Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

Bakı haqqında maraqlı məlumatlar və faktlar


  1. Qədim Bakı haqqında ilk dəfə eramızdan 3500 il əvvəl birinci Misir Faraonu Menesanın dövründə "Ölülər Kitabında" qeyd edilmişdir.

  2. 2000-ci ildə YUNESCO Dünya irsi komitəsinin 24-cü sessiyasında Bakı şəhərinin tarixi hissəsi İçərişəhər sarayla birlikdə Azərbaycanda YUNESKO-nun Ümumdünya irsi obyekti elan edildi. Bu, Azərbaycandan YUNESCO-nun siyahısına daxil olan ilk obyekt idi.

  3. 20-ci əsrin əvvəllərində Dünya neft istehsalının demək olar ki, yarısı Bakıda hasil edilirdi.Bunun nəticəsində Bakıda mədəni həyat çiçəklənməyə başladı: teatrlar açıldı, opera binası tikildi. O bu şəhəri «Qafqazın Parisi» adlandırırdılar.

  4. Dünyanın ən böyük xalça kolleksiyalarından biri (6 000-dən çox) məhz Bakıda Dənizkənarı Bulvarda yerləşən Xalça Muzeyində qorunur.


Davamı →

Məşhurların qeyri-adi vəsiyyətləri

Heinrich Heinenin istehzalı vəsiyyəti
Alman şairi, lirika və satira ustası Heinrich Heine həyat yoldaşına ünvanladığı ən ironik vəsiyyətlərdən birinin müəllifi kimi tarixə düşüb. O, 44 yaşında hamının Matilda adlandırdığı 26 yaşlı Kseniya Yevgeni Mira ilə ailə həyatı qurub. Heinenin dostlarının dediyinə görə, qız onun kimi savadlı olmayıb. Matilda hətta oxumağı belə bacarmayıb. Buna görə də, bütün həyatı boyu, Heinenin bir əsərini də oxumayıb. Üstəlik, o, kaprizli, cəld və çox tez əsəbləşən qadın olub. Buna baxmayaraq, Heine onu sevirmiş.

Davamı →

Bir-birindən maraqlı 15 tarixi fakt | Unudulmaz tarixi bilgilər

Maraqlı faktlar silsiləsində bu dəfə hər kəs tərəfindən bilinməyən15  unudulmaz tarixi faktı sizlərlə paylaşırıq..

  1. Orta əsrlərdə heyvanlar məhkəmələrdə mühakimə olunur və hətta bəzən ölümə məhkum edilirdi.

  2. Qədim Misirdə bir hökmdar öldükdə onun bütün nökərləri və heyvanları onunla birlikdə diri-diri basdırılırdı.
  3. Dünya tarixində ən çox ölümlə nəticələnən 10 müharibədən 7-si Çində baş verib.
  4. Orta əsrlərdə ölmüş əsgərlərin dişlərindən protezlər hazırlanırdı.
  5. Birinci Dünya müharibəsi nəticəsində (28 iyul 1914 — 11 noyabr 1918) 12 milyondan çox əsgər həyatını itirib, 19 milyondan çox dinc sakin öldürülüb və təqribən 55 milyon insan yaralı vəziyyətə düşüb.

Davamı →

Qadınlar haqqında maraqlı 20 məlumat

Maraqlı məlumatlar sisiləsinin budəfəki mövzusu Yaradanın sirli və və gözəl varlıqları qadınlardır. O qadınlar ki, əsrlər boyu ədəbiyyat və incəsənətə yön vermiş, onun əsas mövsuzu və ilham mənbəyi olmuşdur. 

  1. Qadınların ürəyi kişilərdən daha sürətli döyünür.

  2. Dünyada qadınların orta ömrü kişilərlə müqayisədə3-10 il daha çoxdur.

  3. Qadınlar kişilərə nisbətən daha çox göz qırpırlar.

  4. Qadınların dilində kişilərə nisbətən daha çox dad reseptorları var.

  5. Qadınların immun sistemi kişilələ müqayisədə daha güclüdür.

  6. Qadınlar onları qucaqlayan insanlara daha çox güvənirlər.

  7. Qadınların dərisi kişilərdən daha nazikdir. Buna görə də onların dərisi daha erkən yaşda qırışır.


Davamı →

İtlər haqqında maraqlı 15 məlumat

Heyvanlar haqqında maraqlı məlumatlar silsiləsində budəfəki mövzumuz ən vəfalı heyvan dostlarımız olan itlərdir. Gəlin 4 ayaqlı dostlarımız — itlər haqqında maraqlı məlumatlarla tanış olaq.

  1. İtlər yalnız pəncələrindən tərləyirlər.

  2. İtlərin iybilmə qabiliyyəti biz insanlardan100.000 dəfə güclüdür.

  3. Əslində itlərin 3 göz qapağı vardır.  Bir çoxları bunun fərqinə varmasa da, diqqətlə gözlərinə baxsaz, 3 göz qapağının olduğunu görə bilərsiniz.

  4. İtlərin burunları insan barmaq izləri kimi unikaldır. Yəni ki, hər itin burun izi fərqlidir və bənzərsizdir.

  5. İtinizlə danışmaq və onu sığallamaq qan təzyiqinizi aşağı salacaq.

  6. İtlər 2 yaşlı bir uşağın zəkasına sahibdirlər. Belə ki, onlar  150-dən çox sözü başa düşə və  5-ə qədər saya bilirlər.


Davamı →

Heyvanlar haqqında maraqlı 20 məlumat

Maraqlı məlumatlar silsiləsindən  bu dəfəki mövzumuz heyvanlardır.
Heyvanlar aləmi öz rəngarəngliyi və ecazkarlığı ilə həmişə insanoğlunu heyrətləndirməyi bacarmışdır. Bu yazıda heyvanlar haqqında bir-birindən maraqlı 20 məlumat öyrənmiş olacağız.

1.Dünyada tək qanadsız quşu Yeni Zelandiyada yaşayan kivi quşudur.

2.Heç bir pələngin zolaqları bir-biriylə eyni deyil.

3.Fillərin qoxu qabiliyyəti çox güclüdür və suyun qoxusunu kilometrlərlə uzaqdan ala bilirlər

4.Birə öz ölçüsündən 100 dəfə böyük hündürlüyə  tullana bilir.

5.İtlər cəmi 10 fərqli səs çıxarda bildiyi halda pişiklərdə bu rəqəm 100-dür. 

6.İlbizlərin qanıgöy rəngdədir.

7.Mavi balinanın dili yetkin bir filin çəkisi qədərdir. 

8.Ən sürətli balıq olan yelkən balığı saatda 68 mil (109 km) sürətlə üzə bilir.

9.İtlərin tər vəziləri yoxdur,  onlar pəncələrindən tərləyirlər.

10.Qarğalar bir yuvadan quş yumurtası oğurlamaq istədikdə,onlardan biri yuvanın sahibinin başını qatır,digəri isə yuvadan yumurtaları daşıyır.



Davamı →

Ginnesin Rekordlar Kitabı

Dünyanın möcüzələri ilə yanaşı, onun rekord həddində olan hadisələri də yadda qalır. Rekordların bir araya toplanması ideyası isə 1955-ci ildə ağıla gəlib. Qeyri-adiliyi ilə yadda qalan həmin hadisələr bir yerə toplanaraq «Ginnesin Rekordlar Kitabı” (ing. The Guinness Book of Records) adlanıb ki, insanlar tərəfindən göstərilən və təbiətdə qeydə alınan ən yüksək nəticələri ümumiləşdirən məcmuədir. Kitab ilk dəfə 1955-ci ildə İrlandiyanın „Ginness” pivə zavodunun sifarişi ilə nəşr olunub.

Davamı →

Məşhur içki Coca-Colanın tarixçəsi

Əsas ixtisası kimya olan 19 yaşlı bir gənc, 1850-ci ildə Corciya əyalətində tibb işçisi olaraq müstəqil həyata başlayır. Tibb və cərrahiyyə işlərinin ardınca Kolumbusda özünə bir aptek açır.
Amerikan vətəndaş müharibəsinin məşhur döyüşlərindən olan Kolumbus döyüşündə Konfederasiya ordusunun leytenantı olaraq iştirak edir və döyüş zamanı sinəsindən qılınc yarası alır.
Davamı →

Dağ yəhudiləri niyə təhlükəli hesab olunur?

Dağ yəhudiləri ayrıca bir Qafqaz xalqıdır və həyat tərzi etibarı ilə bütün Qafqaz xalqları kimidir, amma buradakı xalqlardan hər halda fərqlənir və çox olmasa da, yalnız özlərinə məxsus bəzi adətləri var. Onlar özlərinin dominion (hakim) Xəzər şöhrətini çoxdan yaddan çıxarıb, indi ibtidai insanlar kimi yaşayırlar, savadsızlar üstünlük təşkil edir, inanmaq da istəmirlər ki, nə vaxtsa onlar düzən yerlərdə yaşayıb və türk köçəriləri ilə birlikdə imperiya yaradıblar.

Davamı →

Zamanın ilk ölçüsü, Ay təqvimi

Bu yazı menstruasiya üzərində qurulan bəzi mental, mifoloji, dini, fəlsəfi, elmi anlayış və təsəvvürlərdən bəhs edir.
Qədimdən bu günədək dünya xalqlarının kulturasında ən ortaq nöqtələrdən biri qadın və Ay arasındakı ilahi, sirli bir bağın varlığına inamdır. Tarixi simvolizmdə heç bir astronomik cisim Ay qədər əhəmiyyətli yerdə dayanmayıb.

Davamı →