Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişiləri dəli edən 50 səbəb

dəli oluramBiz qadınların hansı hərəkətlərinin kişilərin xoşuna gəlmədiyini bilirsinizmi?
Ərinmədim, ətrafımda olan kişilərdən “Bir qızda/qadında xoşunuza gəlməyən cəhətlər hansılardır?”- deyib soruşdum.
Demək olar ki, hamısı aşağıdakı xüsusiyyətləri saydılar.
Bəzilərinə çox hirsləndim, “elə bil, siz də eyni şeyləri eləmirsiz heç?!” deyə içimdə fikirləşdim. Amma obyektiv olacağıma söz verdiyim üçün kişilər nə dedilərsə hamısını yazdım.
Buyurun, kişilərin bizdə xoşları gəlməyən və hətta bəzən onları dəli edən 50 səbəb. Oxuyaq və qeydlərimizi alaq.

1. “Danışmalıyıq” sözü ilə başlayan cümlələriniz (Oğlanların fikrincə, bu cümlə münasibətlərdə ilk sızıntıların meydana gəlməsinin siqnalıdır).


Ardı →

Kişi çantalarını necə seçməli

Çantalar haqqında nə bilirik? Yalnız bunu ki, həmin termin 1900-cü illərdə yöndəmsiz kişi çantalarının meydana çıxmasından sonra dəb aləminə ayaq açmışdır. Amma onda çanta kişi aksessuarı olduğundan kütlələr arasında elə də populyar deyildi və yalnız peşəkar təyinatı üzrə istifadə edilirdi. Hətta sovetlər dövründə də yaraşıqsız portfel yaxud arxa çantası kişilərin istifadə etdikləri yeganə çantalar idi.

Zaman keçdikcə dəb aləmində hər şey dəyişir. Hazırda kişilər öz imiclərinə diqqət edir və ona müxtəliflik verməyə çalışırlar. Kişilərə lazım olan aksessuarların sayı qadınlarınkı ilə müqayisəyə gəlməsə də, onlar seçimlərində çox həssasdırlar.


Ardı →

Kişi ayaqqabısı

Yəqin ki, bütün kişilər qadınların geyimdə ayaqqabılara xüsusi önəm verdiklərinin fərqindədirlər. Bu mənada qadınları yaxşı başa düşmək olar. Çünki qadınlar kişinin ayaqqabısına baxmaqla onun həm zövqünü, həm həyat tərzindən, həm də səliqəsindən asanlıqla agah ola bilirlər.

Nələrə diqqət etməli?
Ayaqqabı seçərkən mütləq şəkildə keyfiyyətinə önəm vermək lazımdır. Bundan sonra onun rəngini və hansı geyimlə geyinəcəyinizi müəyyən etməlisiniz. Əgər almaq istədiyiniz ayaqqabı sizin qarderobdakı geyimlərlə uyğunluq təşkil edirsə, onda həmin ayaqqabını almağa dəyər.

Əgər qarderobunuzda geyimlərin çoxu idman üslubundadırsa, o zaman siz makasin tipli ayaqqabılara üstünlük verməlisiniz. Əgər işgüzar və ciddi bir ayaqqabı almaq fikrinə düşmüsünüzsə, onda yaxşı olar ki, təmiz dəridən olan ayaqqabılar alasınız. Zamşa materialından olan ayaqqabı o qədər də məsləhətli deyil. Çünki gündəlik geyimlərinizə bu tip ayaqqabı həm yaraşmayacaq, həm də sizi çox zövqsüz göstərəcək.

Müəllif: Aynur Hüseynova
Mənbə: Mərkəz qəzeti
Davamı →

Qadınlar haqda 10 sirr

Niyə onlar səbəbsiz ağlayırlar?
Əslində heç bir qadın səbəbsiz yerə ağlamır..sadecə ürəyində narahatçılığları var, ya da nəyəsə görə narahat olurlar və istəyirlər ki buna fikir verilsin..və əgər siz sakit ağlamağa fikir verməzsəniz, onda qışqırıqlar əlavə olunacaq. O zaman siz mütləq vicdan əzabı çəkməli olacaqsınız… Və o arzu olunan nəticəyə nail olacaq.

Niyə onlar həmişə soruşurlar: «Sən məni sevirsən?»
Bəzən məhz ona görə ki, bunu eşitmək istəyirlər, çünki siz çoxdan bunu demirsiz… Bəzən isə elə olur ki, qadın nədənsə şübhələnməyə başlayır, ona görə istəyir ki, məhz siz onun şübhələrinə son qoyasız. Axı qucaqlamaq onu özünə sıxmaq və “Bəli, səni sevirəm əzizim” demək tamamilə çətin deyil… ama bunu eliyib nə qədər problemdən qaçmaq olar…
Ardı →

Kişi saç düzümü

Qadınlar saçlarının rəngi ilə, kəsimi, düzümü, stili və görünüşü ilə bağlı eksperimentlər apardığı zaman kişilər hələ də öz ideal obrazını tapa bilmir. Obraz tapanda da uşaqlıqda, analarının kəsdirdiyi saç düzümündən kənara çıxa bilmirlər. Bu saç düzümünün ona yaraşıb- yaraşmadığına, sifət quruluşuna uyğun olub-olmadığına fikir belə vermirlər. Axı düzgün seçilmiş saç düzümü nəinki karyera pillələrini qalxmaqda kömək edir, həmçinin sevgi məsələlərində də önəmli rol oynayır.

Saç düzümü zamanı ən önəmli faktor: üzün və saçın quruluşudur. Kişilərin yol verdiyi əsas səhvlərdən biri – yuxarıdan uzun saxlanmış saçlarla, qısa kəsilmiş yan tərəflərdir. Arxa və yan tərəflərdə saç uzunluğunun çox qısa olmaması daha yaxşıdır. Və ya daha müasir Ceym Bond-Pirs Brosnan variantını seçmək olar: saçların uzunluğu təxminən 3-4 santimetr və hər tərəfdə eynidir.
Ardı →

Qadın sənə baxanda nə fikirləşir?

Bəzən kişilər qadınların onlar haqqında nə fikirləşdiyini ağıllarına belə gətirmirlər. Ancaq unutmaq olmaz ki, qadınlar kişilərə nisbətdə çox diqqətlidirlər və hər şey başqa gözlə baxırlar. Hörmətli kişilər, məsləhətlərə qulaq assanız yanılmazsınız.

-Əgər sizin evdə kitab yoxdursa, qadın dərhal fikirləşəcək: “Bu savadsız və anlayışsız adamdır”. Xanımın belə düşünməməsi üçün siz evə bir neçə kitab alıb qoymalısınız. Ancaq evdə kitabxana yaratmağa ehtiyac yoxdur.
Davamı →

Qadınlar haqqında 10 gizli fakt

Zərif cinsin nümayəndələri bu haqda adətən susmağa üstünlük verir. «Men’s Health» jurnalına istinadən xəbər verir ki, ilk fakt qadın intuisiyası ilə bağlıdır. Bu, xanımlarda həqiqətən var: o, ərindən rəisinin katibəsini soruşan zaman kişinin ani anda niyə susduğunu yaxşı anlayır. Odur ki, ən yaxşı variant açıq danışmaq olardı…

2. Hər bir qız əmindir ki, keçmiş sevgilisi nə vaxtsa onun geri dönəcəyinə ümid edir və bu xoşbəxt anı gözləyir.

3. Nə vaxt ki qız sözünə «sən həqiqətən də yaxşı oğlansan…» deyərək başlayırsa, getmək üçün çantanı yığa bilərsən.
Ardı →

Qadınlarımız kimi seçir: Qasımı, yoxsa Robertonu?

Gecədən xeyli keçmişdi, onsuz da mən həmişə gec yatıram, uzanıb televizora baxırdım. Gördüm, qapı döyülür. Gözlükdən baxdım ki, aşağı mərtəbədəki qonşumdu, əlində də torbaya oxşayan bir şey tutub. Onu əvvəllər də tanıyırdım, sadəcə olaraq, bizim binaya keçənil köçmüşdülər. Hərdən o bizə gəlir, olur, mən onlara gedirəm, ancaq belə gecə vaxtı yox ki… Nə isə, əynimə bir şey geyinib qapını açdım: ”Ayə, Qasım, keç içəri.”
Uşaqları oyatmamaq üçün sakitcə mətbəxə keçdik. Ta, qonaqdı, gəlib, gəlib. Mənim soruşmağım düzgün olmazdı, bildim ki, nəsə bir iş var, qoy özü desin. “Bir şey yemək istəyirsənmi?- dedim,- bəlkə bir, yüz-yüz vuraq?” Qasım qanıqara halda:”Yemək-zad istəmirəm, ancaq yüz olar”- dedi.


Ardı →

Kişilərin qadınları “dəli edən” 16 özəlliyi

Qadınların kişilərdə görmək istəmədikləri özəlliklər hansılardır? Londonda nəşr olunan  The Times qəzeti oxucular arasında sorğu keçirərək kişilərin qadınları dəli edən 16 özəlliyinı sıralayıb.  Qəzet hər bir kişidə tapılan və qadınları hövsələdən çıxaran kişi özəlliklərinin kiçik bir siyahısını dərc edib Beləliklə, kişilərin dəli edən 16 özəlliyi bunlardır:  
1. Bütün ev işlərinin qadına aid olduğunu düşünərlər.
2. Elədikləri hər bir xırda iş üçün minnətdarlıq umarlar.
Ardı →

İdeal qadının ifadələri

Bilirsizmi kişilərin ürəyindən nələr eşitmək keçir?  Gəlin ideal qadının ifadələrin eşidək:


  •   — Eybi yox, palçıqda ilişib qalmağımızın heç bir eybi yoxdur. Mən indi enib, maşını itələyərəm.
  •  -Bu gün altıncı gündür əzizim, mən anam gilə gedim, sən isə dostlarınla gəzməyə get, dincəl, kef elə.
  • -Yox, şoppinqdə nə işimiz var? Gəl popkorn alaq, futbola baxaq.

Ardı →