Рейтинг
+45.12

Lətifələr

50 üzv, 81 topik

"Gedirəm biletin pulunu verməyə!"

                                                    Stefen Likok

                Yumorist yazıçı Stefen Likokun yanına birisi gəlib gülüş doğuran yazı yazmaq üsulunu öyrənmək istədiyini bildirir. Yazıçı ona deyir:

-          Gülməli yazı yazmaq çox asandır. Qələm, kağız və mürəkkəb hazırlayırsınız başlayırsınız başınıza gələn fikirləri yazmağa.

Həmin şəxs:


Ardı →

Kola satmaq

Ərəbistana Cola satmaqa gedən amma sata bilməyən bir satıcıya bir dostu deyir :
— Niyə sata bilmədin?
+ Ərəbistana gedəndə özümə güvənirdim, çünki onlar Colanı hələ bilmirdilər, amma məndə ərəbcə bilmirdim.
+ 3 şəkil düzəldib colanı tanıtmaq istədim.
+ 1-cidə adam susuzluqdan ölür.
+ 2-cidə adam cola içir.
+ 3-cüdə adam qalxıb qaçır.
— Hmm… Sonra nə oldu?
+ Ərəblər sağdan sola oxuyub, görüb, anlayırlarmış..
Davamı →

Gülməli hekayə

Yaşlı kişi kənddə tək yaşayırdı. Hər il olduğu kimi bu ildə bağlarında pomidor əkmək vaxtı idi. Lakin bu dəfə ona bu işdə heç kim kömək etməyəcəkdi, çünki yeganə oğlu həbsdə idi.
Olub keçənlərdən kədərlənən ata oğluna məktub yazır:
Ardı →

Maraqlı lətifələr

— Həkim ,düzünü deyin, sizin bu müalicəvi dərmanların hər hansı bir xeyri olurmu?
— Əlbəttə, bu yaxınlarda oğluma villa aldım, qızıma da ev tikdirirəm...

***

Ərlə arvad boşanır. Anasının evinə yığışan arvad deyir:
— Anacan, mən çıxan kimi partlayış səsi gəldi!
Necə fikirləşirsən, o özünü öldürdü?
— Məncə bu şampanın açılış səsi olub.
Ardı →

Gülümsəyin :) Qaç ananı gətir!

Kəndli oğlan və atası böyük şəhərə ilk dəfə gəlirlər. Ticarət mərkəzində pilləkənin yanında iki gümüş rəngli parlaq divarın ağır ağır açılıb bağlanması diqqətlərini cəlb edir.
«Bu nədi ata?» deyə soruşur oğlan. Ömründə heç vaxt lift görməyən ata :
«Bilmirəm oğlum ..» deyir.
Ata və oğul bu maraqlı şeyi heyrətlə seyr edərkən əsalı yaşlı bir qadın sağa sola hərəkət edən gümüş rəngli qapıya yaxınlaşır və bir düyməni basır. Qapılar açılır və yaşlı qadın işıqlı kiçik bir otağa girir, qapılar bağlanır.
Oğlan və atası qapının üzərindəki kiçikdən böyüyə doğru yanıb sönən işıqlı rəqəmləri izləyirlər. Son rəqəmdən sonra eyni sırayla bu dəfə geriyə doğru işıqlar tək-tək yanır. Nəhayətdə qapılar açılır və çölə 24 yaşlarında nərmənazik gözəl bir qadın çıxır.
«Oğlum» deyir kişi gözünü qızdan çəkmədən
«Qaç ...Qaç ananı gətir! ..:)))
Davamı →

Məzəli lətifələr

1.Bir narkoman kilsəyə gəlib orda yanan şamlari söndürməyə başlayir.Bunu görən keşiş qaçaraq gəlib şamlari yandirir.Narkoman keşişi itələyib deyir:Sən nə edirsən bu gün mənim ad günümdü.

2. Təzə ərə getmiş qadin üz gözü qaralmiş halda ailə həkiminin yanina gəlir.Həkim deyir:Bildiyimə görə sizin əriniz səyahətdədi axi.Bəli,mən də elə bilirdim...


3. Bir nəfər televiziya kanalına məktub yazır: «Sizdən xahiş edirəm. Xəbərlər vaxtı ekranın altında heç bir reklam yazısı yazmayın. Arvadım elə bilir karaokedir.    


Ardı →

Molla Nəsrəddin

Molla arvadını dəyişir
Mollanın çox tənbəl, səliqəsiz bir arvadı var imiş. Ancaq qızı arvadın lap tərsi imiş: gözəl, səliqəli bir qız imiş. Odur ki, Mollanın çayını-çörəyini həmişə o hazırlayarmış.
Gün o gün olur ki, qonşu kəndlərin birindən Mollanın qızına elçi gəlir. Danışırlar, razılaşırlar, Molla qızını ərə verir.
Ardı →

Kovboylar haqqında lətifələr

  1. Kovboy əlində tapança gedir.
    — İki kərə iki neçə edir?
    — Bilmirəm.
    — Part! Axmaqları sevmirəm!
    — İki kərə iki neçə edir?
    — Nəyinə gərək?
    — Part! Kobudları sevmirəm!
    — İki kərə iki neçə edir?
    — Neçə lazımdır?
    — Part! Yaltaqları sevmirəm!
    — İki kərə iki neçə edir?
    — Part! Hər şeylə maraqlananları sevmirəm!

Ardı →

Molla Nəsrəddin

Molladan soruşurlar:
— Molla, rus dilində bilirsən?
Molla cavab verir:
— Bəli.
— Rusca «bura gəl», necə deyirlər?
-İdi suda.
-Bəs, «o yana get», necə deyirlər?

Molla gülüb, deyir:
— Paaah, burda çətin nə var ki? Gedərəm o yana, yenə də deyərəm — «idi suda».
Davamı →