Рейтинг
+55.49

Marketinq

55 üzv, 109 topik

Müştəri məmnuniyyəti önəmlidir

Klassik marketinqdə marketoloqlar üçün ən vacib amil yeni müştəriləri tapmaq idi. Onlar bütün güclərini, mövcud müştərilər ilə əlaqələrini inkişaf etdirmək yerinə, yeni müştərilər əldə etməyə sərf edərdilər. Əldə edilən hər yeni müştəri böyük bir sevinclə qarşılanardı. Xidmətdən yararlanan əvvəlki müştərilərə isə daha az xidmət edilirdi.

Bu gün vəziyyət (müasir marketinq) isə keçmişdə olanın tam əksidir. İndiki müəssisələrin əsas məqsədi, var olan müştərilərin müəsisəyə bağlı qalmalarını təmin etmək və edilən iş həcmini genişləndirməkdir.
Davamı →

Reklamda ən güclü sözlər

Təsirli sözlərdən istifadə edərək reklamı necə daha məhsuldar edə bilərik?

On illər ərzində reklamlar daim dəyişib, lakin müxtəlif şüarlardan ibarət olan bəzi sözlər öz aktuallığını qoruyub saxlaya biliblər.

Reklamların məhsuldarlığını artırmaq üçün bir neçə güclü və təsirli sözlər təyin edilmişdilər.

Əgər siz öz şirkətinizin məhsullarının irəliləməsini və yaxud nəyə görə reklama baxdıqdan sonra müəyyən bir məhsulu almaq qərarına gəldiyinizi istəyirdinizsə, o zaman bu məqaləni diqqətlə oxuyun.

Biz sizə bu məqalədə sözlərin müştəriyə təsirinin artması ardıcılıqda təqdim edəcəyik.Beləliklə, siyahının sonunda olan sözlər ən təsirli sözlərdir.

1. Yeni
Çox az adam tamamilə yeni bir məhsuldan imtina edə bilər. Hətta bu söz ən yeni məhsulu təsvir belə etməsə, siz «yeni» sözündən istifadə edərək satışlarınızı yüksəldə bilərsiniz.
Ardı →

Bp: Yüz üç ilin şöhrəti

British PetroleumBiznesdə 100 illik tarix olduqca böyük nailiyyətdir. Bütün bu illər ərzində bp ilkin cığır açan bir şirkət olub və indi də belə təşkilat olmaqda davam edir. Son aylar bp ətrafında söz-söhbətlərin ara verməməsinə baxmayaraq,  konsern bu gün də liderliyini əldən vermir. bp yaşayır, baş verən hadisələri araşdırır, tədbirlər həyata keçirir. 100 illik tarixi olan bu təşkilatın tarixi yəqin ki, çoxlarına maraqlı olar. Gəlin bu tarixi biz də vərəqləyək...
bp -nin rəsmi tarixi 1909-cu ildən başlansa da, şirkətin əsası 1901-ci ildə ingilis Uilyam Noks Darsinin cəhdləri sayəsində qoyulmuşdur. O, İran şahından müsbət cavab aldıqdan sonra qarşısında İranda neft ehtiyatlarının axtarışı və kəşfi ilə məşğul olmaq imkanı açılmışdı. Düzdür, şahın icazəsinə görə, Uilyamın  görəcəyi işlər yalnız Rusiya ərazilərinə yaxın olan beş əyalətdə məhdudlaşdırılmışdı. İlk vaxtlar o, Corc Reynolds adlı mühəndisi özünə köməkçi götürür. Corc İran ərazisində neft yataqlarının axtarışı ilə məşğul olur.
İran çoxlu mənfilikləri olan maraqlı ölkədir: XX əsrin əvvəllərində əlverişsiz iqlim şəraiti, çətin yolları, qeyri-sabit siyasi vəziyyəti olan bu ölkədə Reynoldsun missiyası həqiqətən ağır idi. Vaxt gedir, neft yataqları tapılmırdı. Tərslikdən də Uilyamın səhhəti gündən-günə pisləşirdi.
Ardı →

Bazarın cəlbediciliyinin analizi

Bazar mühiti dedikdə, azad sahibkarlıq sistemi başa düşülür. Bu, qiymətlər və bazarlar sistemi vasitəsilə, bazarın böyük miqdarda subyektlərinin hərəkətlərini birləşdirməyə xidmət edən əlaqə mexanizmi vasitəsilə işləyən mürəkkəb koordinasiya mexanizmidir.
Bazar sistemində hər bir firma, hər müəssisə öz işində mənfəət əldə etmək və zərərlərə yol verməmək motivinə əsaslanır. şirkətlər mənfəət gətirən mallar istehsal edir, xidmətlər göstərir, və əksinə, ziyan gətirən malları və xidmətləri istehsal və təqdim etmirlər.
İstehsal predmeti və xidmət təklifi şirkətlər tərəfindən məhz bu mövqedən seçilir. Əgər istehsalçı görərsə ki, istehlakçı bu məhsulu almağa hazırdır və bu məhsulun istehsalı zərər gətirirmi, — istehsalçı bu məhsulu istehsal edəcək.
İstehsalçı öz seçimini istehlakı ilə razılaşdırmalıdır. Əks halda, o zərərə düşərək, hətta müflisləşərək cəzalanacaqdır.


Ardı →

Uğurlu kontentin növləri

Məşhur marketoloq və sahibkar Ceff Bullas, digərlərindən daha tez populyarlaşan, vizual kontentin 10 növündən danışdı.
1. Ruhlandırıcı sitatlar.
Sitatlar insanların şüuruna təsir etmə imkanına malikdir. Özünə güvəni artıraraq, müxtəlif hisslər yaşada bilir. Bununla da həll edici qərarlar verərək arzularına doğru irəliləməyə köməklik edir.
2. İnsan simaları.
İnsan simaları satış markası ilə alıcı arasında şəxsi bir bağlılıq yaradır və çox vaxt müsbət hisslər doğurur. Üzərində insan siması olan fotoşəkillər digərlərindən daha çox bəyənmələr alır. Koka-Kola “insan siması” taktikasını artıq illərdir öz marketinq kampaniyalarında istifadə edir

Davamı →

Harri Potter'dən öyrəniləcək marketinq dərsi

Harry Potter kitabları daha sonra filmləri ilə bütün dünyanın diqqətini cəlb etməyə və sehrli dünyasında milyonlarla insanı birləşdirməyə müvəffəq olub. Eyni zamanda bütün yaş kateqoriyalarına aid şəxslərə həyat dərsi verə biləcək bir serialdır. Harri Potterdən sizin üçün faydalı olacaq marketinq sirrlərini təqdim edirik.
Davamı →

Satış bacarığının önəmi: Zənginliyə gedən yol!

Varlı olmaq istəyirsinizsə, satış etməyi bacarmalısınız.
Qızıl satış və qızıl satışın xüsusiyyətləri…
Satış indiki dövrdə bütün hallarıyla tələb olunandır, şirkət və ya fərdi inkişafın dayaqlarından biri dürüst konkurensiyadırsa digəri isə satışdır.
Satış haqqında fərqli teoremlər ola bilər, mənə görə isə, satış mümkünsüz olan zaman onu real satışa çevirməkdir. 5 il özəl şirkətdəki  aktiv satış təcrübəm, əlavə 10 yaxın şəxsi biznes sahələrində satış təcrübəm bunu sübut edib ki, satışın yalnız 20% işci tərəfindən olunur, digər hallarda isə, alıcı özü satış üçün təşəbbüskar olur. Belə ki, kiməsə çörək lazımdırsa o gedib mağazadan o istədiyi çörəyi alır, deməli biz həm fərdi, həmdə şirkət olaraq alıcı üçün təsir göstərəcək zəmin yaratmalıyıq ki, alıcı məhz bizim mağazadan alsın.
Davamı →

Marketinq səhvləri

ABŞ-ın top 5 biznes spikerlərindən olan Jay Abraham şirkət sahiblərinin və marketerlərin marketinq sahəsində etdikləri ən çox yayılmış 20 marketinq səhvi qeyd edib:
1. Marketinq ideyalarınızı test etmirsiniz.
Bu marketinq səhvi bəzən vaxt azlığından qaynaqlansa da, əksər hallarda qərar qəbul edən şəxsin “Mən hər şeyi daha yaxşı bilirəm” düşüncəsindən irəli gəlir. Hədəf auditoriyasını nə qədər yaxşı tanısanız da, nəyin necə işləyəcəyini əvvəlcədən bilmək mümkün deyil. Məqsədəuyğundur ki, müxtəlif ideyaları, fərqli variantları kiçik çərçivədə testdən keçirib, məhz daha uğurlu olanı ilə davam edəsiniz. Bu həm media yerləşdirmə büdcəsinə qənaət etməyə, həm də yerləşdirmənin effektivliyini artırmağa kömək edəcəkdir.

Davamı →

Arzularımızda nə dərəcədə səmimiyik?

“5 niyə metodu”  Toyota şirkətinin təsisçisi Sakichi Toyoda tərəfindən  irəli sürülüb və ilk əvvəl şirkətin istehsal sistemi məsələlərinin həlli üçün nəzərdə tutulmuşdu.
“Niyə?” sualını verməklə bir problemin xarakterini müəyyən etmək olur və beləcə onu necə həll etməyi bilmiş oluruq.
Digər şirkətlərdə də bu texnikadan istifadə olunub. “Semco” şirkətində hədəflərin seçilməsi və qərarların qəbul edilməsində “üç niyə” metodundan istifadə edilib. Sonralar metod “Toyota” sərhədlərindən kənarda da məhşurluq qazanır və hal-hazırda Kayzen-də(davamlı inkişaf fəlsəfəsi), altı siqma (proseslərin inkişaf etdirilməsi metodu) və digər iş keyfiyyətinin artırılması konsepsiyalarında istifadə olunur.
Davamı →

Çoxsaylı biznes sahibkarlarının sirri: uğurlu layihələr üçün ideyalar necə yaranır?

Sahibkarların bəzilərinin hətta bir neçə sahədə fəaliyyət göstərəcək qədər böyük  şansa sahib olduqlarını görə bilərik. Bəs onlar bu uğurlu layihələri üçün ideyaları hardan tapırlar? Kreativliyin köməyilə kommersiyada müvəffəqiyyətə necə nail olmaqdan bəhs edən yeni “Biznes dahisi” kitabından bu barədə məlumatlar əldə etmək olar.
Çoxsaylı biznes sahibkarları
İş adamı Kevin Ryan, Business Insider xəbər portalı ($450 mln.), Gilt multibrend onlayn-mağazası ($25 mln.) və MongoDB məlumatlar bazasını idarəetmə sistemi ($1,5 mlrd.-dan çox dəyərləndirilir) də daxil olmaqla doqquz sayda internet-şirkət qurub. Bu hələ hamısı deyil – o, ilk tərkibdə işləyib və 1 mlrd. dollardan çox dəyəri olan ilk DoubleClick internet-reklamının CEO-su olub.

Davamı →