Anama deyin

Anama deyin, atımı satsın,
Nişanlım göyçəkdir, qardaşım alsın.
Qardaşım almasa,Anama deyin, atımı satsın,
Nişanlım göyçəkdir, qardaşım alsın.
Üzeyir Hacıbəyovun işləməsində (“Azərbaycan el nəğmələri” kitabından, 1985)  anama deyin
Qardaşım almasa, qoy, evdə qalsın.
Allah, aman!
Dağlar duman,
Bu iş nə yaman!
 
Adam qalmadı,
Muxtar paşa, kor olasan,
Cavan qalmadı!.. qoy, evdə qalsın.
Allah, aman!
 
Dağlar duman,
Bu iş nə yaman!
Adam qalmadı,
Muxtar paşa, kor olasan,
Cavan qalmadı!..
 
 
 

0 şərh