Рейтинг
+55.49

Marketinq

54 üzv, 109 topik

Telemarketinq

Telemarketinq ( ing. Telemarketing ) telefon vasitəsilə edilən birbaşa marketinq növüdür. Telemarketinqin əsas məqsədi müştərilərlə ünsiyyətin asanlaşdırılması və satışın sadələşdirilməsidir. Burada adətən müəyyənləşdirilmiş siyahı üzrə potensial və ya mövcud müştərilərlə telefon ilə əlaqə saxlanılır. Telemarketinq işlərində əsl məqsəd satış olduğu üçün satışın reallaşdırılmasına yönəlmiş fəaliyyətləri telesatış olaraq adlandıra bilərik.
Davamı →

Marketinqdə rəqabət

Rəqabət nədir?
Bu anlayış bazarın əsas xüsusiyyətlərindən biridir. Marketinq bazarın inkişafı üçün təbii və zəruri bir mühit kimi rəqabəti qəbul edir. O gəlir və mənfəət artımına nail olmaq məqsədilə oxşar məhsulları və ya xidmətləri satan şirkətlər arasında baş verən bir prosesdir və sərbəst bazar iqtisadiyyatının əvəzsiz bir atributudur. Ticarət strukturları arasında rəqabətin olması, bütövlükdə iqtisadiyyatın səmərəliliyinin artırılması üçün vacibdir. Çünki onun məhdudlaşdırılması iqtisadiyyatın durğunluğuna gətirib çıxarır.
Davamı →

Brand story – təxəyyül məhsulu yoxsa müştəri təcrübəsi

Brend də, əslində, insanlar kimidir: hər birinin öz fərqli hekayəsi var. Heç fərq etməz ki, bu hekayə kreativ, yoxsa sıradan biridir, darıxdırıcıdır yoxsa həyəcan vericidir, anlamsızdır ya da ilhamlandırıcıdır, vacib olan bu hekayənin necə danışılmasıdır. Bir çoxlarının da razılaşdığı kimi marketinqdə vacib olan təqdimatdır. Brend hekayənizi danışmaq üçün bir çox yollar sınaya bilsəniz də, müştərinizin brend təcrübəsinə əsaslanan hekayə sizi başqalarından fərqləndirəcək.
Davamı →

Yaxşı Qoxu Biznesin Yarısıdır

Gündəlik həyatımızın bir parçasıdır informasiya qəbul etmək. Dostumuzun bu gün necə geyindiyi, nə dediyi, ətrafımızdakı insanların davranışları, almaq istədiyimiz köynəyin materialı, evdə bişən yeməyin qoxusu və digər bütün şeylər bizə informasiya verir, bilgi verir. Sosial olduq olmadıq, hər gün beynimiz informasiya emal edir. Sözsüz ki, bütün bu proseslərin başında 5 duyğu orqanımız – göz, qulaq, burun, dil, dəri dayanır. Beynimiz hansısa informasiyanı görməyimiz, eşitməyimiz, toxunmağımız, dad alma və qoxlamağımız sayəsində əldə etmiş olur.
Davamı →

Korporativ brendinq

Güclü kororativ brendinqin yaranması sizə çox şey verə bilər. Əgər istehlakçı elektron cihazın üzərində “iPhone” markasını görərsə,o, böyük ehtimalla rəqiblərinə qarşı bu markanı seçəcək. “Virgin” (Riçard Brensona malik müxtəlif sahələrdə uğur qazanmış marka) demək olar ki istənilən bazara çıxa bilər və uğur qazanar.Çünki onun adı artıq yeni “qeyri standart” yanaşmanın sinonomidir.

Korporativ brenddə irəli sürülən əsas tələb şirkətin mütlək şəkildə hansısa əsas prinsipə arxalanmasıdır. Fərq etməz keyfiyyət, yenilik mehribanlıq. Ya da başqa bir şey olsun.
Davamı →

Brend dartılması

İlkin məhsullar eyni kateqoriyaya aid ola bildikləri kimi, belə demək mümkündürsə, məhsul sırasının genişlənməsi, ya da xəttin genişlənməsi. brendin yeni sahəyə yayılmasıni brendin dartılması adlandırırlar. Məhsul sırasının genışlənməsi o anlama gəlir ki, müəyyən kateqoriyada məşhur məhsulu olan şirkət yeni ada çəkə biləcəyi xərcə qənaət etmiş olur.

Yalnız burada müəyyən qaydalara əməl etmək lazımdır; bazar yeni məhsul çıxaran zaman artıq o qədər də böyük gəlir gətirməyən əvvəlki məhslları satışdan çıxarmaq lazımdır. Amma yenə də yeni məhsulların əsas assortimenti sıxışdırıb çıxarması, özü də bu zaman artan gəlirin əlavə xərcləri örtməyi riski qalır. Ərzaq sırasının uğursuz genişlənməsi istehsalın aşağı düşməsinə, satış məsariflərinin yüksləməsinə istehlakçıların narazılığına və müvafiq olaraq ümumilikdə müəssisənin gəlirlərinin düşməsinə gətirib ıxara bilər.
Davamı →

Gənc biznesmenlərin ən çox etdiyi səhvlər

Şəxsi biznesini qurmaq istəyənlər üçün bu sahədə təcrübəsi olanlar müxtəlif məsləhətlər verə, nəyi necə etmək lazım olduğunu izah edə bilərlər, amma bu baxımdan edilməməsi gərəkənlər də yetərincədir. Beləliklə, bu yazıda gənc biznesmenlərin ən çox etdiyi səhvlərdən bəhs edəcəyik.

1. Birinci olaraq MMC qeydiyyatının alınması.
2. İcraçı direktor vəzifəsinə başqa adamın təyin olunması.
3. Şəhərin mərkəzində ofisin tutulması.
4. İlk qazanılan pullar bahalı əşyaların, avtomobilin v.s. alınmasına sərf olunması.
5.Bütün ştatın işçilərlə doldurulması.
6. Gələcək gəlirin hesabına kredit və borcların alınması.
7. Rəqiblərə yuxarıdan aşağıya baxılması.
8. İllərlə bazarda işləyənlərlə rəqabətə girişilməsi.
Davamı →

Qəhrəman Kazımov: “Abunəçilərə şəffaf internet təcrübəsi yaşadırıq”

“Azerfon”un Kommersiya direktoru Qəhrəman Kazımov “Qafqazinfo”ya müsahibə verib. Həmin müsahibəni təqdim edirik:
— Hazırda Azərbaycanda mövcud olan 3 mobil operator arasında rəqabət mühitini necə dəyərləndirirsiz? “Nar” bazarda rəqabətə davamlılığını və mövqeyini daha da gücləndirmək üçün hansı addımları atacaq?
— Bu gün Azərbaycanın telekommunikasiya bazarında kifayət qədər güclü rəqabət mövcuddur. Bu, bir çox dünya telekom bazarlarında da görünən faktorlardan biridir. Hazırda bizim bazarda rəqabət çoxşaxəlidir. Həm şəbəkə və xidmət keyfiyyəti, həm müştəri məmnuniyyəti, həm də bazara təqdim olunan məhsullar, innovativ həllər üzrə rəqabət müşahidə edilir. Təbii ki, insanların telekomunnikasiya xidmətlərinə olan tələbatı artdıqca, xidmətləri təklif edən şirkətlər də məsrəflərinin optimallaşdırılması kimi vacib bir məsələ ilə üzləşirlər. Bu amilin isə şirkətlərin rəqabətədavamlı mövqeyinin qurulmasında rolu artmaqda davam edir. “Nar” bazarda rəqabətə davamlılığını bu istiqamətlərdə daim inkişaf etdirir. Hazırda bizim bazardakı mövqeyimiz davamlı olaraq güclənir.
Davamı →

Marketinq biznes fəlsəfəsi kimi

Bisnesin fəsləfəsi olaraq marketinq müasir biznes üçün normadır. Bu onunla əlaqədardır ki, hazırda yalnız marketinqin köməyilə effektli biznes qurmaq mümkündür. Belə biznes bütün səhmdar, biznesmen, direktorların əsas məqsədidir, çünki effektli biznes rahat yuxu, sakit əsəblər və gələcəyə əminlik deməkdir.

Marketinq biznesmenlərin sehrli çubuğuna çevrilib. Yalnız marketinq prinsiplərindən maksimum istifadə edən şirkətlər, bu gün lider olmaq və uğur qazanmağa qadirdilər. Biznes fəlsəfəsi kimi marketinq satışları maksimum artırmaq, mənfəət qazanmaq və gəlirin həcmini artırmaq üçün istifadə olunur. O Ələddinin sehrli çırağına bənzəyir. Çünki o yalnız gəlir əldə etmək üçün deyil, həmçinin bisnesmen, aksioner və şirkət rəhbərlərinin arzularının yerinə yetirilməsi üçün tətbiq olunur. 
Davamı →

Nə üçün dəbli brendlərə outlet lazımdır?

Belə bir fikir mövcuddur ki, elit retailer-lər outlet-ləri əşyaları adi qiymətə ala bilməyənlərə köhnə və məşhur olmayan malları satmaq üçün istifadə edirlər. Yeni araşdırma göstərir ki, hər şey bu qədər bəsit deyil.

Donald Nqve son 5 ildə ABŞ-da yüzlərlə mağaza və outlet-də dəbli geyimlərin satışı ilə bağlı məlumatları araşdırıb. O aydınlaşdırıb ki, mağaza və outlet müştərilərinin gəlirləri müqayisə oluna bilər: fərq ondadır ki, outlet-ə gələnlər dəbin arxasınca çox da qaçmır və pula qənaət etmək üçün həvəslə vaxtlarını yola sərf edirlər (outlet-lər, bir qayda olaraq, şəhərin mərkəzindən uzaqda yerləşirlər).
Davamı →