Рейтинг
+1.63

maddələr mübadiləsi

20 üzv, 30 topik

Qlükoza

Bütün canlıların əsas qida mənbəyi olan qlükoza çox vacib molekuldur. Çünki qlükoza sayəsində qolumuzu hərəkət etdirir, yeriyir, çənə əzələlərimizi işlədib yemək yeyirik. 6 karbon, 12 hidrogen və 6 oksigen atomundan təşkil olunmuş qlükoza molekulu hidrogen atomları sayəsində altıbucaqlı formaya malikdir. Tərkibindəki 6 oksigen atomu qlükozaya çox mühüm xüsusiyyət qazandırır. Bu oksigen atomlarına görə

Davamı →

Qocalmanı ləngidən və sürətləndirən qidalar

Müasir tibdə qocalma ilə bağlı geniş araşdırmalar aparılır. Alimlər qocalmanı ləngitmək, qocalıqda inkişaf edən xəstəliklərinin qarşısını almaq üçün müxtəlif «yaş əleyhinə» (ingilis dilində — «anti-age») proqramlar hazırlayır.

Bu proqramların əsas tərkib hissələrindən biri düzgün qidalanmadır. Araşdırmalar nəticəsində herontoloqlar (qocalığı araşdıran və qoca insanların sağlamlığı ilə məşğul olan mütəxəssislər) belə qərara gəliblər ki, bəzi vitamin və minerallar anti-age təsirə malikdir. Herontoloqlar bütün insanlara qocalığı «aldatmaq» üçün tərkibində bu vitamin və minerallar olan qidaları öz qidalanmasına daxil etməyi tövsiyə edirlər.
Beləliklə, qocalığı ləngidən vitamin və minerallar və onların mənbələri:


Davamı →

Şəkər xəstəliyinin gözlənilməz səbəbi tapıldı

Sent-Luisdəki Vaşinqton Universitetinin alimlərinin araşdırması sübut edir ki, havanın çirklənməsi getdikcə. şəkərli diabetin inkişafına təkan verən faktora çevrilir.

Amerikalı ekspertlərin arqumentlərini Lancet Planetary Health jurnalı dərc edib.
Şəkərli diabet xəstələrinin sayı havanın minimum səviyyədə çirklənməsi ilə də artır.
Uzun müddətdir ki, şəkərli diabet xəstəliyinin artmasında həlledici amilin qidalanma və piylənmə olduğu deyilirdi.


Davamı →

Günümüzün narkotiki - Şəkər

Mütəxəssislərə görə şəkər günümüzün narkotiki, xilas olmamız lazım olan bir baş bəlası və uşaqlıq dövrünün siqareti… Amma vücudumuzun enerji mənbəyi də şəkərin özülü qlikozadır. Bəs nə etməli? Mütəxəssislər zəhər təsiri yaradan şəkərli məhsullardn xilas olub, sağlam şəkər mənbəylərinə yönəlməyimizi deyirlər. Şəkər kimi insan… Bu kimi sözlərlə zehnimizdə həmişə müsbət reaksiyalar yaradan şəkərin sağlamlıq baxımından faydalı olmadığını həmişə bilirdik amma“ şeytani bir zəhər”, “yeni dövrün narkotiki” və “ uşaqlıq dövrünün siqareti” olduğunu yeni öyrəndik. Aktual elmi xəbərlər şəkər və şəkər tərkibli məhsullardan qurtulmadığımız müddətdə daha çox xəstələnəcəyimizi qeyd edir.


Davamı →

Qida zəhərlənməsi

Qida zəhərlənməsi bakteriyalar və/və ya onların toksinləri, viruslar, parazitlər və ya kimyəvi maddələr ilə yoluxmuş qida və suyun qəbulunun səbəb olduğu xəstəlikdir. Yoluxma, adətən, qida və ya içki məhsulları ilə düzgün olmayan qaydada davranma, onların səhv hazırlanması və saxlanılmasından irəli gəlir.

Davamı →

Qaraciyəri bərpa edən N vitamini

N vitamini (lipoy turşusu) keçmiş əsrin ortalarında aşkar olunub. Bu tam vitamin deyil, vitaminə bənzər maddə sayılır.
Lakin bu maddə orqanizmə olduqca güclü təsir göstərir.
İlk növbədə N vitamini orqanizmdə gedən turşuma proseslərini ləngidir. Alimlərin fikrinə görə, məhz bu proseslər orqanizmin qocalmasına və bir çox xroniki xəstəliklərin, o cümlədən xərçəngin inkişafına səbəb olur.

Davamı →

Şəkər xəstəliyinin çarəsi

Filippinli həkimin tapdığı Şəkər xəstəliyini tam sağaldan bu resepti çox sadə və ucuz məhsullarla, cəmi 5 dəqiqədə hazırlaya bilərsiniz.
Şəkər xəstəliyi böyrək, qaraciyər, sinir sistemi və hətta gözlər kimi həyati əhəmiyyətli orqanlara ciddi ziyan vurur.
Fillipində şəkər xəstəliyi üçün təbii dərman axtarışı istiqamətinə fəaliyyət göstərən Dünya şöhrətli mütəxəssis var. Doktor Ceymi Dy-Liacco kimi tanınan bu 82 yaşlı həkim şəkər xəstəliyinə qarşı davamlı dərman axtarır, ömrünün böyük bir hissəsini buna həsr edib.
Davamı →

Metabolik sindrom

Metabolik sindrom insanda ürək-qan damar sisteminin xəstəliklərinin (insult, infarkt və s.) və şəkərli diabetin olma riskini yüksək olmasını müəyyən edən maddələr mübadiləsi pozğunluğudur. Səbəbi toxumalarda insulinə qarşı həssaslığın asağı olmasıdır.

Metabolik sindromun aşkarlanmasının əsas məqsədi şəkərli diabetin və ürək-qan damar sisteminin xəstəliklərinin risk faktorlarını aradan qaldırmaqdır.
Davamı →

Suyu tez-tez içmək olmaz

Su həyatdır. İnsan orqaniminin əksər hissəsi sudan ibarətdir. Orqanizmdə mayenin normal miqdarda olması həyati vacibdir.

İnsanlar susuzlaşanda suyu adətən tez-tez, iri qurtumlarla içir. Lakin suyu belə içmək olmaz. Bu insan sağlamlığına ciddi ziyan vurur.

İlk növbədə bu zaman su yaxşı mənimsənilmir. Əksinə yavaş-yavaş içilən su daha yaxşı mənimsənilir və susuzluq hissi daha tez keçir.
Davamı →

Vitamin çatışmazlığının əsas simptomları

Vitamin və minerallar orqanizmdə olduqca böyük rol oynayır, müxtəlif vacib proseslərdə iştirak edir. Nəticədə onların kəskin çatışmazlığı müxtəlif ciddi pozulmalara səbəb olur. Bu pozulmalar arasında
— immun sisteminin zəifləməsi, ürək-damar, sinir, endokrin sistemində pozulmalar, qanazlığı, dəri, saç və dırnaqların vəziyyətinin pisləşməsi və s.

Vitamin və mineralların əsas hissəsi orqanizmdə toplanmır və bu o deməkdir ki, insan onları daim qəbul etdiyi qidadan almalıdır. Yazda bir çox insanlar vitamin və mineral çatışmazlığından əziyyət çəkir.
Davamı →