Ağ şanı, qara şanı

Mus: Cahangir Cahangirov, söz: İslam Səfərli

Xəzərin ağ şanısı.
Bağlann nişanlısı.
Qızıl qumda yaqutum, qızılım.
Alışanım, ay qoşa şanım.

Nəq.:

Günəşin ilk zəri, Bakımın cövhəri,
Abşeron nabatı, bağlann şəkəri,
Meynələr ulduzu, torpağın ülkəri,
Qaragiləm, ay ağ giləm,
qoşa giləm mənim.

Dadlısan, məzəlisən,
Meynələr gözəlisən.
Yayda şirin nübarım, mirvanm.
Alışanım, ay qoşa şanım.

Nəq.:

Dənizdən mehlər əssin,
Salxımın qoy titrəsin,
Qızmar qumda yaqutum, mirvarim,
Alışanım, ay qoşa şanım.
 
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh