İnsan haqqında heyrətli faktlar

Bu gün tibb elmi canlı aləmin ən mükəmməl varlığı sayılan insanı tam öyrənə bilməyib. Tibb elminin insanla bağlı b vaxta qədər nail olduğu kəşflər də heyrət doğurur.
Bu kəşflərin bir qismi aşağıdakılardır:
- İnsan ürəyi gündə orta hesabla 100 dəfə döyünür:
- İnsan bədənindəki damarların uzunluğu 96 min kilometrdir:

- Hər insan həyatı ərzində 22 kiloqram dəri itirir
- Sağlam insanın dırnağının tam inkişafı 4-6 ay davam edir: Homo Sapiens, Homo erectus,insan (adam) />

- Barmaqlar insanın ömrü ərzində 25 milyon dəfəyə yaxın açılıb-yumulur
- Dünyaya gəlməsinə az müddət qalmış ana bətnindəki uşaqlar rok musiqisinə və yüksək səsə təpik ataraq reaksiya verirlər:

- Hər 20 nəfərdən birində, xüsusən də kişilərdə qabırğaların 1-i artıq olur:
- Böyrəklər gün ərzində qanı 300 dəfə təmizləyirlər:
- İnsanın başında 100 minə yaxın saç olur:

- İnsan genləri ilə şimpanze genləri arasında bənzərlik 98,4 faizdir:
- 300 sümüklə dünyaya gələn insanda yetkinlik dövründə sümüklərin sayı 206-a düşür:

- Diş minası insan bədənində ən sərt maddədir
- İnsan aclıqdan əvvəl yuxusuzluqdan ölür:
- Hər min körpədən biri tək dişlə doğulur.

Həmçinin bax: Rəqəmlərdə insan hüceyrələri

4 şərh

aran
Texniki səhv: İnsan ürəyi gundə orta hesabla 100000 dəfə döyünür. 75x24x60=108000
ilham

Şimpanze genləri haqqında fikir səhvdir:


Шимпанзе и человек являются более дальними в генетическом отношении родственниками, чем считалось ранее. К такому выводу пришел биолог из Калифорнийского технологического института Рой Бриттен.
Общепринятой ранее точкой зрения предполагалось, что гены человека и шимпанзе совпадают на 98,5 процента. Это показало первое в мире исследование, проведенное международной группой специалистов во главе с японским профессором Иосиюки Сакаи. 
Участники проекта составили первую в мире сравнительную таблицу геномов человека и шимпанзе. Для этого они проанализировали 20 млн. пар генов. 
Однако Бриттен, который провел сложные исследования с помощью компьютерной программы, пришел к выводу, что в данном случае можно говорить о совпадении только на 95 процентов, передает ИТАР-ТАСС. Его программа сравнила 7680 тысяч из 3 миллиардов пар оснований, составляющих ДНК человека и шимпанзе. Результаты исследования появятся на этой неделе в журнале «Труды национальной академии наук».

Bakinets
1) Orqanizmin 55-65%-ni su təşkil edir.
2) Ağız boşluğunda 40000-nə yaxın bakteriya mövcuddur.
3) Orqanizmdə 100 trilyona yaxın hüceyrə var.
4) Solaxay insanlarda beynin sağ yarımkürəsi, sağaxaylarda isə sol yarımkürəsi dominantdır.
5) Ağciyərlərin ümumi səthi 100 kv. metrdən çoxdur.

6) Cərrahiyyə (chirurgion) yunan sözü olub, mənası "əllə işləmə" deməkdir.
7) Sutka ərzində ürəkdən 10000 litrə yaxın qan keçir.
8) Mavi rəngli gözlərə sahib insanlar ağrıya qarşı daha həssasmışlar.
9) Qana qırmızı rəng verən eritrositlərin tərkib hissəsi olan hemoqlobindir.
10) Hemoqlobin-dəmirsaxlayan piqmentdir. Orqanizmin ümumi sahəsi 1,8-2 kv. metrdir.

11) Normada çəkinin 10%-ni piy, 40-45%-ni isə əzələ kütləsi təşkil etməlidir.
12) Daltonizm (qırmızı və yaşıl rəngi ayırd edə bilməmək)kimya alimi Daltonun şərəfinə adlandırılıb.
13) Bədəndə 1%-ə qədər karbohidrat var. Beynin çəkisi 1200-1400 q-dır.
14) Normada yaşlı insanda 220, uşaqda isə 300-ə yaxın sümük olur.
15) İnsan gözünün 5-10 mln.qarışıq rəngləri ayırd etmək qabiliyyyəti var.

16) Qulağımız 16 hs-dən 20000 hs-ə qədər səs tezliyini qəbul edə bilir.
17) İnsanda ən güclü sümük qamış, ən böyük əzələ isə sarğı əzələsidir.
Əliyev
Qamış əzələsi nə olan şeydir?
14-cü fakt maraqlıdır.Məncə insanda sümüklərin sayı dəyişmir.