Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

"13" rəqəmi niyə uğursuzdur?

Səlahəddin Eyyubi Səlib yürüşlərinin on üçüncüsündə, xristiyanları qəti bir məğlubiyyətə uğratmışdır...

İstanbul 29 May 1453 Çərşənbə axşamı günü Türklər tərəfindən fəth edilmişdir. 1453 tarixinin rəqəmlərinin cəmi (1 + 4 + 5 + 3 =13) «on üç» edir.

Hz. Məhəmməd miladi təqvimə görə 571 ci ildə doğulmuşdur. 5+7+1=13
Ardı →

Qəribə qanunlar 6

Qanunu bilməmək insanı məsuliyyətdən qurtarmır, bilmək isə çox vaxt xilas edir — Stanislav Lets

ABŞ qanunvericiləri öz maraqlı qanunları ilə insanları heyrətləndirə bilirlər. Belə ki, ABŞ-ın Montana ştatının qanunvericiliyinə görə əgər qadın həyat yoldaşının icazəsi olmadan onun poçtunu oxuyursa, o, cinayət törətmiş sayılır və hətta həbs oluna bilər.

Avstraliya qanunvericiləri yazdıqları qanunlarla nəinki əmlakı qarət edilən ev sahibinin, hətta həmin evi qarət edən oğrunun da hüquqlarının müdafiəsini təmin edirlər. Belə ki, Avstraliya qanunvericiliyinə görə oğurluq zamanı qarətçi ev sahibinin hücumuna məruz qalarsa və onun tərəfindən zərər alarsa, o, məhkəməyə şikayət ərizəsi ilə müraciət edə bilər.
Ardı →

Qəribə qanunlar 5

Qazaxıstanda dövlət məmurlarına xarici dildə müraciət etmək qadağandır. Dövlət məmuruna «mister» və ya «qospadin» deyə müraciət edən şəxsi 10 dollar cərimə gözləyir.

Kanadada yağış yağan zaman həyətyanı ərazini sulamaq qadağandır. Həmçinin Kanadada bir evin xarici görünüşündə ikidən artıq rəngdən istifadə etmək də qanunla yasaqdır.
Ardı →

Maraqli faktlar4

1.İnsanların boyu səhərlər axşamkından 1 sm daha uca olur. Bunun səbəbi gün ərzində oynaqların yığılmasıdır.1. 18 fevral 1979-cu ildə Saxara səhrasına ilk və son dəfə qar yağmışdı.

2. Amerikada yaşları 20 ilə 29 arasında olan zənci oğlanların üçdə biri ya həpsdə ya da ölü olur.

3. Açıq bir gecədə göy üzünə baxanda 2 minə yaxın ulduzu açıq görmək mümkündür.
Ardı →

Özünə qəsd haqda maraqli fakt

1. İnsanlar öz həyatlarına müxtəlif cür son qoyurlar: Zəhərli hörümçəkləri udaraq, başlarında deşik açaraq, alt paltarları ilə özlərini boğaraq, pivə çənlərinə baş vurub boğularaq..

2. Çində hər iki dəqiqədən bir özünəqəsd hadisəsi baş verir. Belə ki, Çində il ərzində 250 000-300 000 özünəqəsd hadisəsi qeydə alınır.

3. Bir çox məhşur insanlar özlərinə qəsd edərək həyatlarına öz əlləri ilə son qoyublar: Zigmund Fraid, Kleopatra, Mark Antony, İuda İskariot, Hannibal, Neron, Virginia Wolf, Adolf Hitler, Ernest Heminguey, Vinsent Van Qoq, Jack London, Jude Garland, Ponty Pilat, Socrat, Çaykovski, Elvis Presly, Kurt Kobain və Merlin Monro.

Ardı →

Maraqli faktlar_2

1.1992-ci ildə Türk arxeoloqları müəmmalı bir sərdabə aşkar etdilər. Onlar bu sərdabədə qəribə bir cəsəd gördülər. Cəsədin yarısı insan,yarısı isə timsahdır. İndi dünya alimləri bu araşdırma qarşısında acizdirlər. Bəziləri elə düşünür ki,insan skletini timsaha calalayıb mumyalayıblar, o da maraqlıdır ki, cəsədin insan skeleti ilə timsah skeletinin birləşdiyi yer təbii bitişikdir. Hələlik bu müəmmalı məxluq sirr olaraq qalır.

* * *
Ardı →

Maraqli faktlar_1


— Nil çayı sahilində hər il 1000-dən artıq insan timsahların qurbanı olur.

— Rus və ingilis dillərində dizin arxa tərəfini ifadə edən söz yoxdur.

— İnsan qızaran zaman onun mədəsi də qızarır.

— İnsan bədənində əzələnin sayı kəpənək qurdunun əzələlərinin sayından azdır.

— Əksər insanlar 60 yaşından sonra dadbilmə qabiliyyətini 50 faiz itirir.

— Diş insanda öz-özünə bərpa olunmayan yeganə bədən hissəsidir.

— Bir insanın bədənində yaşayan canlı orqanizmlərin sayı dünyada yaşayan insanların sayından çoxdur.

— İnsan saçının bir tükü 3 kiloqram ağırlığında yükü saxlamağa qadirdir.

— İnsan başı orta hesabla 3,6 kiloqramdır.

— Donuz göyə baxa bilmir.

— Dünya əhalisinin 25 faizi heç zaman telefonla danışmayıb.

— İnsan ürəyi bədənə qan vuran zaman elə təzyiqlə işləyir ki, o, qanı 10 metr məsafəyə ata bilər.

— Qarışqa kimyəvi dərmanla öldürülən zaman həmişə sağ böyrü üstə yıxılır.

— 1 insan ömrünün sonunadək orta hesabla 70 həşərat yeyir.

— Dişi akulalar nəsli erkəklər olmadan da artırır.

— Təyyarə saatda 1000 kilometr sürətlə uçan zaman onun uzunluğu 1 santimetr qısalır.

Davamı →

Qəribə qanunlar 4

İtaliyanın Venesiya şəhərində turistlərə vəhşi göyərçinləri yedizdirmək qadağandır. Burada məqsəd tarixi binaları qorumaqdır. Bu qadağanı pozanları 600 dollar cərimə gözləyir.

ABŞ-ın Alabama ştatında dəvələri ovlamaq qadağandır. Məsələ ondadır ki, əvvəllər ABŞ ordusunda dəvələrdən ağır yükləri daşımaq üçün istifadə edirdilər. Yerli əhali isə dəvələri əcaib vəhşi heyvan hesab edərək onları ovlayırdı. Bununla da ABŞ ordusuna külli miqdarda ziyan vurulurdu. Nəticədə bütün dəvələri ordudan qovdular. Alabamanın səhralarında isə hələ də vəhşi dəvələrə rast gəlmək mümkündür.
Ardı →

Qəribə qanunlar 3

Uğursuzluq cinayət deyil, əsl cinayət məqsədinə çatmaq üçün öz imkanlarından aşağıda durmağındır — Ceyms Rassel

ABŞ-ın Mobil şəhərində canavar kimi ulamaq qadağan olunub. Bunun isə öz tarixçəsi var. Vaxtilə bu şəhərdə yerləşən hərbi hissənin əsgərlərinin geyimlərinin qollarında canavar emblemi var imiş və onlar hər axşam yerli barlara yığışaraq canavar kimi ulayırmışlar. Bu isə öz növbəsində yerli əhalini hövsələdən çıxarırdı. Hərbi hissə bağlansa da, qanun hələ də öz qüvvəsini itirməyib.

İngiltərənin paytaxtı Londonda avtobusda yatmaq qadağan olunub. Belə ki, Londonun avtobus kampaniyası bir qadına qarşı iddiaçı kimi çıxış edərək bildirib ki, qadın avtobusda yuxulayaraq öz dayanacağını ötüb keçmişdir. Bu səbəbdən də onun aldığı bilet vaxtı keçmiş hesab edilməlidir. Qeyd etmək lazımdır ki, Londonda avtobuslara biletin qiyməti gediləcək məsafədən asılıdır.
Ardı →

Qəribə qanunlar 2

Biz bu sayımızda da oxuculara dünya ölkələrinin maraqlı və qəribə qanunlarını təqdim edirik. Onların bəzisi hətta öz qəddarlığı ilə müasir insanı heyrətləndirə bilər. Amma bu qanunları bilməyimiz cəmiyyətimizin də xeyrinədir. Bu bizi qanunlara yenidən baxmağa, onlarda zamanın tələbinə uyğun dəyişikliklər etməyə stimullaşdırır. Burada elə qanunlar var ki, onları öz praktikamızda da tətbiq etmək pis olmazdı. Qeyd edək ki, Sinqapur və Tailand bizə qəribə görünən qanunlar (küçələri zibilləməyə görə ağır cəzaların tətbiqi) hesabına dünyanın ən təmiz paytaxtlarına çevrilibdir.

ABŞ-ın Dakota ştatı öz maraqlı qanunları ilə seçilir. Belə ki, bu ştatın qanununa görə şəhər küçələrində hindular iki-iki, üç-üç gəzərlərsə, onlar hərbi dəstə sayılarlar. Buna görə də onlara atəş açmaq olar. Əgər siz xüsusi mülkiyyətiniz ərazisində beş nəfərdən artıq hindu görsəniz, onlara atəş açmağa qanun icazə verir. İnanmıram ki, hindular bu ştatın ərazisində gəzməyə cürət etsinlər.
Ardı →