Рейтинг
+85.19

Kişilər

59 üzv, 200 topik

Kişi gücünü artıran otlar

Bəzi bitkilər xalq təbabətində kişi gücünü artırmaq və sonsuzluğu müalicə etmək üçün istifadə olunur. Təbii ki, bu bitkilər əsas müalicə ilə yanaşı istifadə oluna bilər. Bu bitkilər arasında:

Ginko biloba
Bu bitki orqanizmdə qan dövranını yaxşılaşdırmaq və qanı oksigenlə zənginləşdirmək xüsusiyyətlərə malikdir. Araşdırmalar göstərib ki, ginko biloba bitkisinin tinkturasını qəbul edən kişilərin əksər hissəsində potensiyanın (kişi gücü) göstəriciləri yaxşılaşır.

Jenşen
Jenşen insanda enerjinin artmasına, fizki gücün bərpasına kömək edir. Bu bitki qədim zamanlardan potensiyanı artıran vasitə kimi tanınır və istifadə olunur.
Davamı →

Qadınları necə sevək?


Onunla sosial rollarla bağlı razılaşın

Yəhudi analar kimi kompleksi olan, əbədi uşaq qalan, hətta qəhvə hazırlaya bilməyən, hər kəs ona həsəd apardığı halda model kimi gözəl bədən quruluşuna sahib olduğundan xəbərsiz, bir sözlə, hər cür qadın var. Sizə lazım olan qadın sizin və onun sosial rollarının uyğun gəldiyi bir qadındır.

Qadınların hər təklifi ilə razılaşın
Bir çox ailə münaqişlərinin səbəbi məhz tərəflərdən birinin o birindən onun verə biləcəyini deyil, öz istədiyini gözləməsidir. Buna görə ilk başdan onun sizə verə biləcəyi və sizdən nə istədiyini aydınlaşdırın.

İlkin çözümü siz təklif edin
Gender olaraq qadınlar ailə qurduqdan sonra onların həyatları ilə bağlı başqa birinin qərar verməsindən, hüquqlarının pozulmasından narahat olurlar. “İlkin çözümü, qərarı siz təklif edin” demək “sizin fikriniz müzakirə olunmazdır” anlamına gəlməsin. Vacib məsələ odur ki, çıxılmaz problemlərdə ilkin çözümü siz təklif edib qadının da fikrini öyrənin. Sadəcə qadınlar mızıldanmağı xoşlamır. Məsələn, qadın sizə “Əzizim, axşam yeməyini bayırda yeyək”, — deyəndə “Gedək, əzizim. Hara istəsən gedərik, mənim üçün fərq etməz”, — demək yerinə “Gedək, əzizim. Hətta mən bu yaxınlarda yaxşı bir restoran gördüm. İstəsən ora gedərik. Nə deyirsən?”, — deyə ilkin təklifi siz edin.
Davamı →

Yağlı qidaların kişi sağlamlığına ziyanı

Şimali Karolina Universiteti (ABŞ) alimləri araşdırmalar nəticəsində belə qərara gəliblər ki, yağlarla zəngin olan qidalanma, xüsusilə yağlı ət və pendir növlərinin çoxlu miqdarda qəbulu, kişilərdə prostat vəzi xərçəngnin ən ağır formalarının inkişafına təkan verir.

Alimlər 5 il ərzində 2000-ə yaxın prostat vəzi xərçəngi olan kişilərə nəzarət ediblər, onların qidalanmasını, həyat tərzini araşdırıblar.

Nəticədə alimlər belə qərara gəliblər ki, qidalanmasına daha çox polidoymamış yağlar olan (məsələn, balıq, qoz və s. kimi məhsullar) kişilərdə prostat vəzi xərçənginin daha yüngül formaları inkişaf edirdi. Əksinə tez-tez yağlı ət, yağlı pendir kimi məhsulları qəbul edən kişilərdə prostat vəzi xərçənginin ən ağır formalarına rast gəlinirdi.

Həmçinin qanda xolesterinin səviyyəsini aşağı salan «statin» preparatları qəbul edən kişilərdə də bu xəstəliyin ağır formalarının inkişafı riski daha aşağı idi. Bu yaxınlarda keçirilmiş digər araşdırma göstərib ki, statin preparatların qəbulu prostat vəzi xərçənginin müalicəsində istifadə oluna bilər və müalicəni daha effektli edə bilər.
Davamı →

Puberfoniya

Puberfoniya nədir, əlamətləri nələrdir? İnsanda özgüvən probleminə yol açan bu səs probleminin müalicəsi mümkündürmü?

Yeniyetməlik dövründə böyümə və hormonların təsiri ilə tənəffüs, fonasiya (səslənmə) və rezonans orqanları inkişaf etməyə, bu səbəbdən səsin pərdə və keyfiyyəti dəyişməyə başlayır. Bu dəyişikliklər oğlan uşaqlarında qız uşaqlarına nisbətən daha qabarıq olur. Yeniyetməlik dövründə pərdə və səs qırılmaları, stabillik və səs qısıqlığı kimi problemlər görülə bilər. Qırtlaq toxumasında hər hansı bir problem olmamasına rəğmən səs qalınlaşmayıb nazik qala bilər.
Davamı →

Centlmen kimdir?

Centlmen kişidə eqo yoxdur. O, dünyanın onun ətrafında fırlanmadığını bilir. Hamıya bərabər yanaşır və eyni cür də hörmət edir.

Centlmenlər görüş yerinə heç vaxt gecikməzlər. Geciksələr belə, aydın bir səbəb göstərib, üzr istəməyi bacararlar.

Centlmen üçün qadın həmişə birincidir. Avtomobilin qapısını açar, qadınlara yol verər, arxa planda qalmaqdan çəkinməz.

Centlmen mənasız zarafatlar və əl-qol hərəkətləri etməz.

Zorakılıq centlmendə əsla olmayan xüsusiyyətdir. Bütün xüsusiyyətləri olsa belə, zorakılığa meyli olan şəxs heç vaxt centlmen sayıla bilməz.

Centlmenlər həmişə baxımlı və kübardırlar. Qarşılarındakı ilə necə davranmaq lazım olduğunu yaxşı bilirlər.



Davamı →

Şiddətə meyilli kişilərin ortaq xüsusiyyətləri


Kişilərin üstünlük təşkil etdiyi cəmiyyətdə qadına şiddət daha çoxdur. Bu cür kütlələrin ən təməl xüsusiyyətlərindən biri kişinin qadından üstün olduğunun qəbul edilməsi və qadının hər şəraitdə həyat yoldaşına sorğu-sualsız tabe olmasının tələb olunmasıdır.

Yenə eyni tip cəmiyyətlərdə qadınların kişilərə nisbətdə şiddətə məruz qalma ehtimalları daha yüksəkdir. Şiddətə, aşağı gəlir səviyyəsi, təhsilsizlər yox, hər gəlir səviyyəsinə malik olan, hər ixtisasa, hər yaşda qadınlar da məruz qalmaqdadır.
Davamı →

Çimərlik şortu seçərkən diqqətli olun

Əgər hələ də çimərlik şortunu almamısınızsa bu yazı sizin üçündür.
Çimərlik şortu seçmək üçün dəniz geyim firmaları yaxşıdır. Çimərlik şortu alarkən ilk diqqət etməli olduğunuz şey parçanın növüdür. Parça çox qalın və ya çox incə olmamalıdır. Çimərlik şortları diz qapağının üstündə qalacaq şəkildə seçilməlidir.

Yaş xüsusiyyətlərinə görə bu uzunluq arta bilər. İdeal çimərlik şort uzunluğu isə diz qapağının bir neçə santimetr yuxarısında olmalıdır.

İndiki vaxtda bir çox rəng, model və naxışda çimərlik şortları istehsal edilir. Şortu yay dəbinə uyğun da seçə bilərsiniz. Bəzi çimərlik şortlarının gizli cibləri olur. Bu ciblər çimərlikdə çox vaxt keçirirsinizsə köməkçiniz olacaq.

Alacağınız şortun kəmər hissəsinə də diqqət etməlisiniz. Şortun kəmər və iplərinin möhkəmliyi alınan zaman test edilməlidir. Əgər tikiş sökülübsə almayın.
Davamı →

Kişi klimaksı

Kişi və ya qadın olmasından asılı olmayaraq, hər bir insan orqanizmi yaşa uyğun dəyişikliklərə məruz qalır. Bir çox insanlar arasında belə bir fikir vardır ki, klimaks dövrü yalnız qadınlarda baş verir.

Həqiqətdə isə bu heç də belə deyildir. Klimaks dövrü kişilərdə də olur. Sadəcə olaraq bu dövr kişilərdə daha gec yaşlarında baş verir və adətən qadınlara nisbətən daha az əlamətlərlə müşayiət olunur. 

Adətən, kişi klimaksı 60 yaşlarında özünü büruzə verməyə başlayır. Bu dövrdə kişi orqanizmində kişi cinsi hormonu olan testosteronun hazırlanması azalmağa başlayır. Testosteron hormonu özünün əsas cinsi hormon olması vəzifəsindən başqa, kişi orqanizminin bir çox orqan və sistemlərinin (ürək-qan qamar, sinir, sidik-cinsiyyət, endokrin və digər) fəaliyyətinə nəzarət edilməsində də iştirak edir.
Davamı →

Kişilər özlərinə bənzəyən qadınları sevgili seçirlər

Kişilər üz xətləri özlərinə bənzəyən qadınları daha cazibədar hesab edirlər. Fransadakı Monpelye Elm İnstitutunun mütəxəssisləri yeni araşdırmalarından sonra bu qənaətə gəliblər.

Sən demə, güclü cinsin nümayəndəsi göz rəngi, yanağında qəmzə kimi özəllikləri üst-üstə düşən qadınlarla birlikdə olmağı üstün tuturlar.

Belə ki, araşdırma çərçivəsində könüllülərə 100 qadının fotosu göstərilib. Onlardan üzərində fotoşopla əməliyyatlar aparılan şəkillərdəki qadınlardan xoşlarına gələnləri seçmək tələb edilib. Nəticədə kişilərin çoxu özləri ilə eyni göz-saç rəngi, eyni dodaqlara sahib olan qadınları seçiblər. Onlar özlərinə bənzəyən qadınların daha cazibədar olduqlarını düşünürlər. Ən azı bir uşağı olan onlarla cütlüyün qatıldığı digər araşdırma da eyni nəticəni verib.

Ümumiyyətlə isə, kişilər özlərinə həyat yoldaşı, sevgili seçərkən daha çox fiziki özəlliklərə, qadınlar isə insanlığa, sosial statusuna diqqət edirlər.
Davamı →

Kişilərin qadınlarda sevdiyi səkkiz xüsusiyyət

Bir kişi bir qadınla yeni tanışdırsa və ya həmin qadınla uzun müddətli əlaqəsi olsa belə, qadının etməsini xoşladığı bəzi hərəkətlər var.

1. Başınızı onu sinəsinə qoymağınız
Kresloda uzanıb televizor izləyərkən və ya uzun gündən sonra çarpayıda uzanarkən, qadının başını kişinin sinəsinə qoyması və kişinin qadını qucaqlaması ən gözəl duyğulardan biridir. Kişilər özlərini qoruyucu kimi hiss etməyi sevirlər və bu hərəkət qadının kişinin qollarında özünü təhlükəsiz hiss etdiyini göstərir.

2. İlk mesajı qadının yazması
“İlk mesajı kişi yazmalıdır” deyə bir təzyiq var. Bəzən kişi bezdirici olmamaq üçün heç mesaj yazmamağı seçə bilər. Kişiyə ilk mesajı qadının göndərməsi onun gününü işıqlandırar və gözəl söhbətin başlamasına səbəb olar.
Davamı →