Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Almalı pankeyk

Ana namizədlərinin bilməsi olan ən vacib məsələlərdən biri odur ki, körpənizə verəcəyiniz hər bir ərzaq, onun sağlamlığına fayda verməlidir. Zərərli olan bir sıra ərzaqlardan uzaq olmaq vacibdir. Körpəyə vaxtaşırı təbii şəkildə yetişən alma verildikdə, onun sümük və əzələ inkişafı üçün çox faydalı olmasını bilməlisiniz. Verilən bir qaşıq alma ilə körpənizin mədə pozğunluğu aradan qalxır. Unutmayın ki, sağlam qidalanan körpənin inkişafında heç bir problem yaşanmır. Almanın, boy uzanmasına çox faydalı olması da artıq hər kəsə melumdur. Bu qədər çox faydalı olan bir meyvə mətbəxinizdən əskik edilməməlidir.
Körpələr alma yeyə bilərmi?
Davamı →

Kartoflu omlet

Yumurta ən dəyərli protein mənbələrindən biridir. İlk əvvəl körpələrə yalnız yumurta sarısı verilir. Səbəb, yumurta ağının tərkibində daha çox protein olduğu üçün allergiya potensialı daha yüksəkdir. Yumurta alergiyasi, yumurta və ya yumurta tərkibli qidaları yedikdən bir neçə dəqiqə və ya saatlar sonra, dəridə qızartı, qusma və ishal ilə ortaya çıxır. Yumurta yaxşı bişməyibsə, yumurta tərkibində ola biləcək salmonella bakteriyası insana ötürülə bilər. Buna görə də yumurtanın yaxşı bişirilməsinə diqqət edin.

Davamı →

Xvorost

Tərkib:
1 stəkan təzə qatıq
2 stəkan un
2 yumurta
4 x.q. şəkər tozu
1 çimdik duz
bıcağın ucunda soda
bitki yağı (qızartmaq üçün)
pudra (üzərinə səpmək üçün)

Davamı →

Manna yarmalı tərəvəz şorbası

Protein baxımından zəngin olan bu qida olduqca faydalıdır. Buna görə də, manna yarmasının faydaları sadalandıqda, tərkibində olan yüksək protein quruluşu həmişə əsas olaraq, qeyd olunur. Əlavə olaraq, tərkibindəki karbohidratın yüksək miqdarı, manna yarmasının yaxşı bir enerji mənbəyi olmasına bir işarətdir. Xüsusilə, inkişaf mərhələsində olan uşaqların qidalanması tövsiyə olunur.
Maqneziumla və liflə zəngin olan bu qida insana doyumluluq hissi verir. Bundan başqa, tərkibində çoxlu dəmir mineralları da vardır. Dəmir anemiyası olanlar üçün vacib bir mineraldır. Dəmir sayəsində qan içində oksigen daşıyan hemoglobin daha təsirli işləyir.
Davamı →

Çərəz pastası

Uşaqların səhər yeməyi bir çox hallarda ciddi problemə çevrilir.
Lakin bu dadlı qoz-fındıq pastası uşaqların xoşuna gələcək. Bu pasta ilə uşaqlara buterbrodlar hazırlayın — həm dadlı, həm faydalı, həm doyumlu.
İstənilən qoz-fındıq (qoz, badam, araxis, keşyu, fındıq) götürüb blenderdə yaxşı əzin. Hər yarım dəqiqədən bir blenderi söndürün və pastanı qaşıqla qarışdırın.

Davamı →