Tarixi nadir

Çingiz Xan seks vaxtı ölüb.
Albert Eynşteyn öz telefon nömrəsini heç cür yadda saxlaya bilmirdi.
Hitlerin anası abort etmək istəyirdi, amma həkim fikrindən daşındırıb.
Metro-Qoldvin-Mayer loqotipindəki şir öz təlimçisini çəkilişin səhəri günü öldürüb.
Ofis stolunda bakteriyalar tualetdəkindən 400 dəfə çoxdur.
Da Vinçi Mona Lizanın dodaqlarını 12 ilə çəkib.
Xərçəng gözünü itirsə, yerinə 
yenisi çıxır.Attraksionlarda qəzalardan sonra davamiyyət (gəlib-gedənlər) artır.
İnsanlar işıqforda gözləməyə ömürlərinin 2 həftəsini sərf edirlər, tualetde ise 2 ilini.
Elektrik stolu bir stomotoloq tərəfindən icad edilib.
ABŞ prezidentleri plantasiyalarında nəşə əkirdilər.
Uinston Çörçil diskotekada qadın tualetində dünyaya gəlib.
ABŞ əskinaslarının 97%-də kokain izi var.
Makedoniyalı İskəndər öz ordusunun 30 000 əsgərini üzdən tanıyırdı.  

4 şərh

BaRLeLiTa
maraqlıydı ən çox da bunlar -Hitlerin anası abort etmək istəyirdi, amma həkim fikrindən daşındırıb.Da Vinçi Mona Lizanın dodaqlarını 12 ilə çəkib.
Medikamentoz
Sezarın da anası qorxusundan bu cəhdi etmək istəsə də,onu sadəcə Sezaryan ediblər,anasının qarın divarını yararaq uşağı natamam inkişafda olan formada xaric etmişlər.
istorik_c
Maraqlıdır Çörçill 1874-cü ildə doğulmuşdur, diskoteka isə XX əsrin 30-cu illərində meydana gəlmişdir.Məlumatları yerləşdirəndə bir az diqqətli olun
WinRar
Yəqin müəllif içki içilən yer nəzərdə tutub :)