gizlin və maraqlı...

Rusların qürur yeri və rəmzi sayılan Kremlin adını bilirdizmi hardan qaynaqlanıb? bu məkanın memarı azərbaycanlı-Kərəmli adlı biri olub. Sonradan onun şərəfinə bura Kreml adı verilib...

 

 

İçəri şəhərdə çoxlu sayda yeraltı tunellər var ki onların da əksariyyəti dənizin kənarına çıxır. Bu əsrlər boyu zəlzələlərə davam gətirmiş tunellərin tikilməsində məqsəd düşmən hücumu zamanı təslim olmaqdan qurtulmaq olub...

 

 

Dünyaca məşhur Coca Cola-nın tərkibini iki şəxs bilir ki onların da eyni təyyarəyə minməsi qadağandır. Bu içkinin Norveçdə rəsmi olaraq qadağan olunmasına səbəb isə işkinin tərkibini hardan qaynaqlanmasını elan etməməsidir...

 

 

 

 

 

Hər saniyədə yer üzündə iki insanı avtomobil vuraraq öldürür...

 

İnsan düzgün qidalanıb düzgün həyat tərzi keçirsə 500 il yaşaya bilər. Azərbaycanda bir kişi 140-dan çox yaşayıb. doğumuyla bağlı şəhadətnaməsi olmadığı üçün o Ginnesin rekordlar kitabına düşməyib...

 

 

 

9 şərh

Rene

Yaxşı ki düzgün qidalanıb düzgün yaşamırıq, yoxsa 500 il yaşamaq? Allah qorusun ))

Tagiyev
Rene hec olmasa yuz yawayaq de) bunun neyi pisdi?) neticevi oynadarsan)
Rene

Nə bilim, mən çox yaşamaq istəməmişəm heç vaxt. Yenə də əcəl Allahın hökmü ilədir, Allah təkim hamımıza xeyirli ömür bəxş etsin. P.S. Şərhlərimi kim minuslayır belə? :/

Tagiyev
amin… Rene sen hele indi ayilmisan demek pis cixmasin?)) senin werhlerini yox ee menim statuslarimi minuslayirlar paylawdigim  yazilarda werhleri minuslayirlar) en cox da qarabagla bagli yazilara… ermeni var da yuz faiz icimizde
Shabnam_Ilham

Kreml sarayının adının Kərəmli adı ilə eyniləşdirilməsi nədənsə o qədər də inandırıcı gəlmədi, bu lap tarixdə Moisey Kalankatlının adının Musa kimi qələmə verilməsinə oxşadı… :/  Bildiyimə görə Azərbaycanda ən çox ömür sürən Şirəli Müslümov adlı şəxs olmuşdur və yanılmıramsa 158 il yaşamışdır. Mən də şəxsən çox yaşamaq istəməzdim az yaşayıb mənalı yaşamaq daha yaxşı olardı..

P.S. o ki, qaldı minus məsələsinə mən o qədər də fikir vermirəm artıq, kimlərsə qıcıqlandırmaq məqsədilə edir, amma onlar sevinməyəcəklər buna əminəm… Bir də əksinə axır vaxtlar kayzendə bir az dirçəlmə görürəm bir az da istifadəçilərimiz aktiv olsa sayt əvvəlki vəziyyətinə qayıdar inşAllah :)

soni_memmedzade
KREMLİ MƏSƏLƏSİ İNANDIRICI DEYİL
Tagiyev
burda kimise inandirmaga caliwmiram ki melumatlara inansinlar) men de oxumuwam yazdim paylawdim bilmeyen bilsin… Niye de inandirici olmasin? meger azerbaycanlilar yalniz ruslarcun neftci ve gulsatan olublar tarixboyu? Yeqin desem ki kolbasa sozu de turk sozudu qolbasan demekdi ona da inanmaz kimse… bunu men Rus saytindan oxumuwam telebe vaxti ozu de uydurma sayt deildi elmi arxivleri idi resmi saytlari… rus bunu deir bizim miletse inanmir))) paradoksdur))))))
Tagiyev
sovet yarananda da en yaxwi memarlar polyaklar ve azerbaycanlilar olub unutmayin dostlar… ozbek gurcu qirgiz ermeniden numune ucun memar cixmayib… sadece yavaw yavaw azerbaycanlilari gulsatan fehle seviyyesine endirdiler rus siyaseti. Baki polyaklarin arxitekturasiyla tikilen binalarla doldu… bu bir faktdri
Medikamentoz
Sağlam həyat tərzi sürə bilsək bugünkü həyatda max 200 il yaşamaq olar.500 il absurd məlumatdır.