Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 804 topik

Hinduların Həyat Qanunları

Amerikada hindu tayfasının başçılarından birinin sözləri19cu əsrin hindu tayfalarının başcılarından.

Həqiqəti söyləmək üçün ağız dolu sözlərdən istifadə etmək lazım deyil.
Həyat nədir? O gecə vaxtı atəşböcəyin işığıdır. O qış gələn zaman bizonun havadakı nəfəsidir. O ot üzərində uzanan kölgədir, o günbatanda yox olan kölgədir.
Dünyanı sev. Onu sən valideynlərdən miras almamısan sən sadəcə onu gələcək övladlarından borc kimi  götürmüsən.
Axırıncı ağac kəsiləndə, axırıncı çay kirlənəndə və axırıncı quş öləndə bax ancaq o zaman anlayacaqsızki pulu yemak olmur.
Evlilik həyatının birinci günündə yeni ailə qumuş iki gənc bir-birinin gözlərinə baxıb, özlərindən soruşurlarki həyatlarının sonuna kimi xoşbəxt ola biləcəklərmi. Əgər yoxsa onlar ayrılırlar və xoşbəxtliyini axtarmağa başlayırlar. Əgər ayrılmayıb həyatlarının sonuna kimi narazılıqla yaşayarlarsa onda bizim ağ insanlardan fərqimiz olmazdı.
Yalandan özünü yuxulu göstərən insanı heç vaxt oyada bilməzsən.
Böyük Ruh qüsursuz deyil. Onun işıqlı və qaranlıq tərəfləri var. Və hərdən biz qaranlıq tərəfindən daha çox şey öyrənirik.
Ardı →

Bildiklərimiz və bilmədiklərimiz

  • Dünyanın ən sürətli böyüyən bitkisi bambuk, bir gündə 90 sm qədər uzanır.

  • Ortalama bir aysberqin ağırlığı 20 milyon ton.

  • 18 fevral 1979-cu ildə səhra çölünə qar yağmışdı.

  • İnsanlar həyatları boyunca altı filin ağırlığına bərabər miqdarda yemək yeyirlər.

  • Dünyanın ən böyük şəkər ixracatçısı Kubadır.

  • Eskimo dilində qar yağmurlarının fərqlərini təsvir etmək üçün istifadə edilən iyirmidən çox söz vardır.

Ardı →

Yad planetlilər (gəlmələr)

İnsanların 20 faizi yad planetlilərin mövcud olduğuna inanır. «Reuters Ipsos» bu barədə 22 ölkədə 23 min insan arasında sorğu aparıb. Nəticələrə görə, Hindistan və Çində əhalinin 40 faizi yad planetlilərin insan qiyafəsində aralarında olduğuna inandığını deyib.
Bu iddiaya ən az inan isə Belçika, İsveç və Hollandiyada yaşayanlardı. Adıçəkilən ölkələrdə cəmi 8 faiz gəlmələrə inanan var.
Sən demə, kişilər qadınlardan daha çox yad planetlilərə inanır. Belə ki, kişilərdə bu rəqəm 22, qadınlarda isə 17 faizdir.
Qeyd edək ki, gəlmələrin olduğuna və onların insanların arasında yaşadığına inanaların əksəriyyəti 35 yaşdan aşağıdır.
Ardı →

10 sarsıdıcı sui-qəsd nəzəriyyəsi

Apollo 11in aya getdiyi yalan!
Ən maraqlı sui-qəsd nəzəriyyələrindən biri. Bəzi sui-qəsd teorisyenleri, NASAin əslində kosmos vasitəs(n)i Apollonu Aya göndərmədiyini, bütün bu görünüşlərin kurmacadan ibarət olduğunu söyləyir. Buna səbəb olaraq isə Ayda çəkilən görünüşlərdə kölgələrin səhv istiqamətə düşməsini göstərirlər. Ayrıca bu görünüşlərin yalnız bir kamera görünüşündən ibarət olduğunu ifadə edərək Ayda ulduz görünüşlərinin olmamasının qəribə olduğunu iddia edirlər.
Ardı →

Maraqlı tibb statistikaları

— Hər bir insan yaşadığı müddət ərzində 22 kiloqram dəri itirir.
— Hər min uşaqdan biri tək dişlə doğulur.
— İnsanın xromosomlarının sayı 46, şirin su yosunununku isə 200
— İnsan bədənindəki damarların uzunluğu təxminən 96 min kilometrdir
— İnsan aclıqdan əvvəl yuxusuzluqdan ölür.
— Hər 20 nəfərdən birinin, xüsusilə də kişilərin qabırğasının sayı 1 ədəd artıqdır.
— İnsanın saç telinin sayı təxminən 100 mindir.
— Ürək gündə orta hesabla 100 min dəfə döyünür.
Davamı →

Tarixdə maraqlı sui-qəsdlər

Sui-qəsdlərin tarixi də insanlıq tarixinin yaşı ilə ölçülür. İlk sui-qəsdi həyata keçirən isə qardaşını öldürən Qabildir. “Brut sən də?” ifadəsi ilə tanıdığımız Roma imperatoru Yuli Sezar da sui-qəsdin qurban olub. Tarixdə bu cür sui-qəsdlərin sayı onlarladır. Onların bəziləri isə tarixin gedişatını da dəyişdirə biliblər. Türkiyənin “Bu gün” qəzeti bu cür bir neçə sui-qəsd haqqında məlumat verib. Maraqlıdır ki, qəzet 2007-ci ildə Türkiyədə öldürülüən erməni əsilli jurnalist Hrant Dinki də bu sıraya aid edib.


Ardı →

İnsan haqqında heyrətli faktlar

Bu gün tibb elmi canlı aləmin ən mükəmməl varlığı sayılan insanı tam öyrənə bilməyib. Tibb elminin insanla bağlı b vaxta qədər nail olduğu kəşflər də heyrət doğurur.
Bu kəşflərin bir qismi aşağıdakılardır:
— İnsan ürəyi gündə orta hesabla 100 dəfə döyünür:
— İnsan bədənindəki damarların uzunluğu 96 min kilometrdir:

— Hər insan həyatı ərzində 22 kiloqram dəri itirir
— Sağlam insanın dırnağının tam inkişafı 4-6 ay davam edir:
Ardı →

Ən qəribə fobiyalar

Müasir dövrdə geniş yayılan fobiyaların sayı onlarla yox, bəlkə də yüzlərlədir. Bəs onlar arasında ən qəribələri hansılardır? Aşağıda onlardan bir neçəsini təqdim edirəm:

Ablutofobiya (Yuyunmaqdan qorxmaq)
Amnezifobiya (Yaddaşını itirməkdən qorxmaq)
Batrakofobiya (Qurbağa, kərtənkələ və s. kimi heyvanlardan qorxmaq)
Bibliofobiya (Kitabdan qorxmaq)
Eysoptrofobiya (Güzgüdən qorxmaq)
Qeliofobiya (Gülməkdən qorxmaq)
Haptofobiya (Toxunmaqdan qorxmaq)
Koulrofobiya (Klounlardan qorxmaq)
Ksantofobiya (Sarı rəngdən qorxmaq)


Ardı →

ABŞ prezidentlərinin xəstəlikləri

Rusiyanın sabiq Prezidenti Boris Yeltsinin Təhlükəsizlik Xidmətinin başçısı Aleksandr Korjakov özünün “Şəfəqdən qürubadək” adlı kitabına ön sözündə yazırdı ki, bir çox vətəndaşlar rəhbərlərinin, əslində, necə adamlar olduqlarını bilsəydilər, dəhşətə gələrdilər. Hakimiyyətdə olanlar da başqaları kimidir və insana xas olan xüsusiyyətlərin heç biri, o cümlədən həm fiziki, həm də mənəvi zəiflik onlara yad deyildir.
Davamı →

Maraqlı faktlar

Nyu-Yorkda irlandların sayı Dublində yaşayan irlandların, italyanların sayı Romada yaşayan italyanların, yəhudilərin sayı isə Təl-Əvivdə yaşayan yəhudilərin sayından çoxdur.

Hər il amerikalılar uşaqların yeməyindən çox, itlərin yeməyinə pul xərcləyirlər.

Avropanın ən cavan cəlladı rəsmən 7 yaşlı Çarlz Soson olub.

Evlərdəki toz parçalarının çoxu ölmüş dəri hissələridir .

Marilyn Monroe-nun altı ayaq barmağı var idi

Inci sirkəyə qoyulduqda əriyir

Inəklər nərdivana çıxa bilərlər amma enməyi bacarmazlar.

Mona Lisanın qaşlari yox idi,çünki Florensiyada qaşların hamısını almaq dəbdəydi.

Motsartın bir bəstəsi elədir ki, pianist onu ifa etmək üçün 2 əlini və burnunu istifadə edir .

Pinqvin 3 metr hündürlüyə tullana bilir.

Son 4 min il ərzində insan heç bir yeni heyvan növü əhlilləşdirməyib.

Dünyada hər 10 insandan biri solaxaydır.

Uşaqlar dunyaya diz qapagi olmadan gəlirlər.

10 dəqiqə ərzində qasirğa bütün nüvə silahlarının gücündən daha çox enerji yaratmağa qadirdir.

Amerikanin Ohayo ştati,Klivlend şəhərində ovçuluq sənəti olmayanların siçan tutmasi qadağandır.

ABş prezidenti Con Kennedi 20 dəqiqəyə 4 qəzet oxuya bilirmiş.

1 kq limonun tərkibində 1 kq çiyələyə nisbətən daha çox şəkər var.

Bədəninə nisbətən ən böyük beyinə sahib olan canlı qarışqadır.
Davamı →