Bəstənigar

Mus: Məhəbbət Kazımov, söz: Ramiz Qusarfay

Allah, allah, nə nalədi,
Dağ oynaıjan şəlalədi
Bu qəm mənə həvalədi,?
Altda ürək, üstdə nigar,
Bəstənigar, bəstənigar.

Çin çıxmayantLäçınjuxyım,
Xarı bülbül qara qorxum.
Görüş yeri vrpım-yoxum.
Yaman durub qəs'də nigar,
Bəstənigar, bəstənigar.

Şuşadan əs Xan avazı,
Suyu yansın xan Arazın,
Duma teli, xan Eyvazın,
Həsrətində xəstə Nigar,
Bəstənigar, bəstənigar.
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 

0 şərh