Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

Balet insan beyninə təsir göstərir


Balerinaların başları hərlənmədən dəfələrlə fırlana bilmələrinin səbəbi bəlli olub. Belə ki, incəsənətin bu növü ilə məşğul olanların beyin quruluşunda dəyişiklik olur. Məhz bu da baş hərlənməsinin qarşısını alır.

İngilis elm adamları balerinalar ilə başqa idman növləri ilə məşğul olan qadın idmançıların beyinlərini müqayisə ediblər.

Onlardan qaranlıq otaqda bir stulun başına fırlanmaları istənilib. Dayandırılandan sonra özlərini necə hiss etdikləri soruşulub. Bundan əlavə onların göz refleksləri ölçülüb,beyin MR çəkilib.

Nəticədə rəqqasələrin beyin quruluşlarında fərqliliklər müşahidə edilib. Belə ki, onların beynindəki müvazinət hissinin işləndiyi və baf hərlənməsindən məsul olan hissə fərqli olub.

Alimlərin sözlərinə görə, balerinalar illərlə məşq etdiyi üçün onlarda daxili qulaqdakı müvazinət orqanlarına gedən siqnallar əngəllənir. Bunun sayəsində də dəfələlrə ayaqüstə fırlana bilirlər.


Davamı →

Ölümdən sonra- Post mortem

20-ci əsrin əvvəllərinə kimi Avropanın bir neçə ölkəsində və Rusiyada qəribə adət var idi. Belə ki, sakinlər ölən qohumlarının, əsasən də uşaqların şəklini yadigar çəkirmişlər. Özü də onları canlı kimi lentin yaddaşına köçürürmüşlər. Onların göz qapaqları kəsilir, yaxud da, ustalıqla göz çəkilirdi. Bütün bu tədbirlərdə məqsəd ölünün canlı kimi görünməsini təmin etmək idi. Bu azmış kimi canlılar da ölülərlə birlikdə elə dururdular ki, bu gün də onların hansının ölü, hansının diri olduğunu ayırmaq çətindi.
Belə şəkillər «post mortem» («Ölümdən sonra») adlanırdı.


Davamı →

2013-cü ilin ən çox gəlirli məşhurları

«Forbes» in budəfəki yeni reytinq cədvəlində bu il ən çox gəliri olan məşhurlar yer alıb.

Madonna1. Madonna. 54 yaş. Gəliri 154 milyon dollar.
Madonna 2 illik fasilədən sonra yenidən “Forbes”in onluğunda ən çox gəliri olan məşhurlar sırasında yer alıb. Müğənninin sözlərinə görə, onun gəlirinin bu qədər artması geyim və parfümeriya mağazalarında olan yüksək satışın nəticəsidir.

2. Stiven Spilberq. Rejissor. 67 yaş. Gəliri 100 milyon dollar
Bir çox məşhur Hollivud filmlərinin rejissoru Stiven Spilberq ötən ilə nisbətdə gəlirini stabil saxlayan məşhurlardandır. Spilberqin sərvəti “Forbes”in reytinq cədvəlində 3,2 milyard dollardır.

3. Ledi Qaqa-27 yaş. İllik gəlir 80 milyon dollar
Dünyaca məşhur müğənni Ledi Qaqa ötən ilə nisbətdə gəliri azalan məşhurlardandır. Müğənninin səhhətində yaranan problemlə əlaqədar olaraq, verəcəyi konsertləri təxirə salması onun gəlirini ötən ilə nisbətdə 50 milyon dollara qədər azaldıb.


Ardı →

Sirr dolu simvol - svastika

SvastikaSvastika — ən qədim, ən çox yayılmış qrafik simvollardan biridir. II Dünya Müharibəsinə qədər svastika simvolundan, demək olar ki, dünyanın hər yerində istifadə olunurdu.

1945-ci ildən faşist Almaniyasının məğlubiyyətindən sonra bir çox ölkələrdə svastikadan bir simvol kimi istifadə qadağan olunmuşdur. Keçmiş SSRİ-də müharibədən sonrakı illərdə uşaqlara və yeniyetmələrə belə başa salırdılar ki, guya svastika simvolu kiril əlifbasının 4 ədəd  “Г” hərfindən təşkil olunmuşdur. Bu da, 4 əsas qəddar faşizm ideoloqlarının soyadlarının baş hərfləridir. Yəni – Hitler(Гитлер), Hebbels (Геббельс), Himmler (Гиммлер), Нerinq (Геринг)…

 Əvvəllər svastika simvolu geniş yayılmış simvollardan biri olmuşdur. Bu simvol mistik simvollardan biri olmuş və mistik məna daşımışdır. Bəzi mütəxəssislər bu simvolu 4 əsas ünsürün göstəricisi kimi izah etməyə çalışmışlar. Yəni – hava, su, od, torpaq… Amerika və İngiltərə mütəxəssisləri isə bu qərara gəlmişlər ki, svastika simvolunun abbreviaturası latın əlifbasının “L” hərfi ilə başlayan 4 sözün birləşməsi kimi başa düşülməlidir. Yəni – “light” – işıq, günəş, “love” – sevgi, məhəbbət, “life” – həyat, “luck” – tale, uğur, xoşbəxtlik…


Ardı →

Antarktida materikində piramida ?!...

Antarktida dünyanın ən quru hissəsi hesab olunur. Burada elə yerlər var ki, heç bir dəfə də olsun bura yağış yağmamışdır. Hətta Saxara adasına da az da olsa yağış yağır.Antarktida heç bir ölkəyə məxsus deyil.Dünyanın yeganə yeridir ki, burada nə dövlət, nə hökumət yoxur. Elecə də daimi sakini.Bu, saat qurşağı olmayan yeganə qitədir. 24 saatı burada bir neçə saniyəyə keçmək olar.Dünyanın ən böyük aysberqi burada yerləşir. Onun sahəsi 11 000 kv.km-dir, çəkisi təxminən 3 milyard tondur.Bu qitə İmperator pinqvinlərinin yaşadığı yeganə yerdir.

Amerikalı və Avropalılardan ibarət alim tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, şimal materikin ərazisində üç qədim piramida yerləşir. Alimlər əminliklə söyləyirlər ki, bu piramidalar əllə tikilib. İki piramida sahildən 16 kilomter kənarda yerləşir, üçüncü isə sahil xəttinin lap yanındadır. Hazırda Antraktidanın ərazisi buzla örtülü olsa da alimlər hələ də ordan dinozavr və yaşıllıq izləri tapırlar. Bu isə sübut edir ki nə vaxtsa materik yaşanılan ərazi olub

                  
Davamı →

Ölüm ayağında 5 peşmanlıq

Görəsən insanlar ölüm ayağında olarkən ən çox nə haqda düşünürlər? Nəyə görə peşmanlıq keçirirlər?

Bu yaxınlarda Avstraliyada çıxan bir kitab məhz bu mövzudan bəhs edir. Kitabın müəllifi ölüm ayağında olan xəstələrlə işləyən tibb bacısı Bronni Varedir. O, təqaüdə çıxdıqdan sonra öz təcrübəsindən yararlanaraq insanların ölüm ayağında olarkən, son günlərini yaşayarkən ən çox nəyə peşman olduğunu yazıb.


Ardı →

Yuxu haqqında maraqlı faktlar

Yuxusuz qalmağın rekordu 18 gün 21 saat 40 saniyədir. Bu rekord bir yarışmada qırılıb. Yarışmaya qatılan və uzun müddət yuxusuz qalanların çoxu halusunasiya, paranoya, görmə pozuqluğu, danışmağın çətinləşməsi, yaddaşın itməsi və konsantrasiyanın itməsi kimi problemlərlə qarşılaşıblar.

Kiməsə tibbi baxımdan oyaqdır demək çətin məsələdir. Çünki insanlar gözləri açıq olsa da qısa müddətli yuxuya gedə bilirlər. Bəzən isə heç bunun fərqinə də varmırlar.

İnsanların istədikləri vaxtda oyanmalarını təmin edən “təbii zəngli saat” stressdən yaranan hormone sayəsində həyata keçirilir.

“Təbii zəngli saat” balaca bir işıqla aktivləşə bilir. Ancaq həmin vaxt oyanmaq istəməsək, yenidən dərin bir yuxuya dalırıq.

XVII əsrdə insanlar 9-10 saat yatırmışlar.

1998-ci ildə insanın kürək nahiyəsindəki oynaqlarla beynin yuxu hissəsi arasında əlaqə olması aşkarlanıb.


Ardı →

Bill Qeytsin ən qiymətli sərvəti

Lester kodeksi“Lester kodeksi” adını siz eşidəndə yəqin ki, cansıxan, darıxdırıcı bir hüquq kitabını təsəvvürünüzə gətirəcəksiniz. Əslində isə bu, planetimizin ən dəyərli əlyazmasıdır.

Ona görə ki, bu əlyazma Leonardo da Vinçinin şəxsi qeydlər dəftəridir. Dahi Leonardo XVI əsrdə Milanda yaşadığı dövrdə bu dəftərdə öz qeydlərini etmişdir. Dəftərdəki qeydlərində Leonardo dünyanın da insan orqanizmi kimi canlı bir orqanizm olduğunu qeyd edir və buna çoxlu dahiyanə misallar gətirir. Qeyd dəftərində  Leonardo dünyanın qanını – su, canını – torpaq,  ruhunu – hava kimi təsvir edir…

Bu dəftərdəki qeydlər yalnız  Leonardonun  fikir və baxışlarından, mülahizələrindən ibarət deyil. Dəftərdə — müxtəlif çertyojlar, şəkillər, dioqramlar, hətta təbiətdə olanların və baş verənlərin izahını verməyə çalışmışdır. Məsələn: suyun çayda axmasının, Ayın nə üçün gecələr işıq saçmasının və s. səbəbləri və izahını qeyd etmişdir. Dəftərin hər səhifəsinin sonunda alim özünün gündəlik fikirlərini də qeyd etmişdir. Bu dəftərin hər səhifəsinin sonundakı qeydləri oxuyan hər kəs, dahi alimin hər gün nə haqda fikirləşdiyinin şahidi ola bilər.


Ardı →

Nasistlərin gizli tədqiqatları

III Reyx hələ tam taxtdan enməmiş, artıq bütün dünya nasist rəhbərlərinin gizli, sirli tədqiqatlarından danışırdı. Bu gizli tədqiqatlardan biri də alman millətinin qədim arilərlə hər hansı bir bağlılığın olması ilə əlaqədar axtarış işləri idi.

Bu qədim sivilizasiyanın adı ilə də Hitler alman xalqını adlandırmaq qərarına gəlmişdir. Bu haqda tədqiqatçılar lazımınca sübutlar əldə etmişlər.

 Müasir etnoqraflar ümumilikdə  qərbi avropalıların qədim arilərlə hər hansı bir bağlılığın olması haqda real sübutların olmadığını bildirirlər. Amma III Reyxin dövründə toplanmış çox dəyərli tapıntılar guya almanların bu qədim sivilizasiya ilə bir bağlılığının olmasını sübut edirmiş. Nasist rəhbərlər bunu tam sübuta yetirmək məqsədi ilə böyük bir alimlər qrupunu Himalaya göndərmişlər.


Ardı →