Рейтинг
+45.12

Lətifələr

50 üzv, 81 topik

Ramazanın qırxbeşi

Bir dəfə Molladan Kəndin imamı vəzifəsini yerinə yetirməsini istəyirlər.Ramazan ayı gəldiyində Molla günləri çaşmamaq üçün hər gün qaba bir daş atırmış. Mollanın bir də kiçik qızı varmış. Bu uşaq atasının hər gün qaba daş atdığını görüb özü də bir ovuc daşı qaba doldurmuş.
Ardı →

Məzəli lətifələr

1.Bir narkoman kilsəyə gəlib orda yanan şamlari söndürməyə başlayir.Bunu görən keşiş qaçaraq gəlib şamlari yandirir.Narkoman keşişi itələyib deyir:Sən nə edirsən bu gün mənim ad günümdü.

2. Təzə ərə getmiş qadin üz gözü qaralmiş halda ailə həkiminin yanina gəlir.Həkim deyir:Bildiyimə görə sizin əriniz səyahətdədi axi.Bəli,mən də elə bilirdim...


3. Bir nəfər televiziya kanalına məktub yazır: «Sizdən xahiş edirəm. Xəbərlər vaxtı ekranın altında heç bir reklam yazısı yazmayın. Arvadım elə bilir karaokedir.    


Ardı →

Gülməli statuslar

  • Ən böyük icad copy-paste prinsipidi məncə,elə burda da çoxsu ondan istifadə edir.Ən böyük icad copy-paste prinsipidi məncə,elə burda da çoxsu ondan istifadə edir.Ən böyük icad copy-paste prinsipidi məncə,elə burda da çoxsu ondan istifadə edir.

  • Ev telefonu ilə danışarkən “hardasan?” sualını verən insanlar məncə seçilmiş insanlardır.

  • Mən heyvanları çox sevirəm.Məsələn,yolda it görəndə hürkməsin deyə yolumu dəyişdirirəm.Bax belə insanam!

  • Hakimlik sınağından keçmədiyinə görə ağlıyan tanışıma “göz yaşlarına belə hakim olmursan” dedim.Artıq tanış deyilik.

Ardı →

Stalin haqqında lətifələr

  1. Stalinqradın adını dəyişib Volqoqrad qoyandan sonra o biri dünyadan teleqram gəlir: «Razıyam, İosif Volqin».

  2. Mavzoleydə yazı: «Burda 1953-ci ildən 1956-cı ilə qədər İ.V.Stalin müvəqqəti hökumətdən gizlənib».

  3. Müğənni əvvəlcədən öz uğurunda əmin idi.
    — Pis əl çalsalar, Stalin haqqında oxuyacam!

  4. -Şəxsiyyətə pərəstiş varmı?
    — Pərəstiş hələ var, ancaq şəxsiyyət yoxdur.

Ardı →

Gülməli yazılar

Mənim üçün çox önəmlisən: Sən ağlasan mən də ağlaram, sən gülərsən mən də gülərəm, sən özünü dağdan atsan, mən də gülməyə davam edərəm


Dalaşanda bir-birini tanımayan təkcə Azərbaycan millətidir:
Kimsən ala sən? Sən kimsən eee? kim olmusan ala sən? bu olmusandaaa


Ardı →

Ha-ha-ha

-Ana mələk vaaar heeç?
-Hə bala,vaar..
-Bəs onlar hamısı uçuuur?
-Həə uçur… -
-Onda bizim xidmətçi niyə uçmur? ata hemişə ona mələyim deyir ki bəs… ...
-Indi bilmirəm,amma 2 dəqiqəyə 100% uçacaq

***
Bir gün biri çıxır söyüd ağacına. Dostu deyir: «Hara çıxırsan?»
— «Armud yeməyə».
Dostu deyir: «Axı bu söyüd ağacıdır».
-«Nə olsun, armud cibimdədi».
Ardı →

Gülməli lətifələr

*Milçəklə söhbət.

Birinin toyu olur papası zorla evləndirir. Oğlan qaş-qabağlı oturduğu yerdə birdən bir milçək vız-vız gəlib bunun burnuna qonur. Bu oğlan kinli-kinli milçəyə baxıb deyir: " Aralaş mazgimi çürütmə, yoxsa papaya deyərəm səni də evləndirər".



Ardı →

Gülməcələr

Bir gün bir kişinin maşınını oğurlayırlar. Bunu həmin kişinin dostu eləyir.
Maşını oğranılan kişi hamını başına toplayır və deyir:
-Kim mənim maşınımı oğurlayıb tez gətirsin, yoxsa yenə keçən dəfəki kimi olacaq.
Dostu qorxub həmin günün axşamı maşını gətirir və deyir:
- Bağışla, qardaşım, amma mənə çox maraqlı gəldi keçən dəfə nə olmuşdu ki??
-Keçən dəfə də maşınımı oğurladılar mən də təzəsini aldım... 


Ardı →