Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Qarpız slaşı


İnqrediyentlər:

Buz – 6 ədəd,
Qarpızın meyvə əti – 500 q.,
Bal – 1 ç.q.

Hazırlıq:
Qarpızı tumlardan təmizləyib kublara bölün.

Buzu blenderdə üyütmək, sonra blenderə qarpız əlavə edib ən azı bir dəqiqə qarışdırmaq lazımdır.

Sonda isə bal əlavə edib daha 10 saniyə qarışdırmaq lazımdır.
Davamı →

"Pirat" salatı

 «Pirat» salatının hazırlanma qaydası

Tərkibi:
100 q toyuq filesi
50 q ağ kələm
2 pomidor
1 xiyar
30 q bərk pendir
30 q mayonez
10 q göy soğan suxarı (zövqə görə)
2 x.q. soya sousu



Ardı →

Şokoladlı dondurma

Desertin hazırlanması üçün sizə lazım olacaq:
400 q təbii yoqurt
70 q şokolad
1 x.q. şəkərsiz kako
şəkər tozu və ya bal
bir paket jelatin (10 q)
70-100 ml süd

Hazırlıq prosesi:
Südün yarısında jelatini isladın, bir az qızdırın ki, jelatin ərisin.

Qalmış süddə şokoladı əridin və jelatinlə qarışdırın, üzərinə yoqurt, kakao, şəkər tozu və ya bal əlavə edib mikserlə çalın.

Dondurmanın tam hazır olması üçün soyuducuya yerləşdirin.
Davamı →

Lavaşana

Lavaşananı müxtəlif meyvə və giləmeyvədən hazırlamaq olar. Ən dadlı lavaşana alma, armud, heyva, alça və gavalıdan alınır.

Meyvə və giləmeyvənin üzərinə bir az su tökülür və vam odda yumuşalana qədər bişirilir, sonra aşsüzəndən keçirilir. Alma lavaşanası qarınçada bişirilmiş almadan hazırlanır.

1 kq əzməyə 200-dən 500 qrama qədər şəkər (meyvənin turşuluğundan asılı olaraq) qatılır.
Lavaşana emallı qazanda tez-tez qarışdırılmaqla bişirilir. Fikir vermək lazımdır ki, dibi yanmasın. Lavaşananın hazır olmasını qarışdırılan qaşığa yapışıb dartılması ilə təyin etmək olar. Lavaşanaya xüsusi ətir və tam vermək üçün hazır olmağa az qalmış ona xırda doğranmış qoz, yaxud naringi qabığı tozu qatmaq olar.

Hazır lavaşana üstünə perqament kağızı sərilmiş taxta, yaxud dayaz nimçəyə tökülür və bıçaqla hamarlanıb ya açıq havada, ya da qapısı açıq qarıncada 60 dərəcədə qurudulur. Sonra dürmələnib saxlanılır.

Laylı lavaşana da hazırlamaq olar. Bunun üçün bir lay alma, bir lay gavalı və s. sərilməlidir. Şirə çıxandan sonra qalan pıçaldan da lavaşana hazırlamaq olar. Onlar qızdırılır, isti-isti aşsüzəndən keçirilir və hazır olana qədər bişirilir. Belə lavaşanaya şəkər qatılmır.
Davamı →

Südlü sufle

Süddən hazırlanmış çərəzlər yalnız uşaqlar üçün deyil, həm də böyüklər üçün də çox dadlı və faydalıdır. Sizə hər kəsin xoşuna gələ biləcək bir çərəz resepti təqdim edirik.

Südlü sufle – yüngül və olduqca zərif bir çərəzdir. Onda yalnız bir çatışmazlığı var ki, onu bişdikdən dərhal sonra süfrəyə vermək lazımdır.

4-5 porsiya üçün:
Otaq temperaturunda olan süd – 1 litr,
Yumurta – 10 ədəd,
Buğda unu – 125 q,
Kərə yağı – 50 q,
Şəkər tozu – 300 q + 4 x.q.,
Vanil.

Hazırlıq prosesi:
Unu odavamlı qabda 300 q. şəkər tozu ilə qarışdırın, üzərinə kərə yağı və 6 yumurta sarısını əlavə edin və orta oda qoyun. Qarışığı daim qarışdıraraq dərhal onun təkibinə incə axınla süd əlavə edin.

Ardı →

Moruq cemi ilə şaftalı dondurması

Yetişmiş banan ev dondurmasının hazırlanması üçün universal məhsul sayılır. Dondurmanın hazırlanması üçün qaymaq və ya süd deyil, yetişmiş meyvələr, giləmeyvələr və blender lazım olacaq.

İnqredientlər:
Şirin yetişmiş banan – 4 ədəd (dondurulmuş və doğranmış halda)
2 ç.q. kokos yağı
1 x.q. bal
2 iri nektarin və ya şaftalı
Vanil
Bir çimdik duz

Moruq cemi üçün lazım olacaq:
150 q. moruq,
1 x.q. bal.

Hazırlıq prosesi:
Bananları təmizləyin və doğrayıb soyuducuya qoyun.
Blenderdə moruğu və balı qarışdıraraq hazır cemi stəkana tökün.
Bananları soyuducudan çıxardıb, iki dəqiqə otaq temperaturunda saxlayın, sonra isə blenderdə xırdalayın.
Blender bananı dondurma halına saldıqdan sonra ora kokos yağı, bal, vanil və duz əlavə edib yenidən qarışdırın. Dondurmaya şaftalı dilimləri əlavə edib, azca qarışdırın ki, dondurmanın içində meyvə tikələri qalsın. Dondurmanın üzərinə moruq cemi əlavə edib dərhal süfrəyə verin.

Nuş olsun!
Davamı →

Limonlu dondurma

Düzgün hazırlanmış dondurma dadlı desertdən başqa, çox faydalı süd məhsulu hesab edilir. Dondurma orqanizmə kalsiumun daxil olmasına imkan yaradır ki, bu da öz növbəsində sümükləri bərkidir və onların artmasını stimullaşdırır. Bu səbəbdən dondurma uşaqlar üçün də faydalı hesab edilir.

Kalsiumdan başqa, onun tərkibinə kalium, dəmir, fosfor və maqnezium, həmçinin bir sıra vitaminlər daxildir. Bundan başqa dondurma çox kalorili və qidalı məhsul olduğu üçün o enerjini bərpa etməyə kömək edir. Sizə limonlu dondurmanın reseptini təqdim edirik.
Ardı →

Krivetin faydaları və bişirilmə qaydası

Balıqdan sonra ən çox istehlak edilən canlı krivetlərdi. Krivet çəhrayı, boz, qəhvə və sarımtıl rənglərdə ola bilər. Bütün il boyunca həm donmuş, həm də təzə olaraq istehlak edilə bilən bu canlı xüsusilə omeqa-3 yağ turşuları baxımından çox zəngindir.

Krivetin Faydaları
Krivet selenyum mineralı baxımından olduqca zəngindir. Selenyum xərçəng və bu tərz ciddi xəstəliklərə səbəb olan maddələri təsirsiz hala gətirir.

Krivet aşağı kalorili bir zülal qaynağıdır. Bir boşqab krevetdə təxminən 23,7 qram zülal və 112 kalori vardır.

D vitamini qaynağı olan krivet dişlərin və sümüklərin güclənməsinə köməkçi olur. Bundan başqa kalsium və fosfor tarazlığını da təmin edir.

Omeqa-3 yağ turşuları baxımından zəngin olan krivet beyin funksiyalarının nizamlı inkişafında və işində təsirlidir. Ehtiva etdiyi B12 vitamini ilə qan hüceyrələrinin inkişafını dəstəkləyir.

Diş ətləri narahatlıqlarında da anti-enflamatuvar təsiriylə bilinir.
Ardı →

Qarpız və feta pendiri ilə salat

İnqrediyentlər:
2 ədəd pomidor
150 q. təzə qarpızın meyvə əti
1 ədəd bolqar bibəri
1 ədəd xiyar
90 q. təzə qırmızı turp
zeytun yağı
115 q. feta pendiri
2-3 budaq təzə nanə
60 q. yaşıl soğan
1 stəkan qatı yoğurt
Bir çimdik qurudulmuş oreqano

Hazırlanması:
Pomidoru, yaşıl bibəri və tumlardan təmizlənmiş qarpızı kublara doğrayın. Xiyarı və qırmızı turpu dilimlərə doğrayın. Tərəvəzləri iri salat qabına yiğıb üzərinə zeytun yağı tökmək lazımdır. Sonra onlara iri doğranılmış nanə, yaşıl soğan və feta pendiri əlavə edib qarışdırmaq lazımdır.

Qalan feta pendirini, yoğurtu, nanəni, zeytun yağını və oreqanonu blenderdə sous halına qədər əzib salatın üzərinə əlavə etmək lazımdır.
Davamı →