Gəncənin yolları

Musiqisi: Sidqi Mustafayev, sözləri: Elxan Məmmədli

Gəncənin yollan güllücə meşə,
Bir əmim qızı var, adı Bənövşə.
Heç kimə vermərəm özüm alaram,
Onun qadasın, dərdin alaram.

Nəq.:

Səni qoymam, əman-əman,
Yad alsın, ay əman-əman.
Sənin yarın, əman-əman,
Mənəm, mənəm, ay əman-əman.

Əman-əman, əman-əman,
Ax yar aman, can əman-əman.

Gəncənin yollan çəndi, dumandı,
Yardan ayrılmışam xeyli zamandı.
Görünmür gözümə xeyli zamandı,
Axtarıb-axtarıb harda taparam.
 
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007
 
 
 
 
 

0 şərh