Traktor-Saat

1. Yanvar ayında 1 manata 40 bolt və ya 60 qayka almaq olardı . fevral ayinda ise 25 bolt ile 25 qaykanı 1 naborda 1 manata satirdilar .Əger 1 traktoru 600 dənə bolt və 600 qaykaya yigirlarsa , hesablayib hansi ayda daha ucuz traktor yigmaq olar ???

 

2. Qırıq saatı düzəltsələr neçəyə qədər işləyər ???

 

17 şərh

BaKiNeC
1-cinin cavabi Yanvar ayinda yigilarsa 1 manat ucuz bawa geler :)
2-cini hardansa ewitmiwem ama deqiq cavab vermeye cekinirem birden duz olmaz :))
eldarial
cavabın səhvdi :)
BaKiNeC
Onda her 2 ayda yigsan serfeli olar:)
ESE
2ci sualın cavabın təxmini deyim də :) Saat böyük əqrəbi 6 ya gələnə qədər işdiyər :) ondan sonra qalar
ESE
2ci sualın cavabın təxmini deyim də :) Saat böyük əqrəbi 6 ya gələnə qədər işdiyər :) ondan sonra qalar
birincidə də Yanvar ayında yığsam sərf eliyər, çünki ordan məndə 300 qayka artıq qalar, oları da sataram :)
eldarial

Birinci sual düzdü saat yarısına qədər işləyir :)


ikinci sual düzdü yanvardı cavab ama dəqiq yaz hansı ayda neçə manata başa gəlir .

luminat
Yanvar ayı üçün 600/40=15 manata başa gələr traktor.
Fevral ayı üçün 600/25=24 manata başa gələr.
Deməli yanvarda almaq sərfəlidir
eldarial

yo səhvdi. birdə bayaq məndə səhv yazdım :)) Düzgün Cavab Fevral ayıdır ama niyə


P.S: Fevral ayında düz tapdın qiyməti. ama Yanvarı səhv

tenqo

Yanvar ayında 15 manatlıq bolt və qayka alanda 1 traktor yığmaq olar və 300 dənə də bolt əlavə qalacaq:)


Fevral ayında isə 1 traktorun yığılması 24 manata başa gəlir.


Cavab: Yanvar ayında daha ucuz yığmaq olar.

tenqo
Suala səthi baxdım deyə səhvən 300 dənə boltun artıq qaldığını yazdım :) 300 dənə qayka əlavə qalacaq yanvar ayında.
eldarial
yo yanlışdı cavab yanvarda 15 manat eləmir :))
ilham
Düzgün cavab necədir?
Cavid

Deyilənlərdən belə nəticəyə gəlmək olar ki, birinci sualın cavabı -qırıq saatı düzəltsələryarısına qədər işləyir, ondan sonra qalar, yəni normal saat kimi :)
ikinci sualın cavabı isə fevral ayıdır amma yaxşı olarki izahını elə müəllifin özü yaza)

rustam_aLiyev

600/40 + 600/60 = 25 )


 

rustam_aLiyev

600 bolt və qayka arı ayrılığda lazımdı.hərəsini böləndə düz alınır)

eldarial

Doğru Cavab


 


Yanvarda 25 fevralda 24 manat...

tenqo

Sual ilk öncə yerləşdiriləndə belə idi: «1. Yanvar ayında 1 manata 40 bolt və 60 qayka almaq olardı.». Amma sonradan dəyişdirilərək bu cür oldu: «1. Yanvar ayında 1 manata 40 bolt və ya 60 qayka almaq olardı.». Bu da ki, məsələnin məğzini tam dəyişir. Ona görə ilk öncə hamı səhv cavab yazmışdı :)