Рейтинг
0.00

Mahnı sözləri

2 üzv, 360 topik

Dedi, tələsmə

Mus: Ramiz Mirişli, söz: Nərimin Həsənzadə

Dedim mən sevirəm, dedi sevginən,
Dedim qoşa gəzək, dedi tələsmə.

Dedim bağ içidir, dedi seyr eylə,
Dedim bir gül üzək, dedi tələsmə.

Davamı →

İtkin gəlin

Mus: Cavanşir Quliyev, söz: Əlibala Hacızadə
 
Ölüm bu dünyanın o üzündədir,
Bu üzü dünyanın güldür, çiçəkdir.
Ölməzlik məhəbbət zirvəsindədi,
Məhəbbət əbədi ömür deməkdir.

Davamı →

Getmə, yarım

Mus: Qulu Əsgərov

Qara gözlər qaş altında süzülür,
Kirpiklər də cərgə-cərgə düzülür,
«Qaşın çəkər, mənim canım üzülür,
Getmə, yarım, getmə, yarım, getmə.

Ovlar qeyri yar səni, yar səni, yar səni
Etmə eldə xar məni, xar məni, xar məni.

Davamı →

Gecələr

Mus: Şəmsi Kərimov, söz: Bəxtiyar Vahabzadə

Göydə yanır ay para,
İşıq düşür yollara,
Bənzəyir nağıllara,
Bizim ulu gecələr,
Gecələr, gecələr, gecələr.

Davamı →