Рейтинг
+55.49

Marketinq

56 üzv, 95 topik

Profesional satış qaydaları

Satışda müvəffəqiyyət, müvəffəqiyyətli bir satış görüşü ilə başlayır. Satış görüşündə alıcılara tələb etdikləri və ya istəkləri kimi bir məhsul təqdim edilməlidir. Bu edilmədiyi halda çox vaxt satış reallaşmadan görüş sona çatar.
 Buna görə də Satışla bağlı görüşlərdən əvvəl aşağıdakı suallar cavablandırılmış olmalıdır: 
Kiminlə nə üçün, hansı mövzuda və necə görüşəcəyəm? Nələrlə qarşılaşa bilərəm? Bunlara hazırlıqlıyammı? 

Satışla bağlı görüşlərdən nəticə əldə edərək ayrılmaq üçün, qərar vermə qabiliyyətinə sahib olan insanlarla bir araya gəlinməlidir. Bununla da satış müddəti qısalacaq və qısa vaxt ərzində nəticə əldə olunacaq.

 Satışla bağlı görüşün əvvəlində mütləq bir iş görülməlidir; bölmələr, qiymətlər kimi əhəmiyyətli bütün məlumatlar nəzərdən keçirilməlidir. Bu kimi mövzularda müştəri olacaq namizədin qarşısında tərəddüd etmək, edilən işə hakim olunmadığı imicini yaradacaq.
Ardı →

Satışda faydanı ortaya çıxarma

Satış və marketinq günümüzün ən əsas peşələrindən biri, istehsal və xidmət sektoru ölməsə də hər il öndə qalacaq peşələrdən biridi. Məhsul olduğu müddətcə, satış və marketinq də olmaq məcburiyyətindədir.

Məhsul kimə satılır? Ən doğru cavab " ehtiyacı olana ". Kritik məqam da budur, faydanı ortaya çıxarma zəruriliyi. İstehlakçı, müştəri, yəni satışın həmsöhbəti özünə bir fayda verəcəyi hissinə qapılmazsa niyə pulunu sizin məhsulunuz üçün xərcləsin ki? Faydanı ortaya çıxarmağın kritik təməl daşları isə:

Doğru sualları vermək
Açıq suallarla müştərimizə ehtiyacının nə olduğuna dair məlumatı almaq, bağlı suallarla dinlədiklərimizi etdiyimiz hasilatı qarşı tərəfə təsdiq etdirmək lazımdır.

Yaxşı dinləyici olmaq
Bəzən müştərilər əslində nəyə ehtiyacı olduğuna dair bizə elə əhəmiyyətli tövsiyyələr verirlər ki, siz yaxşı bir dinləyici deyilsinizsə bu tövsiyyələr uçub gedər. Yaxşı dinləmək, anladıqlarımızı da qısa-qısa təsdiq etdirmək əhəmiyyətlidir. Çünki müştərilər özlərini dinləyən və anlayan, həll yolu tapan tərəflərdən xidmət almaqdan məmnun olurlar.
Ardı →

Hiyləgər marketinq gedişləri

Nəyə görə istifadəçilər çox saylı seçim olduğu halda məhz müəyyən bir brendə üstünlük verirlər?
Biz sizə bu məqalədə kiçik bir reklam sayəsində məhsulun satışlarını necə artırmağın nümunələrini təqdim edirik. 

Ardı →

Marketinq planının nümunəsi

Kiçik ixtisaslaşdırılmış mebel sexi

Bu misal, əlbəttə ki, ideal numunə deyil, sadəcə kiçik xüsusi şirkətlər üçün onların öz marketinq fəaliyyətini planlaşdırmağına köməklik göstərə bilən vasitədir.
Ağac üzrə həkkakın kiçik, lakin daimi biznesi var. Onun gözəl əl işi olan mebel istehsal edən sexi var. O, sənətkardır və yüksək keyfiyyətli mebel yaradıcısı və istehsalçısı olmaq isləyir.Öz təcrübəsinə əsaslanaraq, həkkak müəssisə qarşısında aşağıdaki marketinq məqsədlərini qoyur: O, öz məhsulunu Bakı şəhərində ofislərini yenidən tikən və təmir edən uğurlu fəaliyyət göstərən şirkətlərə və yaxşı zövqə malik olan dövlətli adamlara satmaq niyyətindədir. Gələn il ərzində o, Bakıda yüksək reputasiya qazanmaq, həmin alıcılardan cari istehsal səviyyəsinə bərabər olan, yəni ayda təqribən 1-2 dəst mebelə sifarişlər almağına ümüd edir. Gələcək beş il ərzindəisə istehsal gücünü iki dəfə artırmaq və biznesi Azərbaycanın digər şəhərlərinə genişləndirmək niyyətindədir.


Ardı →

Gələcək 5 ildə marketinqin inkişaf istiqamətləri

Mütəxəssislər növbəti 5 ildə marketinq gedişlərinin siyahısını tərtib ediblər.

Reklamlar faydalı olmalıdırlar
İstifadəçini darıxdırıcı məsləhətlərlə bezdirmək lazım deyil, onun həyatını asanlaşdırmağa çalışın. Hər hansı bir brendin özünü nümayiş etdirməsinə reklam deyilir. Sizə maliyyələrinizi idarə etməyə, uşaqları tərbiyyə etməyə, turlar və biletlər bron etməyə kömək edən saytları darıxdırıcı promouşn kimi deyil, lazımi xidmətlər kimi qəbul etmək lazımdır. Məsələn, Nutricia Club analara uşaqları tərbiyyə etməyə kömək edərək onlara peyvəndlərin zamanını xatırladır.

“Məni əyləndir, mən də səni alım!”- prinsipi
Bir neçə il əvvəl alıcıların tələbləri bu prinsipə əsaslanırdı və brendlər müştərilərə tarixçələr danışmağa başladı. Məsələn, TWIX şokoladlarının reklamında şokolad çubuğunun sol və sağ tərflərinin münaqişələri haqqında tarixçəni xatırlayın. Brendlərin işlətdiyi bu gediş bugünkü günə qədər öz aktuallığını qoruyub saxlamaqdadır.
Ardı →

İnternet marketinqinin uğur sirləri

Əgər siz internet məlumat alıcısınızsa və ya olmağa çalışırsınızsa, burada sizin onlayn gəlirlərinizi maksimum həddə çatdıra bilməyiniz üçün bəzi qaydalar var:

1. Geniş və müxtəlif mövzularda informasiya məhsulları istehsal etməyin. Əksinə, diqqət mərkəzini daraldın. Sonra bu məlumatların həqiqətən də bir-biri ilə əlaqəli olduğundan əmin olun.

2. Böyük bir müştəri siyahısı tərtib edin. Müştərilərinizi e-mail vasitəsilə mütəmadi olaraq yeniliklərinizlə bağlı məlumatlandırın.

3. E-kitab və ya digər internetdən yüklənilə bilən bir informasiyanı satdığınız zaman müştəriyə həmin məhsulu geri qaytardıqları zaman qəbul edildiyini deyin. Lakin bunun üçün ƏDV kimi məhsulun 21%-nin tələb olunduğunu qeyd edin.

4. Sizin və digərləri üçün asan yadda qalan domen adlar seçin.


Ardı →

Satışda köhnə və yeni metodlar

İqtisadiyyat elminin atası Adam Smith iqtisadiyyat elminin tərifini verərkən, iqtisadi nizamı təmin edən " gizli əl " nəzəriyyəsini ortaya atırdı. Bu nəzəriyyəyə görə, hər kəs eqoist davranıb özü üçün ən doğru qərarı verdiyində ortaya iqtisadi bir nizam çıxırdı. Adam Smithin iqtisadiyyatı bu qədər sirli bir hala gətirib, şüurlu olmayan bir anlayışla şərh etməyinin səbəbi iqtisadiyyatın daxilində təxminən bilməyəcəyiniz bir çox faktorun təsirinin olmasından irəli gəlirdi.

İnsanlar nə üçün hansısa bir məhsulu alır?
Qiymətindən ötrümü, satıçıya güvəndiyindənmi, yoxsa məhsulun keyfiyyətinə görəmi?
 Bu suallara dəqiq şəkildə cavab vermənin asan olmadığını görürük. Bir müştəriyə bu məhsulu nə üçün alırsan, şəklində soruşduğunuzda sizə bir neçə cavab verə bilər, amma araşdırmalar müştərilərin söylədikləri səbəblərin gerçək səbəblər olmadıqlarını göstərir. 
Ardı →

Razısalma qabiliyyəti

Satış gücünüzü artırmaq istəyirsiniz?
Bu zaman razısalma qabiliyyətinizi inkişaf etdirməlisiniz. Bəs razısalma qabiliyyətinizi necə artıra bilərsiniz? Müştərilərinizi satın almağa razı salmada necə daha təsirli ola bilərsiniz? Aşağıdakı nümunələrdə Amerikada yüksək razısalma gücünə sahib satış mütəxəssislərinin sirrini tapacaqsınız. Bunlar razısalma gücünüzü artıracaq 9 üsuldur.
Ardı →

Hədəf bazarı yoxsa məqsəd auditoriyası?

Hədəf bazarı və məqsəd auditoriyası terminləri qarşılıqlı əlaqədədir, lakin onlar bir-birini əvəz etmirlər. Müxtəlif bazar münasibətlərində firmanın hədəf bazarı eyni zamanda onun məqsəd auditoriyası ola bilər, lakin bu hər zaman mümkün deyil. Onlar arasındakı fərqi bilmək insanlara öz qurumlarında marketinq strategiyasını gücləndirmək və bazar münasibətlərini inkşaf etdirməkdə kömək ola bilər.

Hədəf bazarının əsasları 

  • Marketinq ekspertləri  Filip Kotler və Gary Armstrong hədəf bazarını  firma tərəfindən təmin olunan ümumi təlabat və ya xüsusiyyətləri paylaşan şəxslərin qruplaşması kimi xarakterizə etmişdir. Bu şəxslər, əsasən, məhsulun istifadəçiləridir.

Məqsəd auditoriyasının əsasları

  • Reklam mütəxəssisi Tom Dunkan məqsəd auditoriyasını “marka mesajına reaksiya vermək  kimi mühüm  potensialı olan qrup” kimi xarakterizə etmişdir. Burada əsas söz mesajdır; Effektiv bazar münasibətləri və mesajlar oxucu və ya izləyiciləri hədəfə alır. Bu şəxslər mesajın məqsəd auditoriyasını təşkil edir. Firma bülleteninin  hədəf kütləsi işçilər hesab oluna bilər.

Ardı →

Biznes plan üçün marketinq strategiyaları

Şirkət və biznes sahibləri öz biznes planlarında müxtəlif marketinq strategiyalarını qeyd edirlər. Bu marketinq strategiyalarının tərkibinə məhsullar haqqqında ətraflı məlumat,habelə, qiymətləndirmə,təsisat və təsnifat barədə informasiya daxil olur. Siz həmçinin sənayenin rəqabət mühitini qiymətləndirməlisiniz. Bundan əlavə, sizin biznes planı üçün marketinq strategiyalarınız müştərilərinizin ətrafında  mərkəzləşməlidir. Biznes plan hazırlayarkən tələsməyin! Biznesinizə təsir edən bütün hərəkətverici qüvvələri qeyd edin.

Bazar analizi.
Biznes plan üçün mühüm olan marketinq strategiyalarından biri bazar və ya sənayenin öyrənilməsidir. Yeni qanun və ya əsasnamənin sizin sənayeyə təsir edib-etmədiyini araşdırın. Müsadirə və ya qablaşmanın etiketlənməsi  qanunları biznesinizə təsir edə bilər. Həmçinin, sənayedə əsas rəqiblərin kimlər olduğunu öyrənin. İnternetdə sənayeniz haqqında məlumat axtara bilərsiniz. Başqa bir alternativ “Nielsen” və ya “Forrester Research” kimi şirkətlər haqqında ikinci dərəcəli araşdırma tələb edir. İkinci dərəcəli araşdırma məlumatların toplanması, yenidən işlənməsi və təhlil edilməsidir. Bu məlumatları qəzet, jurnal, hökumət və xüsusi mətbuat orqanlarından toplayırlar.


Ardı →