Marketinqin marketinqi
Ardı →
İnkişaf etmək istəyənlər üçün maraqlı məlumatlar olan kollektiv bloq servisi
Reklam latın sözü olub adamları hər hansı bir məhsulu almağına, xidmətdən istifadə etməyinə və ya hər hansı bir siyasi namizədi və ya onun ideyasını dəstəkləməsinə təsir etməkdə istifadə olunan məlumatlandırma vasitəsidir.
Yaxşı reklam necə olmalıdır?:
1. Maraqlı
2. Təəccübləndirici
3. Xüsusi
4. İnandırıcı və satışa artıra biləcək
Əgər siz internet məlumat alıcısınızsa və ya olmağa çalışırsınızsa, burada sizin onlayn gəlirlərinizi maksimum həddə çatdıra bilməyiniz üçün bəzi qaydalar var:
1. Geniş və müxtəlif mövzularda informasiya məhsulları istehsal etməyin. Əksinə, diqqət mərkəzini daraldın. Sonra bu məlumatların həqiqətən də bir-biri ilə əlaqəli olduğundan əmin olun.
2. Böyük bir müştəri siyahısı tərtib edin. Müştərilərinizi e-mail vasitəsilə mütəmadi olaraq yeniliklərinizlə bağlı məlumatlandırın.
3. E-kitab və ya digər internetdən yüklənilə bilən bir informasiyanı satdığınız zaman müştəriyə həmin məhsulu geri qaytardıqları zaman qəbul edildiyini deyin. Lakin bunun üçün ƏDV kimi məhsulun 21%-nin tələb olunduğunu qeyd edin.
4. Sizin və digərləri üçün asan yadda qalan domen adlar seçin.
Hədəf bazarı və məqsəd auditoriyası terminləri qarşılıqlı əlaqədədir, lakin onlar bir-birini əvəz etmirlər. Müxtəlif bazar münasibətlərində firmanın hədəf bazarı eyni zamanda onun məqsəd auditoriyası ola bilər, lakin bu hər zaman mümkün deyil. Onlar arasındakı fərqi bilmək insanlara öz qurumlarında marketinq strategiyasını gücləndirmək və bazar münasibətlərini inkşaf etdirməkdə kömək ola bilər.
Hədəf bazarının əsasları
Məqsəd auditoriyasının əsasları