Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 805 topik

Maraqlı faktlar

Nyu-Yorkda irlandların sayı Dublində yaşayan irlandların, italyanların sayı Romada yaşayan italyanların, yəhudilərin sayı isə Təl-Əvivdə yaşayan yəhudilərin sayından çoxdur.

Hər il amerikalılar uşaqların yeməyindən çox, itlərin yeməyinə pul xərcləyirlər.

Avropanın ən cavan cəlladı rəsmən 7 yaşlı Çarlz Soson olub.

Evlərdəki toz parçalarının çoxu ölmüş dəri hissələridir .

Marilyn Monroe-nun altı ayaq barmağı var idi

Inci sirkəyə qoyulduqda əriyir

Inəklər nərdivana çıxa bilərlər amma enməyi bacarmazlar.

Mona Lisanın qaşlari yox idi,çünki Florensiyada qaşların hamısını almaq dəbdəydi.

Motsartın bir bəstəsi elədir ki, pianist onu ifa etmək üçün 2 əlini və burnunu istifadə edir .

Pinqvin 3 metr hündürlüyə tullana bilir.

Son 4 min il ərzində insan heç bir yeni heyvan növü əhlilləşdirməyib.

Dünyada hər 10 insandan biri solaxaydır.

Uşaqlar dunyaya diz qapagi olmadan gəlirlər.

10 dəqiqə ərzində qasirğa bütün nüvə silahlarının gücündən daha çox enerji yaratmağa qadirdir.

Amerikanin Ohayo ştati,Klivlend şəhərində ovçuluq sənəti olmayanların siçan tutmasi qadağandır.

ABş prezidenti Con Kennedi 20 dəqiqəyə 4 qəzet oxuya bilirmiş.

1 kq limonun tərkibində 1 kq çiyələyə nisbətən daha çox şəkər var.

Bədəninə nisbətən ən böyük beyinə sahib olan canlı qarışqadır.
Davamı →

Rəqəmlərlə insan hüceyrələri

Sadəcə rəqəmlər ilə ifadə edildikdə belə insanın nə qədər möhtəşəm bir sənət əsəri olduğunu görmək mümkündür. 
  1. Bir insandakı ümumi hüceyrə sayısı 100 trilyondur.

  2. Bir insandakı fərqli hüceyrə növləri 210-a yaxındır.

  3. Hər saniyə ölən hüceyrə sayısı təxminən 50 milyondur. Hər saniyə yaradılan yeni hüceyrə sayısı da təxminən 50 milyondur.

  4. Ümumi eritrosit sayısı 25 trilyondur. Ümumi leykosit sayısı 25-100 milyard arasındadır . 

Ardı →

Hərf səhvləri

Mətbuat səhifələrində xətalar təqsirkarların vəzifəsindən kənarlaşdırılmasına, maliyyə itkilərinə və məhkəmə araşdırmalarına gətirib çıxarır. Bəzən isə bir və ya bir neçə əməkdaşın həbsi, yaxud da həyatla vidalaşması ilə nəticələnir.
  • ABŞ Konqresinin rəsmi veb-saytında bildirilmişdir ki, 1960-cı illərdə Amerika Sudanda nüvə sınaqları keçirmişdir. Bundan dəhşətə gələn Sudan hökuməti izahat tələb etmiş və məlum olmuşdur ki, mətndə səhv getmişdir. Demə, bu sınaqlar Sudanda deyil, Nevada ştatındakı Sedan poliqonunda keçirilibmiş.
  • Fransada Avropa Konstitusiyasının səhifələrindən birində təsadüfən tapılmış səhvə görə onun 162 min nüsxəsini yandırmışlar. Kitabçalar ölkənin müxtəlif dövlət təşkilatlarına və kitabxanalarına göndərilməli idi. Lakin son anda səhifələrdən birində belə ifadə aşkarlanmışdır: “Mənasız mətn”. Onu buraya kimin əlavə etdiyini aydınlaşdırmaq mümkün olmamışdır. Konstitusiyanın yeni tirajının nəşri Fransa xəzinəsinə 74 min avroya başa gəlmişdir.

Davamı →

Maraqlı faktlar

Dəvəquşunun yumurtasını qaynatmaq üçün 40 dəqiqədən artıq vaxt sərf etmək lazımdır.

Safsar sutka ərzində 20 saat yatır.

Fransızlar göyərçini “uçan siçovul” adlandırırlar.

Pələnglərin yalnız xəzləri zolaqlı deyil, eyni zamanda dəriləri də zolaqlıdır.

Ardı →

maraqlı faktlar -4

Maraqlı faktlar:


  1. Ayın bütöv şəkildə görünmədiyi yeganə tarix 1865 –ci ilin fevralıdır

  2. Futbolçu hər dəfə topa kəllə vurduqda beynində 1000 hüceyrə ölür

  3. Bir qarışqa yuvasına gündə təxminən 2500 böcək daşıyır

  4. Qitə adlarının hamısı eyni hərflə başlayıb eyni hərflə də bitir

  5. Okeanın ən dərin yerində dəmir bir topun suyun dibinə çökməsi bir saatdan çox vaxt aparar

Ardı →

Nazka şəkilləri

Yer üzündəki müəmmalarin ən böyüklərindən biri Nazka şəkilləridir. Perudakı Nazka duzənliyində 65 kvadrat kilometr ərazidə yayılmış böyük cizgilər, şəkillər var. Üçbucaqlar düz xətlər, kəsişən xətlər və heyvan şəkilləri təxminən e.ə 400-900 –cü illər arasında daşların yerlərindən sökülməsiylə düzəldilmişdir. Ümumiyyətlə bu cizgilərə “İnka” yolları adı verilib, amma bu fikir yalnışdır, çünki bu yollar heç bir yerə aparmır.


Ardı →

Dəmirqapı Dərbənddən maraqlı faktlar

XVII əsrin böyük səyyahı Övliya Çələbinin “səyahətnamə”sində Bondərbab limanının, yaxud Babüləbvab şəhərinin, İsgəəndərin Zülqəneyin divarlarının – Dəmirqpı qalasının təsviri belədi:


“Bəzi tarixçilərin yazdıqlarına görə bu qalanın əsasını hökmdar İsgəndər Zülqərneyn qoymuşdur. Qalanın Dəmirqapı adlanmasının səbəbi budur ki, divarlar tikilərkən isgəndərin əmriylə oraya, önünə isə gözətçilər qoyulmuşdu.


Ardı →

Azərbaycanlıların kökü, mənşəyi

«Azərbaycan qədimdən türklərin ölkəsidir»
(İbn Hişam)


Azərbaycan ölkə adının kökündəki azər boyadının yaranmasında əsas özək olan az boyu türk etnosu içində çoxsaylı soylardan biri idi. Aziya//Asiya adındakı paralellik kimi, az etnoniminin də as variantı geniş yayılmışdır. Belə yayılmanın səbəbi az//as boylarının vaxtilə qədim Azərbaycandan batı, quzey və doğu ölkələrə olan köçü ilə bağlıdır. Üç-dörd min ildir ki, bu boylar tarixi mənbələrdə xatırlanır, lakin onların etnik mənsubiyəti barədə elmi ədəbiyatda hələ də tutarlı son söz deyilməmişdir, halbuki az//as haqqındakı bəlgələr böyük bir monoqrafiya üçün kifayət qədər məlumat verir. Görünür, başqa millətlərin alimləri üçün o qədər də əhəmiyət kəsb etməyən bu problemin çözülməsi üçün xalqımızın və ölkəmizin adının yaranmasında mühüm yer tutan bu boyların tarixini özü­müz öyrənməliyik.


Ardı →