Ay ilk məhəbbətim

Sən nə istəyirdin,
Nələr itirdin?
Qorxma kül olmaqdan,
Yan məhəbbətim.

Nəqarət :
Gör mənim Başıma
Nələr gətirdin?
Sıxma ürəyimi,
Ürək cəhənnəm,
Axı sən ordasan,
 
Sən sıxılarsan.
Ay ilk məhəbbətim.
Son məhəbbətim.
Gəl ilk məhəbbətim, .
Son məhəbbətim.
İnsanlar bir dəfə
Doğulduğu tək,
Elə bircə dəfə,
Sevə bilərmiş.
 




Mənbə: 1001 mahnı Rafiq Babayevin kitabı

0 şərh