Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 805 topik

Bizim baxış bucağı | Bermud üçbucağı

Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası Geologiya İnstitutunun iki alimi 1982-ci ildə əfsanəvi Bermud üçbucağına araşdırma məqsədilə səfər etdi. Onlardan biri hazırda aramızda yoxdur. Digəri isə institutun baş elmi işçisi, geologiya-mineralogiya elmləri doktoru Rüstəm Babayevdir. Alimlə müsahibəni təqdim etməzdən əvvəl, Bermud üçbucağının təbiətinə və onunla əlaqəli hadisələrin tarixinə nəzər salmaq daha maraqlı olardı.


Ardı →

Baş-ayaq dünyanın şirin yalanları

İllüziya latıncadan tərcümədə yanlışlıq, yalan deməkdir.  Amma biz illüzayalarda yaşamağı sevirik. Həyatımızın hansısa rəngi çatışmayanda onu parlaq rəngə elə boyayırıq ki, bunun yalan olduğunu anlamırıq. Biz özümüzü aldatmağı sevənlərdənik. Kimsə yaxşıca illüziya yapırsa ona «Əhsən, nec də bacarıqlıdı» deyirik.

Əbədi həqiqət axtarışı

İllüziya psixi cəhətdən tamamilə sağlam adamlarda əmələ gələ bilər. İnsanın dünyanı qavraması çox etibarsız və kövrəkdir. Biz inanırıq ki, şüurumuz ətraf dünyanı oldğu kimi qavrayır və təsvir etməyə qadirdir. Müasir insan isə bununla belə bilir ki, duyğu orqanlarımız da, şüurumuz da bizi vaxaşırı aldadır. Sensor reseptorları (yəni ki, gözümüz, qulağımız, dad bilmə və s. duyğu orqanlarımız) informasiyanı baş beyinin müxtəlif şöbələrinə göndərir. Beyin özü həll edir ki, bu informasiya yaddaşın arxivinə göndəriləcək, yoxsa tamamilə silinib atılacaq, a da qorxular şəklində yuxularda qalacaq.
Ardı →

Tarixdən itirilmiş üç əsr

Qərbi Avropada orta əsrlərin ilkin dönəmlərdən barədə dünya tarix elmində etibarlı sayılacaq həddən ziyadə az mənbələr var. Hansısa adamın varlığı və ya baş vermiş hadisənin reallığını müəyyənləşdirmək üçün alimlər əksər hallarda bir sıra törəmə, ikinci dərəcəli sübutları bir araya gətirib tutuşdurmalı olurlar. Orta əsrlərdə Avropada baş vermiş hadisənin dəqiq tarixini müəyyənləşdirmək çox çətindir, axı ilkin orta əsrlərdən bəhs edən xronoloji yazılar, kitabələr və salnamələr yox dərəcəsindədir. Dəqiq tarixi yazılmış azsaylı sənədlər isə fantastik təqvim, illərin hesablanması ilə insanı heyrətə salır, ya da ağlagəlməz rəqəmlərdən ibarətdir.
Ardı →

Akula mədəsində on maraqlı tapıntı

The Times qəzeti öz şəxsi arxivindən akulaların mədəsindən tapılmış ən qeyri-adi tapıntılar barədə məlumat vermişdir.
1.1821-ci ildə qəzetdə yem əvəzinə metal dollardan istifadə edərək balıq tutmağa çalışan dənizçi haqqında yazılmışdır. «4 gündən sonra 300 mil məsafədə onun yoldaşları mədələrində metal dollarlı üç qarmaq aşkar edilən akula və delfin tutmuşlar»- qəzet məlumat verir.
2. Bir qoyun, buzovun başı və ayaqları, krab və hansısa müəmmalı «dəniz bayquşu» -1823-cü ildə tutulmuş akulanın mədəsində tapılanların siyahısı belədir.
3. Elə həmin il bir akulanın mədəsində 6 funtluq top nüvəsi tapmışlar. Müəllif güman edirdi ki, bu nüvə ölmüş bir adamı dənizdə dəfn etmək üçün bərkidilmişdir. Lakin akula meyiti öz yükü ilə birlikdə yemişdir.
Davamı →

Günəş tutulması

Günəş tutulması dedikdə Günəşin Yerdəki müşahidəçi üçün tam və ya qismən görünməməsi nəzərdə tutulur. Günəş tutulduqda Ay onu örtür. Venera və Merkuri də Günəş diski qarşısından keçərkən tutulma törədir. Ay Yerdən 363-406 min km məsafədə olarkən kölgə konusunun təpəsi Ay mərkəzindən 368-380 min km uzanır. Günəş tutulmasına şərh və izah verən ilk alimlərdən biri də Nəsrəddin Tusidir. O, eyni zamanda Ayın tutulmasını, işığın sınmasını, göy qurşağının yaranmasını izah etmişdir.Yer səthində Ay kölgəsinin eni maksimum 270 km-dir. Yer səthinin bütöv kölgə (yarımkölgə) konusuna düşən məntəqələrində tam (qismən) Günəş tutulması baş verir. Konusdan kənardakı məntəqələrdə tutulma müşahidə edilmir. Ən uzun Günəş tutulması 7 dəqiqə, əksər hallarda isə 1-2 dəq davam edir.Yeri gəlmişkən qeyd edək ki, əsrin ən uzun Günəş tutulması keçən il iyul ayında baş tutub.
Ardı →

İslamda maraqlı məlumatlar

1-Kişilər içərisində Həzrət Mühəmməd (s)-ə iman gətirən birinci şəxs imam Əli (ə)-dır.
2-Qadınlar içərisində Həzrət Mühəmməd (s)-ə iman gətirən birinci şəxs həzrət Xədicə (ə. s)-dır.
3-Həzrət Peyğəmbəri-Əkrəm (s) Əmirəl-möminin Əli (ə)-a buyurdu: «Allah hər şeydən əvvəl əqli yaratdı (və ona buyurdu: Hər şeyi sənin vasitənlə alacağam, sənin vasitənlə əta edəcəyəm və sənin vasitənlə savab və cəza verəcəyəm).»
4-Həzrət Peyğəmbəri-Əkrəm (s) buyurmuşdur: «Bu ümmətdən götürülən birinci şey həyadır.»
5-Həzrət Peyğəmbəri-Əkrəm (s) buyurmuşdur: «Din işlərində əldən gedən ilk şey əmanətdir.»
Ardı →

Qızıllar haqqında maraqlı faktlar

  • Bəşər tarixi boyu istifadə olunan qızılların 90 faizi 1848-ci ildən sonra tapılıb.
  • ABŞ-da tapılan ilk qızıl külçə 7.7 kiloqram ağırlığında olub. Bu, 1799-cu ildə Şimali Korolinada baş verib.
  • Yer kürəsinin qabığı təşkil edən hər milyard daşdan biri qızıldan ibarətdir.
  • 1848-ci ildən Kaliforniya ərazisində ilk dəfə qızıl tapılanda o hələ Meksika ərazisi idi.
  • Ən çox qızıl istehlakçısı olan ölkə Hindistandır. İllik 936 ton. Bu qədər qızıldan hər hindliyə qızıl üzük düzəltmək olar.
  • ABŞ-da hər il nişan üzüklərinə 17 ton qızıl sərf edilir.
  • Kibrit qutusu boyda qızılı tennis kortu boyda sahəyə yaymaq olar.
  • Tipik müasir qızıl külçəsi 11 kiloqramdan bir az çoxdur.
  • 1849-cu ildə insanların kütləvi qızıl axtarması zamanı, Kaliforniyada unun qiyməti 70 dollar, bir stəkan su 100 dollar idi.
  • İnsan orqanizmində 0,2 milliqram qızıl var.
  • Ən böyük qızıl külçə Avstraliyada tapılıb. Onun çəkisi 27 kiloqram olub.


Davamı →

Yuxuda qulaqların aktiv olması

«Biz onları mağarada illərlə qulaqlarına vurduq» (yuxuya verdik) («Kəhf» surəsi, 18/11).


Yuxarıdakı ayədə qeyd edilən «qulaqlarına vurduq» ifadəsinin ərəb dilindəki əsli «darabə» felidir. Ərəb dilində bu fel məcazi mənada «onları yuxuya verdik» mənasına gəlir. Bundan əlavə «darabə» kəlməsi qulaqla birlikdə işlədiləndə «qulağın eşitməsinin əngəllənməsi» mənasına da gəlir. Ayədə yuxu ilə əlaqəli ancaq eşitmə hissinə diqqət edilməsi isə özündə əslində çox mühüm bir məlumatı ehtiva edir.


Alimlərin kəşfinə görə, qulaq insan yatarkən aktiv olan yeganə duyğu orqanıdır. Oyanmaq üçün saatın zənginə ehtiyac hiss etməyimizin səbəbi də budur. Allahın «Kəhf əhli» ilə əlaqəli olaraq işlətdiyi «qulaqlarına vurduq» ifadəsinin hikmətinin də bəhs edilən gənclərin eşitmə orqanlarının bağlı olmasına və buna görə də uzun illər yuxudan ayılmadan yatdıqlarına işarə olması ehtimal edilir.



Davamı →

Maraqlı statistika

Dünyanın ən balacaboy insanları- hindistanlı, filippin və afrikalı piqmeylərdir. Onların boyu yarım metrdən azdır.

Afrikanın Vatuzi qəbiləsinin nümayəndələri orta hesabla 210 sm boya sahibdirlər.

123 il ərzində — 1804-cü ildən 1927-ci ilə kimi dünya əhalisi 1 milyarddan artaraq 2 milyarda çatıb. 1987-ci ildən 1999-cu ilə kimi isə cəmisi 12 il ərzində dünya əhalisi 1 milyard artaraq 6 milyarda çatdı.

Dünyada 854 milyondan çox insan oxumağı bacarmır.

Dünya əhalisinin hər beşdən üç nəfəri- asiyalıdır.

Avstraliyada cəmisi 50 000 həqiqi aborigen var.

Rusiyalı vətəndaşlarının orta boyu tədricən azalır və hal-hazırda 170sm təşkil edir. Buna səbəb fiziki aktivliyin azalması və gündəlik qidanın zəifliyidir.
Davamı →