Bir az gülək

Müəllim şagirdlərə sual verir: - "Ağacda 7 quş var. Ovçu atəş edir, 3 dənəsini vurur. Ağacda neçə quş qaldı?" Biri cavab verir: - "4 quş qalar." Başqa bir uşaq da dərhal: - "Xeyr müəllim atəş edincə bütün quşlar uçar, ağacda heç quş qalmaz..." Müəllim bunun üzərinə: - "Cavab səhv amma cavab stilini sevdim", deyər. Uşaq buna cavab verər: - "Müəllim, mən də bir sual soruşmaq istəyirəm... Qarşıdan 3 qadın gəlir, əllərində dondurma var. Biri yalayaraq yeyir, biri əmərək, biri də dişləyərək... Bu qadınlardan hansı evlidir?" Müəllim düşünür, düşünür... - "Əmərək yeyən evlidir", deyir... Uşaq cavab verir: - "Xeyr müəllim, barmağında toy üzüyü olan... Amma mən də sizin cavab stilinizi sevdim.."



Bir gün biologiya dərsindən imtahan olur. Müellim uşaqların hərəsinə 1 böcək ayağı verir və deyir ki, mikroskopda baxıb bu ayağın hansı böcəyə aid olduğunu desinler. Bir şagird nə qədər fikirləşir tapa bilmir. Axirda əsəbləşib çölə çıxır qapını da bərkdən çırpır. Müəllim bu uşağın kim olduğunu görə bilmir və dalınca qışqırır:
-Sən imtahandan kəsildin. Familyavı de görüm!
Uşaq bayirdan ayağını salır içəri və deyir:-ayağıma bax və familyamı tap.



Amerika ,Almaniya və Azərbaycan Baş Nazirləri xususi konfransa qatılırlar.orda jurnalistlərdən biri hər üçünə sual verirki sizin ölkədə 4-nəfərdən ibarət normal yaşayan bir ailə 1-ayda nəqədər xərcləyir və siz onlara nə qədər maaş verirsiz?
Amerkan-bizdə 4-nəfərlik ailə 5 000-dollara normal yaşayır.Biz onlara 6 500-dollar veririk.Əlavə 1 500-dolları neynillər bilmirik.
Alman-bizdə 4-nəfərlik ailə 4 000 -dollara dolanır.Biz onlara 5 000 dollar veririk. əlavə 1 000-dolları neynillər bilmirik.
Azərbaycanlı- Təəcüblə deyir.Bizdə 600-dollara dolanırlar. biz onalara 300-dollar veririk. qalan 300-dolları hardan tapırlar bilmirik)))




Uşağ anasınnan soruşur ..
- Ana qarnın niyə belə böyükdü ...))
- Uşağ gözləyirəm ..))
Uşağ sonra dayanacağda bir qoca kişinində qarnının böyük olduğun görüb ona yaxınlaşır ..))
- Əmi sən nə gözləyirsən ? )))
- Avtobus ..))
- Velosopet çıxsa mənə verərsən ?



80 yaşında ər, arvad evde otururlar, canları sıxılır. Arvad düşünür, düşünür və ərinə deyir:
- Əzizim, gəl biz gəncliyimizi xatırlayaq, yenə əvvəlki kimi məni görüşə çağır.
Ər razılaşır. Bu axşam səni sahilde saat 6 da gözləyəcəm deyir.
Nə isə adam gedir sahilde gözləməyə başlayır. yarım saat keçdi, 1 saat keçdi, 2 saat, 3 saat, arvad gəlmedi. Adam əsəbləşir eve gəlir qapını vurur açır:
- Hardasan sən, neçə saatdır səni sahilde gözləyirəm,- deyir
Arvad: Eee atam icaze vermədi evdən çıxmağaaa

 

 

6 şərh

Yucin
Lətifələrin şərhi ancaq belə ola bilər: :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Xrizoberil
maraqlı və gülməli idi )))))
Samir012
Məninm üçün ən gülməli və maraqlısı Amerika ,Almaniya və Azərbaycan Baş Nazirlərinin söhbətidi, bizimkilər bütün söhbətlərin altindan çixmağı uğurla bacarırlar)
Coka94
Ela idi… Cox tewekkurler…
bahar
1,2,3-cü lətifələr lap əla idi.
elshad

haminiza ayri — ayriliqda təşəkkürlər