Maraqlı məntiq sualları

Çox Soyuq qarlı bir havada maşınınla gedirsən .Maşın 2 nəfərlikdir.Maşınla gedərkən dayanacaqdan keçirsçn.Dayanacaqda 3 nəfər var.Biri həmişə axtarib tapa bilmədiyin bir tanişin biri həkim biri isə vəziyyəti çox ağır olan bir xəstə.
Sual: maşına kimi mindirərdin ?

Bir kişi gəmi qəzası nəticəsində tək tənha bir adaya düşür ac qalmamaq üçün başlayir baliq tutub yeməyə. Kişi bir gün qizil baliq tutur baliq kişiyə deyir məni yemə nə istəsən edəcəm, amma kişi balıqı yeyir.
Sual:kisi balıqı niyə yeyir ?

Papuqay alma ağacında oturur , ancaq yox sözü bilir . Kim alma dərmək istəyirsə yox deyərək alma dərməyə icazə vermir .Amma bir kişi alma dərə bilir .
Sual: kişi papuqaya nə deyirki alma dərə bilir ?

məntiq sualı

Həmçinin bax: Məntiqi suallarməntiqinizi yoxlayın

 

20 şərh

Fianda
1-tanışımı,xəstəyə həkim lazımdı,həkimlə qalsın.
2-kişi balığa inanmır,ya da deyir:onda özünü xilas et:)
3-papuqaydan soruşur:almaların sahibi sənsən?papuqay deyir:Yox.kişi də almanı dərib yeyir.
elshad
təəssüfki cavabinizin 3 də səhvdir
Zahid_GDMLI
3: sualı inkar formasinda soruşsun, almani dərməyim? :)
Fianda
1-iki nəfərlik maşın olmur?
elshad
2 nəfərlik maşın olur.
Fianda
3-Kişi papuqaya deyir:Almanı dərsəm inciməzsənki? o da deyir -yox
elshad
Afərin Fianda düzdür .
kulturoloq
1.Məntiqi cəhətdən hər 3 adam lazımdır .Amma mən üstunluk dərəcəsinə görə 1. Xəstə adamı 2.Həkimi 3. Tanışı maşına mindirərdim.Burada ən ağır vəziyyəti olan xəstədir .Onu mindirməklə soyuqdan qorumuş oluram ondan sonra həkimi mindirməklə ona ilkin tibii yardım göstərmiş oluruq.
elshad
cavab səhvdir maşına ancaq 2 adam minə bilər.
kulturoloq
eləsə xəstə ilə həkim ola bilər.
elshad
demək olar ki yaxinlaşmısınız.
kulturoloq

yalnız xəstə


 

elshad
xəstə ilə həkim deyərkən düz dediniz cavabi biraz genişlendirseniz daha yaxşidir
Əliyev
xəstəylə həkim minir maşına,o isə dostuyla düşür. həkim tez xəstəni çatdırır xəstəxanaya. O da dostuyla şirin-şirin söhbət edir.
elshad
düzdür Əliyev.
Fianda
tapdım.2-kişi kar olur,balığı eşitmir,yeyir. :)
elshad

düzdür .hediyye senin üçündür.. .

Fianda
A nə qəşəng.çoxsağol.
ATTILA

1. o masini hekime verir hekim xesteni xestexanaya aparir. ozu ise coxdan axtardigi tanisi ile bas-basa qalir


2. kisi kar olur.


3. kisi papuqaya deyir ki incimezssen dersem.o da deyir yox.

0021
Baliq yimey ishine baxmir)