Рейтинг
+45.12

Lətifələr

50 üzv, 81 topik

Gülməli hekayə

Yaşlı kişi kənddə tək yaşayırdı. Hər il olduğu kimi bu ildə bağlarında pomidor əkmək vaxtı idi. Lakin bu dəfə ona bu işdə heç kim kömək etməyəcəkdi, çünki yeganə oğlu həbsdə idi.
Olub keçənlərdən kədərlənən ata oğluna məktub yazır:
Ardı →

Gülməli lətifələr


1. Dərsdə müəllim soruşur:
Gözlüklü ilanlar hansı sinifə aiddir?
Şagirdlərdən biri cavab verir
zəif görənlər sinifinə.

2. Müəllim dərsdən çıxandan sonra uşaqlardan soruşur:
Uşaqlar nə demək lazımdır?
Uşaqlar deyir şükür ALLAHA
Ardı →

Gülməli lətifələr

Dəlilərin məşqi


Bir gün 2 dəli dəlixanadan qaçış planı hazırlayır və gecə qaçırlar. Səhəri gün hamı görür ki, bunlar yoxdu. Bir də görürlər ki, həmin 2 dəli qayıdırlar. Digər dəlilər soruşur ki, niyə qayıtdız. Qaçan dəlilərdən biri cavab verir ki, dünən məşq eləyirdik, bu gecə qaçacağıq.


İki ləzgi


İki ləzgi olur bunlar meşəyə ova gedir. Yorulular, bir yerdə oturub yemək yeyirlər. Yemək yedikləri yerdə milçəklər bunları yemək yeməyə qoymurlar. Milçək ləzginin birinin alnına qonur, o birsi ləzgi deyir: can qardaş dayan dayan milçəyi vuracam. Ləzgi tüfəngdən ləzginin alnınan bir dənə vurur. Ləzgidə ölür milçək də. Ləzgi deyir: cəhənnəmə ki onlardan da biri getdi, bizdən də biri.


Nənənin harayı


Bir qoca arvad küçə ilə yol gedərkən bir məscid görür, məscidin yanında da bir nəzir qutusu görür. Nəzir qutusuna əli əsə-əsə beş qəpiklik atır və deyir: Ay Allah sən özün ömrümü uzat! Arvad yolun o tərəfnə keçir bir maşın arvadı vurub sərir yerə. Ele bu vaxtı bir gənc oğlan da nəzir atmaq istəyəndə arvad can verə-verə başını qaldırıb deyir: A bala ora pul atma, ora işləmir.

Ardı →

Gülməli lətifələr

Bir gün qarişqa qaça qaça meşə ilə gedir.Dovşan qarişqanın qarşısına çıxır soruşur ay qarişqa hara qaçırsan belə?qarışqa deyir heç kimə demə filin bacısı hamilədi məndən şübhələnirlər,məndə ölkəni tərk eləyirəm=))

Ardı →

Maraqli lətifələr

Gəzməyə çixmiş ər ilə arvad dəniz sahilinə çatanda arvad ərinə deyir:
-Ay kişi ,yadındadırmı on beş il əvvəl mən bax,mən bax burada suya düşüb boğulurdum.Sən məni xilas etməsəydin indiyə kimi sümüklərim də çürümüşdü.
kişi dərindən ah çəkib cavab berdi:
-Yadimdadir ,o vaxt camaat dayanıb baxdıqı halda bilmirəm mən niyə zirəklik etdim???
Ardı →

Maraqlı lətifələr

— Həkim ,düzünü deyin, sizin bu müalicəvi dərmanların hər hansı bir xeyri olurmu?
— Əlbəttə, bu yaxınlarda oğluma villa aldım, qızıma da ev tikdirirəm...

***

Ərlə arvad boşanır. Anasının evinə yığışan arvad deyir:
— Anacan, mən çıxan kimi partlayış səsi gəldi!
Necə fikirləşirsən, o özünü öldürdü?
— Məncə bu şampanın açılış səsi olub.
Ardı →

Seyid Əzim Şirvaninin lətifələrindən

Lətifə 1
Bir gün bir xan məclisdə dedi ki, hər kim öz övrətindən narazıdırsa, ayağa dursun. Hamı qalxdı, ayağa durdular, məgər şəxsi ki, qalxmadı. 
Xan dedi: — Ey şəxs, məgər sən övrətindən razısan ki, ayağa qalxmadın? 
O cavab verdi ki, yox sənə fəda olum, bu gün övrətim qıçıma belə vurubdur ki, qıçım şikəst olubdur. O səbəbdən qalxmadım.


Ardı →

Molla Nəsrəddin lətifələri...


QONAQLIQ ŞƏRTLƏRİ



Bir gün qonşuları mollaya bir qonaqlıq verdirmək istəyirlər. Bir qış gecəsi yığışıb mollanın yanına gəlirlər. Oradan-buradan söhbət açırlar, axırda mətləb üstünə gəlib deyirlər:
— Molla, bir şərtimiz var, əgər yerinə yetirdin, biz sənə bir qonaqlıq verəcəyik, yox, şərti yerinə yetirmədin, sən bizə qonaqlıq verməlisən.
Molla soruşur:
— Deyin görüm, o necə şərtdir? Mənim əlimdən gəlməyən iş olmaz.
Deyirlər:
— Bu gecə səhərə qədər şəhər meydançasında dayanarsan. Heç bir dalda yerə girməzsən. Heç yerdə qızışmazsan. Bu şərti yerinə yetirmək hər igidin işi deyil. Biz daldadan tamaşa eləyəcəyik. Bu şərti yerinə yetirə bildin, biz sənə qonaqlıq verəcəyik, yetirə bilmədin, sən bizə qonaqlıq verməlisən.
Molla meydançada səhərə kimi dayanmalı olur. Səhər tezdən molladan soruşurlar:
— Gecəni necə keçirdin?
Molla deyir:
Ardı →

Duzlu lətifələr

Təməl ölüm yatağında idi. Halallıq almaq üçün arvadı Fatiməni yanına çağırdı:
— Fatimə, xidmətçi qızla sevişib səni aldatmışam...Məni bağışla.
Fatimə cavabında:
— Bilirəm ay kişi, səni boşuna zəhərləmədim ki!
Ardı →