Рейтинг
+55.49

Marketinq

55 üzv, 109 topik

Uğurlu kontentin növləri

Məşhur marketoloq və sahibkar Ceff Bullas, digərlərindən daha tez populyarlaşan, vizual kontentin 10 növündən danışdı.
1. Ruhlandırıcı sitatlar.
Sitatlar insanların şüuruna təsir etmə imkanına malikdir. Özünə güvəni artıraraq, müxtəlif hisslər yaşada bilir. Bununla da həll edici qərarlar verərək arzularına doğru irəliləməyə köməklik edir.
2. İnsan simaları.
İnsan simaları satış markası ilə alıcı arasında şəxsi bir bağlılıq yaradır və çox vaxt müsbət hisslər doğurur. Üzərində insan siması olan fotoşəkillər digərlərindən daha çox bəyənmələr alır. Koka-Kola “insan siması” taktikasını artıq illərdir öz marketinq kampaniyalarında istifadə edir

Davamı →

Harri Potter'dən öyrəniləcək marketinq dərsi

Harry Potter kitabları daha sonra filmləri ilə bütün dünyanın diqqətini cəlb etməyə və sehrli dünyasında milyonlarla insanı birləşdirməyə müvəffəq olub. Eyni zamanda bütün yaş kateqoriyalarına aid şəxslərə həyat dərsi verə biləcək bir serialdır. Harri Potterdən sizin üçün faydalı olacaq marketinq sirrlərini təqdim edirik.
Davamı →

Satış bacarığının önəmi: Zənginliyə gedən yol!

Varlı olmaq istəyirsinizsə, satış etməyi bacarmalısınız.
Qızıl satış və qızıl satışın xüsusiyyətləri…
Satış indiki dövrdə bütün hallarıyla tələb olunandır, şirkət və ya fərdi inkişafın dayaqlarından biri dürüst konkurensiyadırsa digəri isə satışdır.
Satış haqqında fərqli teoremlər ola bilər, mənə görə isə, satış mümkünsüz olan zaman onu real satışa çevirməkdir. 5 il özəl şirkətdəki  aktiv satış təcrübəm, əlavə 10 yaxın şəxsi biznes sahələrində satış təcrübəm bunu sübut edib ki, satışın yalnız 20% işci tərəfindən olunur, digər hallarda isə, alıcı özü satış üçün təşəbbüskar olur. Belə ki, kiməsə çörək lazımdırsa o gedib mağazadan o istədiyi çörəyi alır, deməli biz həm fərdi, həmdə şirkət olaraq alıcı üçün təsir göstərəcək zəmin yaratmalıyıq ki, alıcı məhz bizim mağazadan alsın.
Davamı →

Marketinq səhvləri

ABŞ-ın top 5 biznes spikerlərindən olan Jay Abraham şirkət sahiblərinin və marketerlərin marketinq sahəsində etdikləri ən çox yayılmış 20 marketinq səhvi qeyd edib:
1. Marketinq ideyalarınızı test etmirsiniz.
Bu marketinq səhvi bəzən vaxt azlığından qaynaqlansa da, əksər hallarda qərar qəbul edən şəxsin “Mən hər şeyi daha yaxşı bilirəm” düşüncəsindən irəli gəlir. Hədəf auditoriyasını nə qədər yaxşı tanısanız da, nəyin necə işləyəcəyini əvvəlcədən bilmək mümkün deyil. Məqsədəuyğundur ki, müxtəlif ideyaları, fərqli variantları kiçik çərçivədə testdən keçirib, məhz daha uğurlu olanı ilə davam edəsiniz. Bu həm media yerləşdirmə büdcəsinə qənaət etməyə, həm də yerləşdirmənin effektivliyini artırmağa kömək edəcəkdir.

Davamı →

Arzularımızda nə dərəcədə səmimiyik?

“5 niyə metodu”  Toyota şirkətinin təsisçisi Sakichi Toyoda tərəfindən  irəli sürülüb və ilk əvvəl şirkətin istehsal sistemi məsələlərinin həlli üçün nəzərdə tutulmuşdu.
“Niyə?” sualını verməklə bir problemin xarakterini müəyyən etmək olur və beləcə onu necə həll etməyi bilmiş oluruq.
Digər şirkətlərdə də bu texnikadan istifadə olunub. “Semco” şirkətində hədəflərin seçilməsi və qərarların qəbul edilməsində “üç niyə” metodundan istifadə edilib. Sonralar metod “Toyota” sərhədlərindən kənarda da məhşurluq qazanır və hal-hazırda Kayzen-də(davamlı inkişaf fəlsəfəsi), altı siqma (proseslərin inkişaf etdirilməsi metodu) və digər iş keyfiyyətinin artırılması konsepsiyalarında istifadə olunur.
Davamı →

Çoxsaylı biznes sahibkarlarının sirri: uğurlu layihələr üçün ideyalar necə yaranır?

Sahibkarların bəzilərinin hətta bir neçə sahədə fəaliyyət göstərəcək qədər böyük  şansa sahib olduqlarını görə bilərik. Bəs onlar bu uğurlu layihələri üçün ideyaları hardan tapırlar? Kreativliyin köməyilə kommersiyada müvəffəqiyyətə necə nail olmaqdan bəhs edən yeni “Biznes dahisi” kitabından bu barədə məlumatlar əldə etmək olar.
Çoxsaylı biznes sahibkarları
İş adamı Kevin Ryan, Business Insider xəbər portalı ($450 mln.), Gilt multibrend onlayn-mağazası ($25 mln.) və MongoDB məlumatlar bazasını idarəetmə sistemi ($1,5 mlrd.-dan çox dəyərləndirilir) də daxil olmaqla doqquz sayda internet-şirkət qurub. Bu hələ hamısı deyil – o, ilk tərkibdə işləyib və 1 mlrd. dollardan çox dəyəri olan ilk DoubleClick internet-reklamının CEO-su olub.

Davamı →

60 saniyə ərzində necə satış etmək olar?

Təsəvvür edin ki, ticarət anında potensial müştərinin diqqətini çəkmək üçün cəmi 60 saniyəniz var. Gəlin bu zaman onu ən yaxşı şəkildə necə istifadə edə biləcəyinizlə bağlı ipucları ilə tanış olaq:
Sual: Hər zaman satış ilə anlaşmanı eyniləşdirirdim. Və son zamanlarda potensial müştərilərimin satış danışıqlarında məndən uzaqlaşdığını gördüm. Əsas mətləbə keçməyin və satışı qazanmağın ən yaxşı yolu nədir?
Cavab: Əvvəlki ilə müqayisədə alcılar daha elmlidir. Hansı satış və bazar növlərinə köklənməmizin lazım olduğunu anlamaq üçün ilk öncə potensial müştərinin dünyasını anlamalıyıq və bunun da ən yaxşı yolu ağıllı suallar verməkdir. Bəs bu suallardan necə və nə zaman istifadə etməliyik?
Davamı →

Yeni marketinq - O, nə istəyir?

Ünsiyyət prosesində, daha müasir dillə desək, kommunikasiya aktında, tərəflərin istəkləri ilk növbədə söyləmək və dinləməklə məhdudlaşır. Tərəflərin qarşılıqlı marağı sayəsində bu çərçivə genişlənir və sosial dayanıqlılıq qazana bilir.
Əgər söyləyən üçün dinləyənin reaksiyası və dinləyən üçün söyləyənin nə dediyi bir fayda kəsb etmirsə, hər iki tərəf üçün konkret məqamda yekun güclü küləyin əksinə tüpürmək kimi nəticə verəcəkdir. (Müqayisənin etik tərəfi üçün üzr istəyirəm).
Son zamanlar internet sayəsində media məcralarının genişlənməsinə sehrli çubuq kimi baxanların sayı-hesabı yox idi. Bu cəbhədə olanları sayı elə indi də dünyanın tam işğalına kifayət edirmiş kimi təsir bağışlayır.
Təəssüf!

Davamı →

CRM nədir? CRM nə üçün lazımdır?

CRM nədir?
Customer relationship management – Müştərilərlə Əlaqələrin İdarəetmə Sistemləri şirkətlərin öz müştəriləri və potensial müştəriləri ilə qurduğu əlaqəni daha yaxşı idarə etmək üçün istifadə etdikləri bir sistemdir. Bu sistemə görə şirkət müştəriləri haqqında nə qədər çox məlumata sahib olarsa,  marketinqdə  bir o qədər də  uğurlu rəqabət apara bilər. Sistem müştəri ilə şirkət arasındakı hər bir prosesi özündə cəmləşdirir.
Davamı →

İnternetin marketinqdə rolu

İnternet-marketinq (Online marketing) nədir?
İnternet-marketinqin nə olduğunu daha yaxşı dərk etmək üçün əvvəlcə internetin nə olduğunu bilmək lazımdır. İnternet bütün dünyanın bir-biri ilə əlaqə yarada bilməsi üçün vacib olan qlobal şəbəkədir. Günümüzdə internetdən istifadə etməyənlərin sayı demək olar ki, yox deyiləcək qədər azdır. Belə olan halda,  bütün bunların internet-marketinq üçün nə qədər perspektivli olduğu aydın şəkildə özünü göstərir.
Davamı →