Marketinqdə rəqabət

Rəqabət nədir?
Bu anlayış bazarın əsas xüsusiyyətlərindən biridir. Marketinq bazarın inkişafı üçün təbii və zəruri bir mühit kimi rəqabəti qəbul edir. O gəlir və mənfəət artımına nail olmaq məqsədilə oxşar məhsulları və ya xidmətləri satan şirkətlər arasında baş verən bir prosesdir və sərbəst bazar iqtisadiyyatının əvəzsiz bir atributudur. Ticarət strukturları arasında rəqabətin olması, bütövlükdə iqtisadiyyatın səmərəliliyinin artırılması üçün vacibdir. Çünki onun məhdudlaşdırılması iqtisadiyyatın durğunluğuna gətirib çıxarır. Marketinqdə rəqabət
Marketinqin əsas məqsədi müştəriləri qazanmaq və daha çox gəlir əldə etməkdir. Bunun üçün rəqabət üstünlüyü yaratmaq lazımdır. Onu əldə etmək və saxlamaq getdikcə çətinləşir.
Rəqabət üstünlükləri
Bu anlayış şirkətin taktiki və strateji fəaliyyətinin profilaktik xüsusiyyətlərinə əsaslanmalıdır. Onun yaradılması marketinq strategiyasının əsas hədəfi olmalıdır. Bu isə əsasən unikal məhsuldan və ya xidmətdən əldə edilə bilər. Yəni əgər şirkət rəqiblərin təqlid edə bilməyəcəyi bir məhsul və ya xidmət yaradarsa, üstünlük əldə etmiş olar.
Üstün marketinq kampaniyaları da rəqabət üstünlükləri yarada bilər. Məsələn istehsalçı istehlakçıları, hər hansı məhsul və ya xidməti başqalarına nisbətən daha keyfiyyətli və əhəmiyyətli üstünlüklərilə təklif etdiyinə inandırarsa, o zaman həmin istehsalçı daha çox müştəri qazana bilər və daha uzun müddət saxlaya bilər.
Bütün bunlarla yanaşı məhsulların rəqiblərinizin təklif etdiyi qiymətdən daha aşağı qiymətə satılması da üstünlükdür. Bu əsasən eyni məhsulları və xidmətləri təmin edən, pərakəndə mağazalar və digər müəssisələr tərəfindən istifadə olunan bir strategiyadır.
Rəqabət mühitinin diaqnostikası
Marketinqçiyə görə sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən və eyni məqsədlərə nail olmaq istəyən bazar qurumları (hüquqi və ya fiziki) arasında rəqabət prosesini görmək vacibdir. Marketinqdəki bu məqsəd istehlakçı seçimlərini əldə etməklə mənfəətin maksimum dərəcədə artırılmasıdır.
Rəqabət mühitinin tanınması, xarakterinin müəyyən edilməsi, əlamətlərin müəyyən edilməsi, marketinqin hərtərəfli araşdırılmasının bir üsulu olan diaqnostika vasitəsi ilə həyata keçirilir. Diaqnozun yaradılması prosesinin təşkilinin üç növü var:
  • Analitik diaqnoz – marketinq, statistik məlumatlar və rəqabət təhlili üsullarından istifadə edərək diaqnozun yaradılması prosesidir.
  • Ekspertlərin diaqnostikası – bu sahədə aparılan araşdırmalar zamanı əlaqəli metodlarla əldə edilən diaqnoz məqsədləri üçün xüsusi ekspert və sosial-iqtisadi tədqiqatlar vasitəsilə əldə olunan məlumatlara əsaslanır.
  • Simulyasiya (model) diaqnostika – simulyasiya ilə diaqnozun obyekti haqqında məlumat əldə etməyə imkan verir. İnternet əsaslı marketinq həllərinin aktiv məlumatlandırılması şəraitində simulyasiya modelləşdirməsi daha çox imkanlar əldə edə bilər.
 
 
Mənbə: seven.services

0 şərh