Рейтинг
0.00

Mahnı sözləri

2 üzv, 360 topik

Kəpəzim mənim

Mus: Şahin Verdiyev, söz: Həmid Abbas

Bir nəğmə səslənir dillərdə bu gün,
Bir xəbər dolaşır ellərdə bu gün.
Zirvəyə ucaldı «Kəpəz»im mənim,
Xoşbəxtəm, bu yolda var izim mənim.

Davamı →

Kəndimiz

Mus: Ələkbər Tağıyev söz: Hafiz Baxış
 
Qarlı dağlann durub başında
Çilçıraqlı bir zamandı kəndimiz.
Aslan yjıtıb, qayasında, daşında,
Başdan-başa al-əlvandı kəndimiz.

Davamı →