Marketinq planı nədir?
Marketinq planı sizə öz marketinq səylərinizi formalaşdırmaqda, istiqamətləndirməkdə və əlaqəlandirməkdə böyük kömək edəcəkdir. Marketinq planının hazırlanması üçün siz, bazarınızda gedən prosesləri qiymətləndirməli və onların fəaliyyətinizə təsirini tədqiq etməlisiniz.
Səyahət zamanı yol xəritəsi sizin üçün bələdçi rolu oynadığı kimi, marketinq planı da sizi və işçi heyətinizi qarşıya qoyulmuş məqsədə doğru yönəldir. Sizə borc vəsati verməyi və ya biznes fəaliyyətiniz üçün investisiya ayırmağı planlaşdıran təşkilatların nümayəndələri biznes planı tələb edir və sizin tərtib etdiyiniz marketinq planı həmin biznes planının əsas komponenti hesab olunur.
Marketinq planı şirkətiniz və onun məhsulları, marketinq məqsədləri və strategiyaları, eləcə də marketinq işlərinizin nailiyyətləri haqqında məlumatları özündə əks etdirir. Bu plan konkret bir dövr, adətən birillik dövr ərzində sizin həyata keçirdiyiniz bütün marketinq işlərindən ibarət olur. Siz bu plana həmçinin həmin marketinq işlərinin seçilməsində istifadə etdiyiniz tədqiqat nəticələri haqqında məlumatları da daxil edə bilərsiniz. Çox vaxt marketinq planı fəaliyyət proqramının komponenti olur. Marketinq planı aşağıda sadalanmış dörd əsas suala cavab verməlidir:
Səyahət zamanı yol xəritəsi sizin üçün bələdçi rolu oynadığı kimi, marketinq planı da sizi və işçi heyətinizi qarşıya qoyulmuş məqsədə doğru yönəldir. Sizə borc vəsati verməyi və ya biznes fəaliyyətiniz üçün investisiya ayırmağı planlaşdıran təşkilatların nümayəndələri biznes planı tələb edir və sizin tərtib etdiyiniz marketinq planı həmin biznes planının əsas komponenti hesab olunur.
Marketinq planı şirkətiniz və onun məhsulları, marketinq məqsədləri və strategiyaları, eləcə də marketinq işlərinizin nailiyyətləri haqqında məlumatları özündə əks etdirir. Bu plan konkret bir dövr, adətən birillik dövr ərzində sizin həyata keçirdiyiniz bütün marketinq işlərindən ibarət olur. Siz bu plana həmçinin həmin marketinq işlərinin seçilməsində istifadə etdiyiniz tədqiqat nəticələri haqqında məlumatları da daxil edə bilərsiniz. Çox vaxt marketinq planı fəaliyyət proqramının komponenti olur. Marketinq planı aşağıda sadalanmış dörd əsas suala cavab verməlidir:
- şirkət nə satacaqdır?
- şirkət kimə satacaqdır?
- şirkət nə qədər satacaqdır?
- şirkət hansı qiymətə satacaqdır?
0 şərh