Məntiq sualları

1. bir divarın üzərində 5 ədəd quş vardır. bu zaman oradan keçən ovçu tüfəngini çıxarıb 2 quşu vurur. geridə neçə quş qalır?
2. 2+2+2=224 bir işarəni dəyişərək bərabərliyi doğrulayın.
3. bir boşqabda 7 dənə portağal var. 7 uşağın hərəsinə bir portağal verir və elə edin ki biri boşqabda qalsın...
4. ilbiz bir gündə 2 m qalxıb 1 m düşürsə, 20 metri neçə günə qalxar?
5. yağışlı bir gündə bir evdə parti keçirirlər. Parti əsnasında Əhmədin evdə olmadığını görürlər. Ertəsi gün hamısı məhkəməyə gedib olanları danış;rlar. hakim sorğuya alınacaqları deyər və bağban sözə başlayar: hava yağmurlu idi, oz kabinetimdə oturmuşdum.Ürəyim sıxıldığı üçün hava almağa çıxdım. partiyə baxmaq üçün evin pəncərəsinə yaxınlaşdım, pəncərə buxarlamışdı.Pəncərəni sildim və Əlinin cinayəti işlədiyini gördüm- dəyər. Daha sonra hakim bağbana- yalan deyirsən cinayətkar sənsən- deyər.Sizcə hakim niyə belə dedi?
 

38 şərh

marketoloq
4. Yəqin ki 19-cu gün.
Samir012
19 gün cavabı məncədə düzgün cavabdır çünki sonuncu gün iki qalxıb 20 çatır.
Niqulia12
xeyr mence 20- dir cunki ilbiz gunde 1 m qalxir.demeli 20 gune 20 m qalxar.
Samir012
5. Həkim yalan danışırdı çünki eger hava soyuq olub və pəncərənin şüşəsi buxarlanıbsa bu evin içindən olmalıdır. pəncərənin çölündən olmur. Ümüd edirəm düzgün anlata bildim.
Xrizoberil
duzgün başa düşmüsən… bu arada hakim yox bağban yalan danışır.
Xrizoberil
birini də bura yazım bu da çox sadədir indi yadıma düşdü: Evvəl 4 olur, sonra 2,daha sonra isə 3. bu nədir?
elshad
1 ci sualin cavabı 2 quş
elshad
7 ci uşaqa portağalı boşqabda vermək lazimdir.
elshad
sonra yazdiqiniz. 4 korpelik ( iməkləmək )
2 ( Gənclik  )
3 qocaliq 2 ayaq bir əsa
Samir012
Məncə 1 ci sualin cavabi 2 quş deyil, cavab heç bir quş qalmır cünki güllə səsinə qalanları da uçub gedir.
Xrizoberil
2 qusdur cunki olen quslar qalir digerleri ucur.
Xrizoberil
2ci digerlerinden daha sadədir…
YaĞMuR_GöZlüM
Ən çətini 2-cidi elə
Gulu

5ci də pəncərə buxarlananda evin icinden buxarlanir cöldən buxarlanmir  yəqin ona görə deyib


4cü 10 günə


 

ESE
mən başa düşmədim, ovçu necə 2 quş vura bilər ki? bir gülləynən ikisini vumaq olur bəyəm? Çünki birinci güllənin səsinə hamısı uçub gedir aaxı
Cavid
Yəqin güllə sonradan qəlpə şəklində çoxlu hissəyə bölünür, səhv etmirəmsə bəzi ov silahlarında güllə açıldıqdan sonra parçalanır və çoxlu qəlpə əmələ gəlir)
Rene
4-cu niye 19 gun olur ki?? gune 2 metr qalxib 1 metr duwurse her gun 1 metr qalxib demekdir, 20 metr ucun de 20 gun olmalidir mence :P
Cavid
Axı 19-cu gün artıq 20 metrə çatır (19, 20), baxmayaraq kı bir addım geri qayıdır, əsas odur 20 -ye çatır, sualdada o vurğulanır,
Rene
Hmm… Dolawdirici sualdir )
Niqulia12
xeyr fikrin sefdir. ilbiz her gun 1 m qalxir. 20 gune 20 m boy atar.
Xrizoberil
20 düz deyil :( 19 düzgün cavabdır
muhendis
qus divara qona bilmir axi.
muhendis
4-cu sualin cavabi  18 gun
gulvenar
4-cu sualın cavabı  19 gundur
cunki, 
Medikamentoz
5ci sual çox qəliz idi :) Yağışda gül sulamaq )))
ceburaska
ilbiz 10 gune 20m qalxi
 
ceburaska
divarda qus qalmir/ sese ucur hamisi

bir usaga portagali qabla birlikde vererem
 
huseyn1977
SALAM   COX XAHIS EDIREM 2+2+2=224 DUZGUN CAVABINI YAZARDINIZ 
 
axmed_kamilov
NE VAR KI BUNA 2+2+2<224
Elvininho
256-32=224.  256=2x2x2x2x2x2x2x2-2x2x2x2x2 vurma isharesini evez edirik toplama ile alinir.     16-10 o da beraberdir 2+2+2.           Saghol Men)))
RusifBudaqov
2+2+2=224
bunun deqiqi cavabi nedir?
 
RusifBudaqov
2+2+2=2+4
Ramil
Burada söhbət işarədən gedir
axmed_kamilov
NE VAR KI BUNA 2+2+2<224
 
Ramil
Düzdür də 6 kiçikdir 224-dən
Xrizoberil
sizin yazdiginizda beraberlik dogrulanmir. eksine reqem kicik olur. burda isarenin birinin yerine reqem yaziriq cavab alinir. suallarin icerisinde en sadesi o idi. 2+2+2=224, birinci + 2 ile evez edirik vessalam.