Ən maraqlı məlumatlar

1. Gün ərzində bir qutu siqaret çəkən şəxs həyatının hər ilindən bir neçə saniyə məhv edir. 
2. Napaleonun əsgərlərinin generala 'SƏN' deyə müraciət etmək hüquqları var idi.
3. Birinci minillikdə 365 min 250 gün, ikinci minillikdə 365 min 237 gün olub. Üçüncü minillikdə isə 365 min 242 gün olacaqdır.
4. Dünyadakı canlılardan düz xətt çəkə bilən yeganə məxluq insandır.
5. Yaponiyaya atılan ilk atom bombası 'Enola Gay', ikinci isə 'Bocks Car' adlanan təyyarələrdə yerləşmişdir.
6. Şampan şüşəsi tıxacının uçuş sürəti saniyədə 14, uçuş məsafəsi isə
12 m-dir.
7. İlk reklam 1477-ci ildə İngiltərədə istehsal olunub. Bu, dua kitabının reklamı idi.
8. Tarixdə ən qısa müharibə 1896-ci il avqustun 27-də Böyük Britaniya ilə Zanzibar arasında baş vermişdir. Bu müharibə 38 dəqiqə davam etmişdir.
9. Gülüş zamanı insanın 17 əzələsi işləyir.
10. İnsanın həyatı boyu başında çıxan tükləri ölçsək 725 km edəcək.
11. Cek-Petroşitel XIX əsrin ən tanınmış qatilidir. O, öz cinayətlərini yalnız və yalnız bazar günləri həyata keçirib.
12. Dahi fizik Albert Eynşteyn öləndə son sözlərini özü ilə 'o dünyaya' aparmışdır. Çünki ölən zaman onun yanında olan tibb bacısı alman dilini bilmirdi.
13. 'Yüzillik müharibə' (1337-1453) fasilələrlə 116 il davam etmişdir.
14. İnsan orqanizmində leykositlər 2-4, eritrositlər isə 3-4 ay yaşayır.
15. Fransızlar barmaqları pus, indeks, macor, anyuler, orikyuler deyə adlandırılar.
16. # - işarəsi adətən 'çərçivə', 'nömrə nişanəsi' və ya 'funt' işarəsi sayılır.Əslində isə işarənin rəsmi adı oktotorpdur.
17. Alimlərin fikrincə insan məktəbi bitirdikdən 22 il sonra sinif yoldaşlarının demək olar hamısının adını və simasını yaddan çıxarır.
18. Roma ordusunda hər çadırda 10 əsgər qalırdı. Hər çadırın öz başçısı seçilir və 'dekan' adlanırdı.
19. Taylandın milli himni 1902-ci ildə rus bəstəkarı Pyotr Şurovski tərəfindən yazılıb.
21. İnsan orqanizmində yaşayan bakteriyalar 2 kq təşkil edir.
22. Gi de Mopassan, Aleksandr Düma, Şarl Quna 'Parisdə Eyfel qülləsinin ucaldılmasına qarşı' protest imzalamişdilar.
23. Bütün ölkənin əsgərləri sağ əllə salam verir.
24. İnsan beynində 1 saniyədə 100 000 kimyəvi reaksiya baş verir.
25. Uşaqlar diz qapaqsız doğulur, qapaqlar 2-6 yaşda yaranır.
26. Həyatı boyu insanın hər barmağı 25 milyon dəfə əyilir.
27. Bir ildə 21 milyon 557 min 600 saniyə var.
28. İlk coğrafi atlas e.ə.150-ci ildə alim Ptolomey tərəfindən yaradılıb, 1477-ci ildə Boloniya şəhərində çap edilib.
29. Tüdorun hakimiyyəti dövründə İngiltərədə sıx bağlanmış korset və biləkdə çoxlu qolbaqlar bakirəlik əlaməti hesab olunurdu.
30. İnsan bədənindəki əsəb impulsları saniyədə 90 m sürətlə dəyişir.
31. Ağciyərin üzəri 100 kvadrat metrdir. Onun üst qatının sahəsi tennis kortunun sahəsinə bərabərdir.
32. Dünya əhalisinin qidasının 70%-dən çoxu 12 çeşiddə bitki və 5 növ heyvandan ibarətdir.
33. Stalinin 70 illiyinə bağışlanmış hədiyyələrin siyahısı elə uzundur ki, onu qəzetlər 1949-cu ilin dekabrından 1953-cü ilin martınadək dərc etməli olmuşdular.
34. İnsan beyni gündə dünyadaki bütün telefonlardan daha çox elektrik impuls edir.
35. Maksimal sayda krossvordu Adrian Bell hazırlayıb. 1930-cu ilin yanvarından 1980-ci ilə qədər o, 'Tayms' qəzetinə 4520 krossvord yollayıb.
36. İngiltərədə çap olunan ilk kitab şahmata həsr olunmuşdur.
37. Kitab oxuyarkən hər saniyədə 70 hüceyrə ölür.
38. İnsanin gün ərzində orta gücü 100 vatt, ürəyinin gücü isə 10 vattdır.
39. Açıq gözlə asqırmaq qeyri-mümkündür.
40. Məşhur Volterin meyidi XIX əsrin əvvəllərində qəbirdən oğurlanıb, bu barədə yalnız 1864-cü ildə xəbər tutulub.
41. İnsan ağzında 40 000 bakteriya var.
42. Qadınlar kişilərdən 2 dəfə artıq göz qırpır.

43. İnsanların 70%-i çoxluğun fikrindən asılıdır. Yalnız 30% insan öz fikri ilə hərəkət edir.

Həmçinin bax:

Maraqli melumatlar (insanlar haqqında)

Mat-məəttəl qalacaq məlumatlar

 

4 şərh

Əliyev
Petroşitel əvəzinə Potroşitel (Джек Потрошитель) olmalıdı.
Medikamentoz
Siqaret məsələsi sadəcə uydurmadır.
seyidova
hmm maraqlıdı tewekkürler.amma bir wey elave edimki bu siqaretle bağlı yazılanlara qatılmıram onda eledise elede cox ziyanı yoxdu bele çıxır.......İnsanların 70%-i çoxluğun fikrindən asılıdır. Yalnız 30% insan öz fikri ilə hərəkət edir...30%in içindeyem :)
Shahmur
Dünyanın Ən Qəribə və Maraqlı Məlumatları — Bilmədiyiniz Faktlar adlı yazımızı saytımızdan oxuya bilərsiniz.

 
http://www.money-az.com/2017/08/yeni-maraqli-melumatlar-2017.html