Ağla, ürəyim ağla

Mus: Əlibaba Məmmədov, sözləri: Hüseyn Arif


Ömrün nə vaxtıdır titrəyir qələm?
Yazıb, pozmalıyam mən indən belə.
Davaya, dərmana dözə bilmərəm,
Ağrıma, ürəyim, ağrıma hələ!

Nəq.:

Həyatın nə böyük imtahanı var?
Sığınayır kağıza, sığmayır dilə.
Neçə qohum toyu, dost nişanı var?
Ağnma, ürəyim, ağrıma hələ!

Dağıtmaq istərəm dumanı, çəni,
Oyanıb obaşdan səhər yelinə.
Dağlann zirvəsi gözləyir məni,
Ağrıma, ürəyim, ağnma hələ.

 

 

Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007

 

0 şərh