Рейтинг
0.00

Mahnı sözləri

2 üzv, 360 topik

Kim bilir

Mus: Sevda İsgəndərova, söz: Baba Vəziroğlu
 
Nə biləydim-hicran hara, mən hara,
Necə düşdüm bu yağışa, bu qara.
Ümid səpdim sən getdiyin yollara,
Yaz gələndə bitəcəkmi, kim bilir?

Davamı →