Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Kağız kababı

Tərkibi (4 pay):
300 qr qiymə
200 qr yaşıl noxud
1 kartof
1 yerkökü
1 soğan
1 x.q. zeytun yağı
duz
qara istiot
pul bibər
kəklikotu

Hazırlanması:
Kartof və yerkökünü kubik doğrayın. Qiymə, sürtgəcdən keçirilmiş soğan, düz və ədviyyatı qarışdırıb kiçik küftələr tutun. Kartof, yerkökü, noxud, duz, ədviyyat və yağı qarışdırın.
Yağlı kağızdan A4 formatlı 6 kağız kəsin. Kağızların ortasına kartofla olan qarışığı yerləşdirib üzərinə küftələri düzün. Kağızları boğça kimi qatlayıb tərs çevirin, siniyə düzün. Əvvəlcədən 200 dərəcə qızdırılmış sobada bişirin. Süfrəyə isti-isti verin. Nuş olsun!
Davamı →

Gicitkənli spagetti

Tərkibi:
5-6 porsiya üçün:
200 qr gicitkən yarpağı
300 qr spagetti
4 x/q zeytun yağı (+ 2 x/q sonda əlavə edilir)
4 diş sarımsaq
1 ç/q qırmızı quru bibər (acısız)
0.5 ç/q əzilmiş qara istiot
0.5 ç/q duz
150 qr parmesan pendiri

Hazırlanma qaydası:
Lazım olan inqredientlər hazırlanır. Gicitkən yaxşı yuyulmalıdır (adətən buna sərf olunan vaxt ümumi hazırlanmaya gedən vaxtdan çox olur). Gicitkəni yumağın iki üsulu var. Ya gərək əlcəkdən istifadə edəsiniz, ya da ilk olaraq gicitkən dəstəsinin üzərinə qaynar su töküb sonra isə onu soyuq suda yaxalayaraq yarpaqlarını dərəsiniz. Ümumilikdə inqredientlərin sayı az olduğu üçün: yağ, spagetti, gicitkən, pendir — onların keyfiyyətinin yaxşı olması məsləhətdir.
Davamı →

Toyuqlu düyü salatı

Tərkibi:
yarım stəkan bişmiş düyü
500 qram toyuğun döş əti
2 ədəd turp
1 ədəd xiyar
1 ədəd soğan
1 ədəd soyutma yumurtanın sarısı 
2 xörək qaşığı zeytun yağı
1 ədəd limon
duz

Hazırlanması:
Döş əti xırda doğranır və az suda bişirilir. Bişənə yaxın nazik doğranmış xiyar, soğan, turp, limon suyu, yağ və duz əlavə edilib 10 dəqiqə qaynadılır. Qazanın suyu süzüb soyudulur. Soyuduqdan sonra başqa bir qabda bişmiş düyü ilə qarışdırılıb servis edilir. Servis edilərkən salatın üstü yumurta sarısı ilə bəzədilir.
Nuş olsun!
Davamı →

Çobanyastığı salatı

Tərkibi:
200 q düyü
400 q toyuq filesi
2 yerkökü
2 xiyar
1 soğan
3 yumurta
150 q kahı
150 q mayonez
şüyüd

Hazırlanması:
Düyünü, toyuq ətini və yumurtanı ayrılıqda suda bişirin. Yerkökünü təmizləyib sürtgəcin iri gözündən keçirin. Bitki yağında qızardın. Soğanla xiyarı xırda kubik doğrayın.Toyuq ətini də xırda doğrayın. Kahı yarpaqlarını salat qabına düzün.
Davamı →

Almalı maffin

Tərkibi (8 pay):
350 q un
1 paket qabartma tozu
1 ç.q. soda
125 ml süd
125 ml qaymaq
75 ml bitki yağı
1 yumurta
1 ç.q. darçın
1 paket vanilli şəkər tozu
3 böyük alma

Hazırlanması:
Almaları sürtgəcdən keçirin. Un, qabartma tozu və sodanı birlikdə ələyin, ortasında çuxur açın. Çuxura şəkər tozu,süd, qaymaq, bitki yağı, yumurta, darçın, vanilli şəkər tozu, sürtgəcdən keçirilmiş almanı qoyub yoğurun. Xəmirdən qaşıqla götürərək yağlanmış maffin qablarına paylaşdırın.

180 dərəcə qızdırılmış sobada 20-25 dəqiqə bişirin. Bişib-bişmədiyini diş çöpüylə yoxlayın. Maffin xəmirinə damla şokolad və xırdalanmış qoz da əlavə edə bilərsiniz. Nuş olsun!
Davamı →

Praqa salatı

Tərkibi:
2 qaynadılmış yumurta
300 qr toyuq əti
2 qaynadılmış kök
1 soğan
1 qab yaşıl noxud
200 qr duzlu xiyar
100 qr qara gavalı
200-250 qr mayonez
3 x/qaşığı ağ sirkə (uksus)
2 x/qaşığı su
Duz, istiot
Davamı →

Alman mətbəxi

Alman mətbəxinin çox zəngin və maraqlı tarixi var. Onun kulinar ən'ənələri ölkənin regionlarınlardan asılı olaraq fərqlənir. Vahid alman mətbəxi anlayışı 19-cu əsrin ikinci yarısında Alman torpaqların bir ölkəyə birləşməsi ilə eyni zamanda ortaya çıxdı.

Kartof fanatları
Alman mətbəxində kartofun bir çox hazırlama üsülü var: kartofu duxovkada bişirmək, yağda qızartmaq və ya soyuq salatlara əlavə etmək olar. Almanlılar kartof pyuresini o qədər də sevmir; onlar əriştəyə üstünlük verir. Ləzzətli və bol alman yeməyin misalı kimi Ayntopfu göstərmək olar – tamdəyərli naharı əvəz edən böyük küpədə bişirilən yemək. İstifadə olunan inqrediyentlərdən asılı olaraq, o, şorba, pörtlənmiş xörək və ya qulyaşı xatırlayır. Əlinizin altında olan məhsullardan bu yeməyə qata bilərsiniz. Desertlərin arasında ən çox seviləni başlanğıcını Avstriyadan götürən Afeıştrudel – isti isti verilən alma piroqudur.
Davamı →

Çex mətbəxi

Çex mətbəxi knedliki və pivə ilə yaxşı uyğun olan zəngin xörəkləri ilə məşhurdur.

Çex mətbəxi Çexiyanın tarixi və ənənələrilə çox sıx bağlıdır. Xörəklər köhnə slavyan reseptlərə uyğun bişirilir, və tez-tez Almaniya kimi qonşu ölkələrin təsiri nəticəsində bir qədər dəyişdirilir. Uzun müddət ərzində Çexiya Avstriya və Macarıstan hökmranlığı altında olub ki, bu da ölkənin mətbəxinə əhəmiyyətli dərəcədə tə’sir göstərib. Çexiyanın mətbəxində həmçinin Slovakiya, Alman Bavariya və ya Polşa, Silesiya kimi qonşu ölkələrin də təsirini duymaq asandır.

Nahar günün əsas yeməyidir
Çexiyada gündəlik qida menyusu səhər yeməyi, nahar və şam yeməyindən ibarətdir. Nahar günün əsas yeməyini təşkil edir.
Davamı →

Bifişteks salatı

İnqridientlər:
120 qram dana əti
bir neçə ədəd kahı yarpağı
7-8 ədəd pomidor
2 ədəd xiyar
dərəotu
2 xörək qaşığı konserv qarğıdalı
duz
istiot
kəkotu.

Sous üçün: 
2 xörək qaşığı zeytun yağı
2 xörək qaşığı balzamik sirkə
1 çay qaşığı xardal (zövqə görə)
duz.

Hazırlanması:
Kahının yarpaqları yuyulub suyu süzülür, pomidor və xiyarla birlikdə doğranır. Yağsız dana əti duz və ədviyyatlarla dadlandırılıb qrildə bişirilir. Ətin hər iki üzü yaxşı qızarmalıdır. Ətlər bişərkən tərəvəzlər sousla qarışdırılır və bişmiş ətlər düzbucaqlı şəklində doğranıb salatın üzərinə düzülür. Bifişteks salatı süfrəyə isti-isti verilir. Nuş olsun!
Davamı →

Brokoli salatı

İnqridientlər:
500 qr brokoli
3-4 ədəd xiyar turşusu
200 qr konservləşdirilmiş qarğıdalı
3 ədəd közlənmiş qırmızı bibər
4 kol yaşıl soğan
2-3 diş sarımsaq
zeytun yağı
duz 1
ədəd limon

Hazırlanması:
Brokolini kiçik hissələrə ayırıb, suda 4 dəqiqə qaynadaraq suyunu süzün. Soyuduqdan sonra kiçik parçalara ayırıb bir qaba tökün. Soğanı, bibəri, xiyarı doğrayın. Daha sonra konservləşdirilmiş qarğıdalını, közlənmiş qırmızı bibəri, soğanı, xiyar turşusunu, sarımsaq və 1 limon suyunu əlavə edərək qarışdırın. Sonda duzu və zeytun yağını əlavə edərək qarışdırın.
Davamı →