İqtisadi İnkişaf


İqtisadi İnkişaf
1. İqtisadiyyat real ifadədə 3,4 dəfə artmışdır. 
2. Qeyri- neft sahələrində 2,7 dəfə artıma nail olunmuşdur. 
3. Dövlət büdcəsi 19 dəfə artmışdır. 
4. Davos Dünya İqtisadi Forumunun " 2012-2013 Qlobal Reqabətqabiliyyətlilik İndeksi «nə görə Azərbaycan dünyada 46-cı, MDB məkanında birinci yerdədir. 
5. İqtisadiyyata 110 milyard manat sərmayə qoyulmuşdur. 
6. Sənayə sahələrində 2,8 dəfə, kənd təsərrüfatında 1,5 dəfə, tikinti sektorunda 7 dəfə, nəqliyyat və İKT sektorunda 3,2 dəfə, xarici ticarət dövriyyəsində 8,8 dəfə artım olmuşdur.
7. Azərbaycan 2013-cü il fevralın 8-də ilk telekommunikasiya peykini orbitə çıxarmışdır.
8. Davos Dünya İqtisadi Forumunun » Qlobal İnformasiya Texnologiyaları-2012" hesabatında Azərbaycan "Şəbəkə Hazırlığı İndeksi«nə görə əvvəlki mövqeyindən 9 pillə irəliləyərək dünyanın 142 ölkəsi arasında 61-ci yerə yüksəlmişdir, hər 100 nəfərə düşən internet istifadəçilərinin sayına görə MDB-də birinci yerdədir.
9. Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqının » İnformasiya Cəmiyyətinin Ölçülməsi-2012" hesabatında Azərbaycan " İKT İnkişaf İndeksi«nə görə əvvəlki mövqeyindən 6 pillə irəliləyərək 155 ölkə arasında 68-ci yeri tutmuş, 10 „Ən dinamik inkişaf edən ölkələr“ qrupunda yerini möhkəmlətmişdir.
10. Əhalinin hər 100 nəfərindən 56-sı kompyuter, 70-i internet istifadəçisidir.
11. Nəqliyyat sektorunun davamlı inkişafı sayəsində yük daşınmasının həcmi 2,1 dəfə, sərnişinlərin sayı 2 dəfə çoxalmışdır.
12. İstismara verildiyi vaxtdan indiyədək Heydər Əliyev adına Bakı- Tbilisi-Ceyhan ixrac kəməri ilə 214 milyon ton neft, Bakı-Tbilisi-Ərzurum kəməri ilə 24 milyard kubmetr qaz ixrac edilmişdir.



Mənbə: Azərbaycan 10 ildə adlanan kıtabdan götürülüb.Xahiş olunur materialdan istifadə edən zaman mənbəni qeyd edin.
 

1 şərh

azadmamedov90
Həqiqətən də inkişaf var, ama mənə belə gəlir ki, bizim bu zəmanəmizdə olan haqq hesablar hələ də inkişaf etdirir yalnızca dövlətimizi, bizə gəlidkdə isə… Ümid edirəm ki, növbə bizə çatacaq)