Что? Где? Когда? sualı

O,Şimal bölgəsinin -bədbəxt bir bölgənin oğludur.

O hamımızı bir qardaş kimi,bir  əmi kimi,bir dayı kimi,bir cayıl kimi öpür. O köhnə muzikant olub,aperasiyaya düşməsəydi bəlkə də Azərbaycanda ondan güclü müğənni olmayacaqdı. Onu bədbəxt etdilər,zəhərlədilər. O şah olmalıydı,amma nökər oldu və xalqın nökəri olduğuna görə də şərəf duyur.
Tolyattidə,Moskvada,Tümendə,Antalyada olub. Onun bir bədbəxtçiliyi olub ki, bir ermənini sındırdığına görə həbsxanaya düşüb. Ağzını bütün vurub dağıdıblar. Çünki 88-ci ildə öz düşmənini pryamoy nakazat edib.

Sual: bu şəxs kimdir?
P.S.sual qeyri-ciddidir bir qədər))
 

20 şərh

lesyA
sualın cavabını kim bilirsə desin.
Ferbara
O, köhnə muzikant olub,aperasiyaya düşməsəydi bəlkə də Azərbaycanda ondan güclü müğənni olmayacaqdı. Buna görə Akif İslamzədədir deyərdim.
fidan
bu nə sualdır? dəqiq NHN sualıdır?
2ral
Bu sual indiyə kimi rastlaşdığım ən gülməli və maraqlı suallardandır. diqqətlə suala baxın.sualda prikol elementləri var.Aysel,əla!
papatürk
Lotu Bəxtiyar? Kriminal avtoritetlərdən biridir yəqin.
Ferbara
Zəlimxan Yaqub.
lesyA
maraqlı variantdır.Amma cavab daha originaldır. Heç bilmirdim NHN bloquna aid edim ya adi prikol qalsın.
bankir
Şimal bölgəsinin -bədbəxt bir bölgənin oğlu.
bu nə təhqirdir?Kim sizə ixtiyar verib ki,hansısa regionu təhqir edəsiniz?
lesyA
Bunu mən yox,sualda soruşulan adamın özü şəxsən soruşur.
IDEAL
Maraqlıdı. Həyatımda belə sual eşitməmişəm. Görən cavabı nə olacaq.
Elsamir

Rəmiş nə idi ye


söhbətin müğənnidən getdiyini unutmuşam


 

lesyA
Kim sizə deyir ki,söhbət müğənnidən gedir? Bəlkə də çoxlarınız o adamı tanımırsınız. Amma cavabı versəm,gülməkdən uğunacaqsınız.Fikirləşin.
Freddie

Cavab Yetim Eyvazdır. Yazığın ağzına-ağzına o qədər vurublar ki, indi gücünü toplayıb ancaq şer deyir… Yaxşı Kayzen.az varmış. Olmasa mən dahi insan haqda hardan eşidəcəkdim...

Ferbara
Bu suala cavabı ancaq Eyvaz pərəstişkarları tapa bilərdi.
lesyA
Cavab tapıldı.Xahiş edirəm sizdəna xıra qədər bu videoya baxın.Artıq dərəcədə xahiş edirəm:


Ferbara
Məncə burda bir neçə adam təsvir olunub. Onların adlarının birləşməsindən bir adamın adı əmələ gəlir… Bir az qəliz oldu, deyəsən…
fidan
Cavab verildi artıq.Yuxarı bax.
Mən hələ ömrümdə bu qədər gülməmişdim.Dünyada ən prikol NHN sualını sən tapdın,lesya.+1
Allah eyvaz dayıya,Şimal bölgəsinin bədbəxt oğluna can sağlığı versin ki,Zori Balayanı bir də pryamoy nakazat eləsin)))
papatürk
Yumor yaxşı şeydir,amma belə  düşük şeyləri qoymayın.
Freddie
Əslində cavabı mırta demişdim, Vallah. Doğru olacağı heç vaxt ağlıma da gəlməzdi. İndicə Eyvaz haqqında bir məqalə oxudum Kayzendə. Bu vaxta qədər onu tanımırdım. Sual cavabsız qalmadı, cavabı verənsə plyussuz qaldı...