Old Town Hall

Praktiki olaraq hər bir ölkədə orijinal biznes kartları olan turistik yerlər var. Məsələn, Eyfel qülləsi haqqında Fransanın dərhal necə düşündüyünü, Colosseumu xatırlamaq üçün — İtaliyanı hisslərinə, Məsihin Qurtarıcısı heykəlini düşünməyə, Braziliya gözümüzün önündə görünməyinə toxunmaq lazımdır. Çex Respublikasında bir çox gözəl və əhəmiyyətli yerlər var, lakin çox vaxt bu, Praq şəhərindəki Köhnə Şəhər Zalı ilə əlaqələndirilir. Old Town Hall
Tarixi irs
Praqanın görməli yerləri, xüsusən də Köhnə Şəhər Meydanı meydançası haqqında danışarkən, tarixə qısa bir səfər etmədən, bağışlanmayacaqdır. Town Hall 1338-ci ildə yaradılıb və əvv\əlcə çox təvazökar bir künc quruluşu idi. Vaxt keçdikcə getdikcə yeni uzantılar artdı. 1364-cü ildə, Old Town Hall bir qüllə var idi, burada 1440-cı ildə məşhur çalarlı çalarlar yerləşdirildi.
Bura bir sıra tarixi hadisələrin mərkəzinə çevrildi. Misal üçün, 1458-ci ildə burada katolik olmayanların ilk padşahının seçimi keçirildi və 1621-ci ildə Estates İnqilabının 27 iştirakçıının acınacaqlı icraatı şəklində üzə çıxdı. 1784-cü ildən etibarən, Praqa şəhərlərinin dörd birliyi və onların birləşməsi arasında ittifaq qurulduqdan sonra, Old Town Hall Prague Şurasının fəaliyyət mərkəzinə çevrildi.
Old Town Hall
Praq şəhərindəki Köhnə Şəhər Meydanında Şəhər Meydanı ilə əlaqədar maraqlı faktlar
Bütün memarlıq kompleksi bir çox evdən çoxdur. Turistlərə hər yerdə icazə verilmir — binaların əksəriyyəti hələ dövlət qurumları və qurumları tərəfindən işğal olunur. Məsələn, evlərdən birində 1871-ci ildən bəri burada fəaliyyət göstərən bir qeydiyyat şöbəsi var. Buna baxmayaraq, sıx turizm baxımının əsas məqsədi qədim şəhərin mərkəzinin qülləsidir. Və yalnız məşhur astronomik saat Orloj deyil, həm də paytaxtın ən yaxşı görüntü platformalarından birində. Ziyarət etmək üçün bir neçə otaq və bir zindan var ki, o zaman içəridəki əşyalar və əşyalar görəcəksiniz. Başkentin qonaqlarına 7.50 dollara başa gələcək.
Old Town Hall'a necə getmək olar?
Cazibə şəhərin tarixi mərkəzindədir, buna görə ictimai nəqliyyat vasitəsi ilə getmək çətin deyil. Ən yaxın avtobus dayanacağı Staroměstské náměstí, 194 nömrəli avtobusun keçdiyi yerdir. Bundan əlavə, bir neçə blokda bir Staroměstská metro stansiyası var. Tramvayla oraya gələ bilərsiniz.

Mənbə: az.tierient.com

0 şərh