Uğurlu kontentin növləri
Məşhur marketoloq və sahibkar Ceff Bullas, digərlərindən daha tez populyarlaşan, vizual kontentin 10 növündən danışdı.
1. Ruhlandırıcı sitatlar.
Sitatlar insanların şüuruna təsir etmə imkanına malikdir. Özünə güvəni artıraraq, müxtəlif hisslər yaşada bilir. Bununla da həll edici qərarlar verərək arzularına doğru irəliləməyə köməklik edir.
2. İnsan simaları.
Davamı →
1. Ruhlandırıcı sitatlar.
Sitatlar insanların şüuruna təsir etmə imkanına malikdir. Özünə güvəni artıraraq, müxtəlif hisslər yaşada bilir. Bununla da həll edici qərarlar verərək arzularına doğru irəliləməyə köməklik edir.
2. İnsan simaları.
İnsan simaları satış markası ilə alıcı arasında şəxsi bir bağlılıq yaradır və çox vaxt müsbət hisslər doğurur. Üzərində insan siması olan fotoşəkillər digərlərindən daha çox bəyənmələr alır. Koka-Kola “insan siması” taktikasını artıq illərdir öz marketinq kampaniyalarında istifadə edir
Davamı →