Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Hazır peceniya tortu

Peceniyaları südə batırıb qaba düzün. Üç qat düzülmüş peceniyaların hər qatına şanti kremindən çəkin. Üzərinə halqa şəkilində doğranılmış bananları düzün sonra kremlə örtün və zövqə görə hazır satılan qarğıdalı yarması (кукурузные хлопья) səpə bilərsiniz. Sonra şokolad hazırlayın.

Hazırlanması:

1 paket kako.

2 stəkan süd.

1 x.q duru yağ.

Şokoladı qazın üsütündə qarışdırın, tam da qatı olmasın. Sonra  bir az soyudun və hazırladıqınız peceniyanın üstünə şəkildə göstərilən formada düzün və soyunduyca qoyun.


Ardı →

Fındıqlı peçenye

fındıqlı pecenyeTərkibi:
1 su stəkanı toz şəkər
1 paket marqarin
2 ədəd yumurta
1 su stəkanı döyülmüş fındıq
Apardığı qədər un
1 paket vanil
1 paket qabartma tozu


Ardı →

Lülə kabab

Tərkibi:
qoyun əti -330 q
quyruq yağı – 20 q
baş soğan – 20 q
göy soğan – 40 q
cəfəri və reyhan – 15q
buğda unu – 45 q
sumaq – 3 q
duz, istiot

Hazırlanması:
Qoyun ətinin yumşaq hissəsi soğanla birlikdə ətçəkən maşından keçirilir, istiot və duz vurulub yaxşı-yaxşı qarışdırılır. Qiymə soyumaq üçün 20 dəqiqə soyuducuya qoyulur. Qiymə bir qədər enli şişlərdə uzunsov formaya salınır. Lüləkəbab manqalda közərmiş kömür üzərində qızardılır. Lüləkəbab süfrəyə verildikdə lavaşın içinə qoyulur. Lavaş hazırlamaq üçün mayasız bərk xəmir 1 mm qalınlığında yayılır və hər iki üzü yağsız tavada bişirilir. Lüləkəbanın yanına halqavarı doğranılmış baş soğan, sumaq, yaxud şişdə qızardılmış pomidor verilir. 
Nuş olsun! 


Davamı →

Ətli spaqetti

Tərkibi:

1 paket spaqetdi
250 qram çəkilmiş dana əti
1 baş soğan
1 xörək qaşığı tomat
4 pomidor
Duz
Qara bibər
Cəfəri
2-3 xörək qaşığı zeytunyağı

Hazırlanma qaydası:

Soğan, pomidor vəsarımsağı doğrayın.


Ardı →

Almalı desert

Bu reseptdən hazırladığınız içki heç kimi biganə qoya bilməz. Ağızda əriyən yüngül dadlı və qeyri-adi olduğuna görə.

Dörd pay üçün:

orta ölçülü alma 4 ədəd
2 xörək qaşığı limon şirəsi
1 yumurta ağı
1 paket vanilin
4 xörək qaşığı yulaf daha çox (ovsyannaya xlopye) kimi tanınır
2 çay qaşığı bal
2 xörək qaşığı alma şirəsi

Hazırlanması:

1. Almaları təmizləyib 4 yerə bölürük və tumlarını çıxardırıq. Dilimləyib, limon şirəsi və 2 xörək qaşığı suyla qarışdıb bişirin və püre halına gətirin .

2. Alma köpüyü üçün yumurta ağını möhkəm çalın və çalan zaman tədricən vanilin əlavə edin. 2 xörək qaşığı alma püresi ilə qarışdırın.

3. Yulafları yanmayan tavada qızardın. Qarışdıra-qarışdıra alma köpüyünə balı alma şirəsini alavə edin. Soyumağa qoyun.

4. Püreni 4 stəkana tökün. Alma köpüyünü üstünə tökün, amma qarışdırmayın. Üzərinə qızardılmış yulafları səpin.

Süfrəyə verə bilərsiniz. Nuş olsun!


Davamı →

Kələm salatı

4 pay üçün

Tərkibi:
Bir ədəd balaca kələm, təxminən yarım kilo - nazik və uzun-uzun doğrayın
1 xörək qaşığı duz
1 ədəd alma — qabığını soyun və kibrit şəklində doğrayın
3-4 xörək qaşığı göy soğanın doğranmış yaşıl hissəsi
zövgə görə zeytun yağı (adətən günəbaxan yağdan istifadə olunur)
zövgə görə limon suyu
zövgə görə duz
zövgə görə istiot
bir çimdik şəkər tozu (zəruru deyil)
üstünə səpmək üçün hr hansı növ turş giləmeyvə (Mən zirinç səpirəm turşməzə dad üçün)


Ardı →

Zəfəran dəmi

zəfəranAzərbaycan mətbəxində zəfərandan yeməklərə gözəl ətir və rəng qatmaq üşün geniş istifadə olunur. Zəfəran aldığınızda çalışın onu toz halında deyil tellərini alın. Zəfəran telləri uzun müddət saxlandıqdan sonra belə öz təravəti və ətirini itimir. 

Zəfəran dəmi adətən plovlarda, bəzi ət xörəklərində, şorbalar və  şirniyyatlarda  istifadə olunur. Zəfəran dəmini aşağıda izah olunduğu kimi hazırlaya bilərsiniz. Nəzərə alın ki, zəfəranın və suyun miqdarı reseptdən reseptə dəyişə bilər, odur ki, reseptinizdə qeyd edilən miqdarı əsas tutaraq bu ümumi qaydadan istifadə edin.

1. Zəfəran tellərini həvəngdəstə vasitəsiylə döyün və toz halına gətirin.

2. Zəfəran tozunu kiçik kasa və ya stəkana qoyub, üzərinə qaynar su əlavə edin. Kasanı nəlbəki ilə örtün. Qoyun kənarda ən azı 10 dəqiqə ərzində dəmlənsin. Sonra isə hazırladığınız dəmi reseptdə tələb olunduğu kimi istifadə edin.

Mənbə: azcookbook.com 


Davamı →

İspanaq Şorbası

6 pay üçün:
Yarım kilo təzə ispanaq və ya 300 qramlıq dondurulmuş ispanaq paketi (mən təzəsindən istifadə edirəm)
4 xörək qaşığı kərə  yağı
Yarım stəkan doğranmış baş soğan
3 xörək qaşığı un
5 stəkan toyuq suyu (bulyon) (əvvəlcə 4 stəkanını əlavə edin, gərəkdiyində qalanını də qatın)
Zövqə görə duz
Zövqə görə istiot
1 stəkan süd qaymağı
Bir çimdik yel cevizi tozu (zəruri deyil)
Hazırlanması:
İspanağı təmizləyin, sərk saplaqlarını kəsin. Yarpaqları iri-iri doğrayın. Yaxşıca yuduqdan sonra quruması üçün kağız dəsmal və ya çay dəsmalının üstünə  sərin.
Qazanda yağı orta odda əridin. Soğanı əlavə edib tez-tez qarışdıra-qarışdıra şəffaflaşıb yumuşalan, amma qızarmayanadək bişirin. İspanağı buraya əlavə edin. Tez-tez qarışdıra-qarıçdıra ispanaqlar yumuşalanadək (”ölənədək”).
Üstünə unu səpin. Qarışdırın. Toyuq suyunu tökün. Tez-tez qarışdıra-qarışdıra qaynadın. Sonra isə blenderdə püre edin. Alınan püreni qazana geri tökün. Duz və istiot vurun. İstəyə göə, yel cevizi də əlavə etmək olar.
Qaymağı qazana əlavə edin. Qarışdırın. Vam odda şorbanı isti vəziyyətə gətirin, amma qaynatmayın. Şorbanız hazırdır. Əgər şorba çox qatıdırsa,  bir az  toyuq suyu əlavə edib qarışdırın.

Mənbə: azcookbook.com 
Davamı →

Balıq Ləvəngisi

Lənkəranın balıq ləvəngisi Azərbaycan mətbəxinin ən gözəl nümunələrindəndir. Ən ləzzətli ləvəngi yalnız Xəzər dənizində tapılan kütüm balığından bişirilir. Ləvənginin tərkibini qoz ləpəsi, soğan, lavaşana, duz və istiot təşkil edir. Yeməyin hazırlanması heç də çətin deyil -əsası odur ki, təzə balıqdan istifadə edəsiniz. Əgər balığın kürüsü varsa, onu atmayın. Ondan da çox ləzzətli ləvəngi içi hazırlamaq olar. Kürünü qoz və digər ərzaqlara əlavə edib qarışdırın. Qozun miqdarını bir az azaldın.

Ləvəngi balığın yanında süfrəyə bütün balıq yeməklərində olduğu kimi, mütləq narşərab verilir.


Ardı →

Qırmızı Mərci Şorbası

4 porsiya üçün nəzərdə tutulub

1 stəkan  qırmızı mərci
1 ədəd orta boy soğan — xırda-xırda doğrayın
1 ədəd orta boy yerkökü  — xırda-xırda doğrayın
1 ədəd orta boy kartof — xırda-xırda doğrayın
1 xörək qaşığı tomat (tomat pastası)
6 stəkan su
zövqə görə duz
zövgə görə istiot (şorbanın acı olmasını istəyirsinizsə, bir az acı qırmızı pul bibər əlavə edin)
1-2 qaşıq yağ

Üstü üçün (bu zəruri deyil və şorbanın süfrəyə verəndə gözəl görünməsi üçün edilir -  şəkildəki kimi)
2 x. qaşığı kərə yağı və yaxud zeytun yağı
1/3 çay qaşığı qırmızı şirin bibər tozu (paprika)

 


Ardı →