Məntiqi təfəkkürünüzü yoxlayın

1. -3 dənə 9 ilə 10 əldə edin
-4 dənə 9 ilə 100 əldə edin
-3 dənə 9 ilə 100 əldə edin
-4 dənə 6 ilə 64 əldə edin
***
2. zəngin bir iş adamı təyyarə ilə uzun bir səfərə çıxmaq istəyir. elə bu niyyətlə şirkətdən çıxarkən gecə mühafizəçisi onun önünü kəsib onun bu təyyarə ilə səyahətə çıxmamasını tövsiyyə edir. buna səbəb də yuxusunda təyyarənin bir dağa dəyəcəyini gördüyünü deyir.Zəngin adam buna əhəmiyyət verməsədə ürəyində şübhə qalır və səfərə çıxmır. səhərisi gün həqiqətəndə təyyarə qəzaya uğrayır. Zəngin adam canını xilas etdiyi üçün mühafizəçiyə çoxlu pul verir, ancaq işindəndə qovur. sual: mühafizəçi işdən niyə qovulmuşdur?
***
3. Padşah bir günahkarı asdıracaqmış. vəzirinə deyir:
- bir kağıza ölüm, digərinə isə yaşam yaz və torbaya qoy. günahkar hansını seçsə o olacaq. vəzir günahkar düşmanı olduğu üçün ikisinə də ölüm yazır. Gunahkar isə bunu bilirdi.Ancaq vəziri padşahın yanında günahlandıra bilməzmiş.
sual: günahkar necə xilas olur?
 

25 şərh

elshad
3) cavab  günahkar torbadan kağızı cıxardan kimi yesin. Səbəb Padşaha desin ki yaşam yazilan kağızı yedim, inanmirsan get torbaya bax gorəsən ki ölüm yazilan kağiz ordadir.
lyara
3DENE 9 ILE 10 ELDE ET 9+9:9=10
Xrizoberil
beli bes digerleri?
təpəgöz
4 dənə 9 ilə 100 əldə etmək:
99+9:9=100

2.Maraqlı sualın cavabı odur ki, gecə mühafizəçisi gecə yatıb yuxu görmək əvəzinə oyaq qalmalıydı.
Xrizoberil
:) elədir ki var…
Kenan_Elxanoglu
Bəlkə mühafizəçi yazıq gündüz evlərində yatanda yuxuda görüb bu sahibkarı??? Məncə onu ona görə qovublar ki, müdürün təyyarəsinin fikri ilə yatıb, yəni gözü kişinin təyyarəsində olub. Qardaş,mühafizəçisən, get işini gör də… Cammatın təyyarəsini niyə yuxunda görürsən ey axı…
lyara
o birilerini bilmirem yoxsa yazardim
marketoloq
3 dənə 9 ilə 10 almaq üçün: 9+9:9=10
4 dənə 9 ilə yüz almaq: 99+9:9=100
3 dənə 9 ilə 100 almaq mümkün deyil
4 dənə 6 ilə 64 almaq mümkün deyil.

3-cü sualın cavabı belədir ki, insan kağızlardan birini udur(cırır,məhv edir) və deyir ki, yerdə qalan ölümdür. Deyə bilər ki mən həyatı seçirəm,ölüm isə kənarda qalır.
Fuad Kamaloğlu
2-ci sualin cavabi: Mühafizeçi yatıb ona göre işden qovub.
Nureddin
salam men 4 dene 6b ile 64 tapdim....istyirsiz diyim?
Xrizoberil
buyurun deyin… onun cavabini yazan olmayib )))
Nureddin

artiq cavab yaziblar..bawqa curde...umumi moterizede log 6 esaddan 6 vur 6...moterizenin utdu..6..bawqa curde tenqo leqebinin sahibi dediyi kimi..


 

MrMuSamir
8 ədəd 8-dən 1000 düzəldin!
Tunzale93
(((8/8+8/8+8/8)+8quvvet3/1)quvvet3)x8=1000


basha sala bildim?))
MrMuSamir
3 haradan çıxdı… loqarifmik uzun həlli var, amma ən qısa həlli: 888+88+8+8+8=1000
Tunzale93
amma menim cavab da sehv deyil de.mene ele gelir))
Tunzale93
amma menim cavab da sehv deyil de.mene ele gelir)) 3 deq-di fikirleshirem sehvdi demeyin))
savanah
2 ci sualın cavabı iş başında yatdığına görə
mahira2001
KAGIZI  YOX  eLIYIR DeYIR KI ISDIYIRSIZ OBIRISINA BAXIN OLUM YAZILIB
 
Einstein
son istek olaraq  Padsahdan  olum cixarsa yasamasini yasam cixarsa  olmesini  xais etsin