Ah dedim, oh dedim

Mus: Emin Sabitoğlu, söz: Paşa Qəlbinur

Ah dedin oydun məni,
Bu hala qoydun məm,
Ah dedin, oh dedin,
Pis günə qoydun mari.

Gözlərim qibləgahdır,
Əyri baxma, günahdır,
Dağlara duman gəlsə,
Bil ki, mən çəkən ahdır.

Sular axır od ilə,
Çölüm sönmür bir ilə,
Ah sönmür, oh sönmür,
Odum sönmür bir ilə.

Mən yelkənsiz gəmidə,
Sən qalmısan yad ilə,
Gözlərim qibləgahdır,
Əyri baxma, günahdır,
Dağlara duman gəlsə.
Bil ki, mən çəkən ahdır.

Çinara bax, şah kimi,
Yanıram segah kimi,
Ah yanıram, oh yanıram,
Yanıram segah kimi.

Ürəyim uçub gedir göylərə bir ah kimi,
Yelkənsiz gəmi kimi, çarəsiz etdin məni.
 


Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh