<<Təbəssüm simvolu>>

Saatlara aid bütün reklam çarxlarına, afişalara diqqət yetirsəniz görəcəksinizki saatdakı əqrəblər 
hamıda 10:10-u göstərir. Səbəb: Saatların 10:10 olduğunda oxların düzülüşündən yaranmış forma,
hamımızın smayllardan tanıdığı, və tez-tez işlətdiyimiz bu ) gülüş simvolunu xatırladır.
<<Təbəssüm simvolu>>
Marketoloqlar və brend-menecerlərinın dediyinə görə, oxların bu formanı alması şüuraltı psixologiyaya təsir edir. 
Reklama baxdığı zaman heç kimdə ruh düşkünlüyü yaranmayacaq. Əgər oxlar 16:40-ı göstərsə idi 
bu zaman kədərli təsvir yaranardı. 
Belə çıxır ki saat gülümsəyir və auditoriyaya pozitiv enerji ötürür
Bu zaman belə bir sual meydana gəlir: Nəyə görə 14:50 yox məhz 10:10.? 
Axı 14:50 -də də oxlar təbəssüm formasını alır. 
Marketoloqlar bu sualı belə cavablandırırlar: Pozitiv və enerjili vaxt daha çox Səhər olur, nahardan sonra yox.
Həmdə oxların bu formada düzülüşündə saatın loqotipi, əlavə siferblatlar və bəzəkləri daha aydın görünüür.

12 şərh

LaLə

əla məlumatdır, yəni doğurdan da maraqlı faktdır. təbəssüm simvolu olaraq )))

Tunzale93
maraqlidi.teshekkur edirem.men buna fikir vermemishdim.
SHATENKA407

cox maraqli melumatdir...hec fikir vermemisdim saatlarin reklamdaki eqreblerine...

bahar

maraqlı məlumatdır


 

ira
hec  fikir  verməmişəm buna ))))
BaKiNeC
Super.maraqlı idi :)
Ferbara
Məndə isə bu, smayliki yox, yeni yuxudan oyanaraq əllərini yuxarı qaldırıb gərnəşən, günə pozitiv enerji ilə başlayan adamı xatırladır. :)
Medikamentoz
Təbəssüm də bir sədəqədir,onu üzümüzdən əksik etməyək.
Someone

Marketoloqlar tərəfindən çox maraqlı ideya və maraqlı məlumat.

pascal
Bunu oxuduqdan sonra televizorda göstərilən saatlara daha diqqətlə baxdım. Gördüklərimin çoxunda da 10.10 dəqiqəni gördüm. :)