanışlıq üçün hiylələr


Kişilər qadınlarla tanış olmaq üçün bir çox hiylələrə əl atır. 

Qadınları hazırlıqsız yaxalamaq
Kişilərin qadınları hazırlıqsız yaxalamaq istəyi və ona nəcə gözəl görünürsən deyərək özünə bağlaması və yanından ayrılmaması bu hiylələrdən biridir. 
Ardı →

Bu tip kişilər evdə qalır


Bəzən kişilər də evdə qalır. Necə? Kişilərin evdə qalma səbəbləri aşağıdakı kimi açıqlanır. 

1. Uğurlu karyerası var və çoxlu pul qazanır. 

2. Davamlı idmanla məşğul olur və kilosuna diqqət edir. 

3. Kişi baxım məhsullarına düşkündür və qırışlara dözə bilmir. 
Ardı →

Kişilərin ağlından nələr keçir?

???Yaşını gizləyən qadın təhlükəlidirmi? 
Kişilər, yaşını deməməkdə israrlı olan qadınların biloji saatının çox sürətlə hərəkət etdiyini düşünür. Kişilər bu qadınlardan uzaq durmağa üstünlük verir. Çünki düşünürlər ki, tanışlıqdan 3 həftə sonra belə qadınlar çox güman ki, evlilik haqqında planlar qurmağa başlayır. 

İdaman salonuna gələn xanımlar
Kişilər idmana gedərkən ancaq idman haqqında düşünür və belə olmalı lazım olduğunu fikirləşir. Lakin idman salonuna baxımlı geyimlərdə gələn qadınların məqsədinin başqa olduğunu düşünür. Həmin qadınların ancaq özünü göstərmək və nümayiş etdiyi üçün gəldiyini düşünürlər. Əslində, bu məsələdə haqsız da deyillər. 

Yeniyetməlikdən ayrılmayan qadınlar 
Kişilər çəhrayı və əlvan rənglərə düşkün qadınları yetkinlik yaşına çatmış hesab etmir. Bütün əşyaları çəhrayı rəngli olan qadınların uşaq xarakterli olduğunu düşünür. 

Rəqabət mühitində narahat olurlar.
Kişilər sevgililərinə dostluq hekayələri anlatmağı sevdiyini deyir. Fəqət, sevgililəri qarşılığında daha maraqlı hekayələr danışırsa, kişilər rəqabət mühitində özlərini yaxşı hiss etmir. Hətta bundan narahat olduğunu gizlətmirlər.
Ardı →