Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

Barmaq izi olmayanlar

1993-cü ildə ABŞ-da kiçik bir qız uşağı, böyük bir ehtimalla pula görə girov götürmək üçün, evindən qaçırılıb uzaq bir yerə aparılır. Orada saxlanıldığı müddətdə qaçma planları quran uşaq, fürsət tapıb hər hansı bir zərər görmədən girovçuların əlindən qurtulur və yaxındakı bir yaşayış məntəqəsinə sığınır. Qızın tərifi ilə hadisədən bir neçə gün sonra cinayətkarlardan birini tutan polis, onun danışması nəticəsində digər cinayətləri və uşaq qaçırılarkən sürülən maşını saxlayır.

Günahkarlar məhkəmədə dosyedəki bir çatışmamazlığı hiss edib qurtulmaq üçün maşının içində qız uşağının barmaq izinin axtarışını istəyirlər. Çünki uşağın da öz ifadələrinə görə qaçırılarkən maşında bir neçə yerdən tutmuşdu. Beləliklə də uşağın barmaq izlərinin maşının müxtəlif yerlərində olmalı idi. Ədliyyə ekspertizasının dedektivləri maşını başdan ayağa araşdırmasına və cinayətkarla yoldaşlarının barmaq izlərini tapmasına baxmayaraq, qəribədir ki, uşağın barmaq izlərinə rast gəlməmişdi. Bu hadisədən sonra müqəssirlər və vəkilləri çox sevinərkən, məhkəmə tibb ekspertizası və uşağın yaxınları çox kədərlənir.

Ardı →

Dirsəyimiz dəyəndə niyə elektirik vurmuş kimi oluruq?

İnsanın sinir toxuması xeyli nazikdir. Bir sinir hüceyrəsinin çəyirdəyi ölərsə, artıq onun müalicəsi mümkün deyil. Uşaq iflici kimi xəstəliklərdə sinir hüceyrəsi xarab olduğuna görə, əmr almayan əzələlər iflic olur. İflic olan uşaq yaşasa da, orqanları hərəkətsiz qalır.

Sinirlər, əhəmiyyəti və nazikliyi ilə vücudda çox yaşı mühafizə ediləcəyi yerləşdirilməlidir. Görəsən elədirmi?

Bəli, bədəndəki bütün sinirlər, əzələ qatları arasında basdırılmışdır. Hər üzvü bir hikmət dəryası olan vücudumuzda, sinirlərin etina ilə əzələ qatları arasında mühafizəsi də, onun nə dərin elmlərlə yaradıldığının göstəricisidir. Sinir hüceyrələrini ən xırdalığına qədər bilən ancaq onu Yaradandır.

Əzələ qatları arasına basılı olmayan yeganə sinir, dirsəkdəkidir. Bu sinir, dərinin altından keçir. Bu səbəblə, dirsəyimizə bir balaca dəyən kimi elektrik vurmuş kimi sıçrar, acı duyarıq.


Davamı →

Bədənimizdəki qanın miqdarı

Vücudumuzdakı qan miqdarı, böyüklüyümüzdən asılıdır. Məsələn, 40 kilo ağırlığındakı bir uşağın qan miqdarı təqribən 2.5 litrdir. Əgər onun atası 80 kiloqramdırsa, qan midarı onun iki mislidir, yəni 5 litrdir. Bir aylıq körpədə təxminən 300 qram qan olur.

Hündür yerlərdə daha az oksigen var. Düzdü hava təmizdir, ancaq sıxlığı az olduğuna görə oksigen miqdarı da azalır. Kifayət qədər oksigen ala bilmək üçün daha çox qana ehtiyacımız var. Görəsən, dəniz səviyyəsindən çox yüksəkdə yaşayanlarda qan miqdarı çoxdurmu?

Bəli, kifayət qədər çoxdur.

Vücud makinamızda, yaşadığımız yerə görə, ehtiyacımız olan qədər qan miqdarı mövcuddur.


Davamı →

Bunları bilmək maraqlıdır

1. Hər gün hava yollarindan ortalama 10 milyon adam istifadə edir.
2. Pirat Disklər orjinal disklərin gəlirlərini 52% azaldir
3. Hər gün hava yollarindan ortalama 10 milyon adam istifadə edir.
4. Son 3 ildə Azərbaycanda ən çox satilan maşin Mercedes-dir
5. İndiyənə qədər 1 aprel zarafatlarindan 1000-ə qədər adam dünyasini dəyişib.

6. Yaponiyada küçələrin adları olmur
7. Kosmosda astronavtlar qışqıra bilmir, çünki orda cazibə qüvvəsi yoxdu, həmçinin onların gözlərindən yaş da gəlmir
Ardı →

McDonalds yoxsa Subway

Fast food şəbəkəsi Subway restoranlarının sayında əsas rəqibi McDonald'sı ötərək dünyanın ən böyük restoranlar şəbəkəsinə çevrilib. Wall Street Journal-ın verdiyi xəbərə görə, 2010 -cu ilin sonunda bütün dünya üzrə Subway — in 33749, McDonald's — ın isə 32737 satış nöqtəsi var idi. ABŞ-da olan restoranlarının sayına görə Subway McDonald's- ı hələ 9 il əvvəl ötmüşdü.

Ardı →

Yuxu ilə bağlı maraqlı bilgilər

  1. Insan yuxuda ikən faktik iflic vəzziyyətdə olur.

  2. Vaxtilə siqaret çəkmiş ,sonradan tərgitmiş şexslər daha parlaq ve real yuxular görurülər.

  3. Bütün insanlar yuxu görür sadəcə bəzileri heç zaman bunu xatirlamir.

  4. Bəzi insalar yuxunu ağ-qara rəngdə görürlər.

  5. Insan gördüyü yuxunun 90%-ni unudur.

  6. Hətta kor insanlar da yuxu görürlər.

  7. Insan xoruldayan zaman yuxu görmür.

  8. Körpələr 3 yasinadək özlərini yuxuda görmürlər.

  9. 3-8 yas arasinda olan usaqlar böyük insanlarin bütün ömrü boyu gördüyündən də daha qorxulu yuxular görürler.

Ardı →

Qiyamətmi yaxınlaşır yoxsa?!

  1. Rusiyada ildə 12 mindən yuxarı qadın, ailə içi şiddət nəticəsində həyatını itirir.

  2. İngiltərədə 15 yaşındakı uşaqların yarısı narkotik istifadə edir, dörddə biri isə siqaret çəkir.

  3. ABŞ və İngiltərə, inkişaf etmiş ölkələr arasında ən yüksək erkən hamiləlik nisbətinə sahibdir

  4. Çin Respublikasında təxminən 44 milyon qadının itkin olduğu qeyd edilir.

  5. Braziliyadakı Avon qadınlarının sayı, əsgər sayından çoxdur

  6. İngilis süpermarketleri, müştəriləri haqqında hökumətdən daha çox məlumata sahibdirlər.

  7. ABŞdaki hər inək üçün verilən gündəlik 2.50 dollarlıq yem, Afrikanın yüzdə 75-nin gündəlik dolanışığından daha çoxdur.

Ardı →

Şahın hədiyyəsi və ən böyük ədəd

Əslində, ən böyük ədəd heç cür adlanmır. Çünki, ən böyük ədəd hələ insanlara məlum deyil və bəlkə də heç vaxt da məlum olmayacaq. Ümumiyyətləbəşərə lazım olan nəhəng-sayların heç də hamısının adı yoxdur. Sizi nəhəg-ədədlərlə tanış etməzdən öncə bir rəvayəti nəzərinizə çatdırmaq istərdim. Məşhur rəvayətlərdəndir. Həm də rəqəmlər aləminə qısaca nağılvari bir səyahət də edərik.

Rəvayətə görə, bir alim ölkəni idarə edən şahın əmrini yerinə yetirmək üçün bu əsrarəngiz şahmat taxtasını icad edir. Üzərinə düşən işi incəliklə yerinə yetirən alim taxtadakı rənglərə və fiqurların quruluşuna heyrətlə baxan hökmdarın rəğbətini qazanır.
Ardı →

Maraqlı hadisələr

Amerikalı qadın Henriyeta Houland Qrin vəfat etdikdən sonra bankda onun hesabına 90 milyon dollar olduğu aşkara çıxmışdı. Bundan xəbər tutan qonşular təəccüblənmişdilər. Henriyetanın vəfatından xeyli əvvəl onun yeganə oğlunun ayağını operasiya etməli idilər. ana oğlunu pulsuz operasiya etməli olan xəstəxananı tapmaq üçün düz on gün vaxt sərf etmişdi. Henriyeta özü isə süd alarkən bir litr süddə bir neçə sent artıq almağa çalışan satıcı ilə mübahisə etdiyi zaman ürək partlamasından ölmüşdür.
***

Ardı →

13 rəqəmi !!!

Hamını xoş gördük əvvəla!


<iblisin rəqəmi>,<nəs rəqəm> sayılan 13 rəqəminin sirlərini açmaq istədim.hamının yaddaşında pis rəqəm kimi sayılan 13-dən niyə hamı qorxur???doğurdanmı 13 düşərli rəqəm deyil??!!!
<qara>13-ün bu günə qədər tapılmış <mənfi>tərəfləri:
***Antik dövrdə Hesoid kəndlilərə ayın 13-ü əkin işlərinə başlamamağı tapşırardı.
***Çində 13 qapalı və qaranlıq astroloji siklə keçiddir.Burada da 13 “ölüm rəqəmi” sayılır.
***İnanca görə,bayram süfrəsində 13 nəfər oturmamalıdır.Əgər təsadüfən 13 nəfər oturdusa,masadan 1-ci qalxan insan il ərzində ölürmüş.
***İblis göy ətrafında 13-cü mələk olub.
Ardı →