Gülməli lətifələr

Bir gün qarişqa qaça qaça meşə ilə gedir.Dovşan qarişqanın qarşısına çıxır soruşur ay qarişqa hara qaçırsan belə?qarışqa deyir heç kimə demə filin bacısı hamilədi məndən şübhələnirlər,məndə ölkəni tərk eləyirəm=))
Bir gün molla oturur məclisdə başdıyır danışmağa qız topuğunnan yubka giyinməlidi,uzunqol köynəy giyinməlidi,mini yubka haramdı sora göbəyi açığ giyinməy olmaz.biri qayıdırki ay molla bəs sənün qızın mini giyinir,göbəyi açığ giyinir o necə olur molla qayıdırki adamın Allahı var bizim qıza yaraşırdaaa=))
Oğlan:əzizim mən gedirəm..
Qız:hara?
Oğlan:sənin gedə bilməyəcəyin yerə..
Qız:cəhənnəmə?
Oğlan:yoooox oğlanlar tualetinə=))
Həkimlər dəliləri yoxlamaq üçün stollari yığıb üstünə çoxlu kraska qoyurlar. dəlilərin hərəsinə bir dənə şotka verirlər bunlar çıxır kraska vururlar stolun üstüdə kraska olur. birdə görürlərki dəlinin biri qəzeti sərib ustolun üstünə çıxır qəzetin üstünə. həkimlər deyir diyəsən bu ağıllanıb ayağın batırmaq istəmir. gəlib soruşurlar dəlidən dəli deyir kənardan baxdım gördümki boyum çatmayacaq məndə qəzeti ayağımın altına sərdimki boyum çatsın=))

Bakıda traliyobuslat olan vaxtlarda birdənə day day oturmuşu birdənədə xanım qız.. bunun yanında durmuşumuş qız bir dəfə bilmədən dayını əyağın ayaqlayıb bunu bir neçə dəfə təkrar edəndə dayı deyir ceyran ayağımı burax qırdın uje qız deyir ceyran deyil adım maraldı dayı deyirki ne fərqi var ikisdə heyvandı=))

Kəndə gedən yolun qırağı çay daşlarıyla düzəlib, axund da oturub daşın üstündə. Bu vaxt 1 oğlan qaça-qaça gəlir, axunda deyir ki, arxadan gələnlərə yerimi demə. Sonra 1 neçə adam gəlir, axunddan oğlanı soruşur. Axund nəsə deyir, amma ne oğlani satır ne de yalan danışır. Keçib
başqa daşın üstündə oturub diyirki burda oturannan bəri heç kimi görməmişəm=))

Bir gün üç tənbəl istidə yol gedirlər görülərki armud ağacı var bunlar gücnən armud ağacının kölgəsinə çatıb uzanırlar tənbəlin biri deyirki nə bu armud qırıla düşə ağzıma yeyəm o birisi deyir nə məni aparıb o göldə çimizdirib gətrib uzandiralar bura bu birisi isə deyirki ərinmirsiniz danışırsınız=))

Bir gün iki nəfər cəhənnəmdə qarşılaşır biri soruşur sən necə ölmüsən o biri diyir iwdə idim qonşular zəng elədi ki arvadın evə kişi gətirib tez qaçdım evə hər yeri axtardım tapa bilmədim sevindiyimnən ürəyim partladı öldüm. o birisi diyir ala gic gəlib soyuducunun qapağını açsaydın nə sən öləcəydin nə də mən=))

Oğlannan qız evlənillər.9ay keçir uşaqları olur.ama neqr olur.oğlan qızdan soruşur ki bu nə məsələdi.qız deyirki biz roddoma gedəndə qabağımdan qara pişik keçdi ona görədə uşağımız qara oldu.bizim agıllı oğlanda inanır.vaxt gəlir uşağı baba nənəsinə göstərməyə.babası görürki uşaq neqrdi.soruşur oğlum sən ağsan arvadında. uşaq niyə zəncidi?oğlanda arvadının dediklərini danışır.atası qulaq asır və öz arvadından soruşur:əzizim yadına sal gör biz roddoma gedəndə qabağından qoyun keçməmişdi?=))

Həkimlər dəliləri yoxlamaq üçün kubik verirlərki alın futbol oynayın dılilırin hərəsi gəlib bir bir vururlar ayaqların əzib qışqıra qışqıra gedirlər. görürlərki biri qıraqda durub. deyirlər bu ağıllanıb gəlib soruşurlarki sən niyə oynamırsan deyir men küsmüşəm 1saatdı durmuşam burda heç kim mənə pas atmır=))

Bidənə qız olur minir marşuruta ayaq üsde durmalı olur, bir əlində sumka bir əlində dəmirdən tutur, elə bu vaxtı qız əsniyir,oğlan qıza sataşmaq üçün deyir xanım qız biraz yavaş olunda az qala məni yemişdiniz..) qızda deyir,qaqaş narahat olma pəhrizdəyəm qoyun əti yemirəm=))

Üç oğul olur bir gün ataya sual verirlər..böyük oğul diyir ata sən nə üçün ilan kimi fısıldıyırsan,,ortancıl oğul diyirki ata sən nə üçün it kimi agzını sappıldadırsan? Kiçik oğul dözməyib axırda diyir adee utanmırsız eşşək boyda kişiyə itin sözünü diyirsiniz=))

Qız oğlana deyir:
-nə qəşəng mobil telefonun var. Hardan almısan?
-qaçış yarışında udmuşam
-mm kimlər iştirak edirdi?
-mobil telefonun yiyəsi, polis və mən=))

Bir gün bostanda 2qarolçu otrub yeyib içirlər yeyib içən zaman birinin alnına ağcaqanad qonur. obrisi ona diyirki alnıma ağcaqanad qonub onu öldür. buda tüfəngi götrüb vurur sonra deyir eybi yoxdu biri bizdən getdi biri onlardan bərabərik=))

Bir gün nənəylə baba yemək yeyir,birdən baba nənənin başına qapaz vurur,nənə yazıq,soruşurki a kişi niyə vurdun?baba deyirki yemək yeyəndə marçıldatma,biraz keçir baba yenə qapaz vurur,nənə deyirki a kişi marçıldatmadım axı indi niyə vurdun?babada cavabında-yadıma düşəndeə əsəbləşirəm =))

0 şərh