Fərəhli günlər

El bəzənib güllə, çiçəklə.
Ana yurda şeyı iyyət gəlir.
Ürəklərə bu səhər erkən.
Günəş odlu məhəbbət gəlir.

Nəq:

Bayram eşqi gözlərdə yanır,
Şənlik edir yurdum, məskənim.
Şənlik edir vətənim mənim.
Belə gözəl fərəhli gündə.

Qanad açır ürəyim mənim.
Qanad açır sevincim mənim.
Gül rənginə boyanıb hər yan.
Üzə gülür məhsullu çöllər.

Göy ulduzlar səpilib yerə,
Bayram edir, bəxtəvər ellər.
Ömrümüzə gülür səadət,
Gözəl gündə xoş bahardayıq.

Arzulan göyə yüksələn,
Nur çeşməli bir dahardayıq.
 
Müəllif: Rafiq Babayev Sayad oğlu, fizika-riyaziyyat elmləri namizədi
Mənbə: “1001 mahnı” kitabı.4-cü nəşr, 2007

0 şərh